دنیای وب

روندهای بازاریابی دیجیتال – هدف قرار دادن مصرف کننده آفریقایی-آمریکایی

آیا قصد دارید محصولات و خدمات را به مصرف کنندگان آفریقایی-آمریکایی به بازار عرضه یا بفروشید؟ اگر چنین است ، برای اینکه بتوانید با موفقیت به این جامعه بازاریابی کنید ، درک برخی از روندهای بازاریابی دیجیتال به نفع شماست: چگونه آمریکایی های آفریقایی تبار امروزی خرید می کنند ، در کجا معاملات خود را انجام می دهند ، جایی که به احتمال زیاد پذیرای تبلیغات هستند و مهمتر از همه ، احساس آنها در مورد بازاریابی و رسانه ها چیست.

گفته شده است که “سال 2014 سال قاتلی برای شبکه های اجتماعی و تجارت کوچک خواهد بود.” همچنین گفته شده است که استراتژی های بازاریابی دیجیتال به درستی اجرا شده می توانند به رشد مشاغل کوچک کمک کنند. بنابراین ، این برای مشاغل کوچک که قصد دارند در درجه اول مصرف کنندگان سیاه پوستان آمریکایی را هدف قرار دهند ، به چه معناست؟ این بدان معناست که شما به درک واقع گرایانه ای از جایی که مصرف کنندگان سیاه پوست در این رسانه جدید و فضای فرهنگی سایبری جای می گیرند ، نیاز دارید. هنگامی که کمپین بازاریابی مشاغل کوچک خود را با هدف قرار دادن این مصرف کننده تنظیم می کنید ، می خواهید یافته ها و یا روندهای زیر را در ذهن داشته باشید:

1. بسیاری ، اگر بیشتر آنها نباشد ، جوانان آفریقایی-آمریکایی پذیرنده اولیه و تأثیرگذار فرهنگ پاپ هستند ، بنابراین شما می خواهید فناوری جدید و محصولات سبک زندگی را به این جمعیت شناختی مصرف کننده معرفی کنید.

2. سیاه پوستان آمریکایی کاربران سنگین شبکه های اجتماعی و مصرف کنندگان عظیم محتوای ویدئویی هستند.

3. مصرف کنندگان دیجیتال سیاه بسیار پذیرای تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه هستند.

4- میزان مالکیت مصرف کننده سیاه پوست برای تلفن های هوشمند از 33٪ به بیش از 54٪ رسیده و همچنان رشد می کند.

5- آفریقایی-آمریکایی ها بیش از سایر اطلاعات جمعیتی از تلفن های خود برای ارسال پیام کوتاه ، دسترسی به اینترنت ، دریافت و ارسال ایمیل ، بارگیری تصویر ، بارگیری موسیقی و فیلم موبایل ، دسترسی به توییتر و فیس بوک استفاده می کنند.

6. زنان سیاهپوست از خرید و فروش محصولات زیبایی ، لباس ، محصولات مراقبت های بهداشتی و مواد غذایی استفاده زیادی از تجارت الکترونیکی می کنند.

7. زنان و مردان سیاه پوست از نظر اجتماعی بسیار با دیگران ارتباط دارند. 72٪ از بزرگسالان سیاه پوست آنلاین بیش از یک پروفایل شبکه اجتماعی دارند.

8- زنان سیاه پوست از 18 تا 35 سال 72 درصد بیشتر “محصولات” و تنظیمات محتوای وب را با “پسندیدن” ، “دنبال کردن” یا پیوند دادن به مقاله ، مارک یا وب سایت برجسته می کنند.

9. سیاه پوستان آمریکایی بیش از منابع اصلی جریان اطلاعاتی به رسانه های سیاه اعتماد دارند. تبلیغاتی که منافع محصولات یا خدمات را منعکس می کند و پیام مثبتی را به جامعه آمریکایی آفریقایی تبار منتقل می کند ، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

10. زنان آمریکایی آفریقایی تبار در سنین 18 تا 35 سال 72٪ بیشتر احتمال انتشار وبلاگ را دارند.

آفریقایی-آمریکایی ها قدرت خرید باورنکردنی دارند. حتی در برابر تأثیرات شدید رکود اقتصادی ، هزینه های جامعه سیاه هنوز به بازار مصرف آمریکا انرژی می بخشد. شرکت نیلسن ، شرکت اطلاعات و تحقیقات جهانی ، پیش بینی کرد که قدرت هزینه ای آفریقایی-آمریکایی ها تا سال 2015 به 1.1 تریلیون دلار برسد.

همانطور که توسط Marketingvox بیان شده است: “آن دسته از مصرف كنندگان گرسنه محتوای معتبر هستند ؛ نه اینكه فقط با آنها سر تك كنند ، با مارك های نمایندگی آنها ارتباط برقرار كنند. بنابراین ، این به چه معناست کار و کسب های خرد این جامعه را هدف قرار داده است؟ برای استفاده از قدرت خرید این جامعه ، باید بازی خود را بالا ببرید و با رفتار مصرف کننده و روند بازاریابی دیجیتال هماهنگ باشید. سرانجام ، در روش هایی که برای ورود به بازار آمریکای سیاه استفاده می کنید ، خلاق باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا