دنیای وب

روندهای نوظهور تجارت الکترونیکی که آینده فروشگاه های آنلاین را مشخص می کند

افزایش تجارت الکترونیکی جهانی واقعاً سرسام آور است. حداقل گزارشی از گزارش استاتیستا – تجارت الکترونیکی جهانی در سال 2017 به تقریباً 2.3 تریلیون دلار رسیده است و انتظار می رود تا سال 2021 به بالاترین رقم 4.5 تریلیون دلار برسد.

فقط در ایالات متحده ، شرکت های تجارت الکترونیکی حدود 10 درصد از فروش در تجارت خرده فروشی را تشکیل می دهند. هر ساله این تعداد حدود پانزده درصد افزایش می یابد.

حدود 11 درصد افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند به طور منظم با تلفن های هوشمند خود خرید و معاملات می کنند. برخی می گویند 35٪ تلفن هوشمند آنها را به ابزاری اصلی برای خریدها تبدیل خواهد کرد. تقریباً 39٪ افرادی که بصورت آنلاین خرید می کنند از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند تا از برخی خریدهای خود الهام بگیرند.

تجارت الکترونیکی در حال رشد است. به همین دلیل ، بسیار مهم است که از آخرین روند خرید آنلاین مطلع باشید – به این ترتیب می توانید با افزایش فروش ، در حالی که یک قدم جلوتر از رقبا هستید ، ادامه دهید.

در زیر 3 روند تجارت الکترونیکی را پیدا خواهید کرد که آینده فروشگاه های آنلاین را مشخص می کند:

1. انیمیشن. “Catt Small” – طراح ارشد محصولات برای Etsy ، که به بازی ها اعتماد می کند انیمیشن برای تجارت الکترونیکی و نکاتی برای مشاغل تجارت الکترونیکی برای شروع کار با طراحی بازی ها بسیار مناسب است …

می بینید که در بازی ها ، برخی از پیشنهادات بازیکنان را به خود جلب می کند و بازخوردی بسیار نادرست به آنها می دهند ، مانند مواردی که باید مراقب آنها باشید ، آنها به بازیکنان می گویند که در چه شرایطی خوب عمل می کنند و همچنین به آنها توصیه می کنند که چگونه بازی خود را بهبود بخشند.

با تجارت الکترونیکی ، این جنبش می تواند به سیگنال های فوریت و / یا رضایت تبدیل شود. به عنوان مثال ، Etsy از گیف های موجود در ایمیل های خود برای معرفی مستقیم برند خود و اشتراک هیجان استفاده می کند. علاوه بر این ، آنها همچنین از آیکون ها استفاده می کنند ، که انیمیشن هایی برای ارسال اعلان تقریباً در مورد تمام محصولات فروخته شده است.

به طور خلاصه ، این حرکت باعث می شود که کاربران احساس کنند که تجربه پر جنب و جوش و لذت بخشی بیشتری نیز دارند.

اکنون می توانید به راحتی با استفاده از ابزارهایی مانند – Spirit و Princip آیکون های متحرک و موارد مشابه ایجاد کنید.

2. عکس ها و فیلم های خنک تر. یکی از راه های خوب برای اینکه بتوانید محتوای با کیفیت به وب سایت تجارت الکترونیکی خود اضافه کنید ، افزودن یک تصویر ماکت 360 درجه است که محصول شما را نمایش می دهد. علاوه بر این ، می توانید یک GIF متحرک اضافه کنید ، که می تواند تمام ویژگی های جالب محصولات مختلف شما را برجسته کند.

مطمئناً ، این قالبی است که مردم به طور فزاینده ای به دنبال آن هستند و اگر این کافی نبود ، شما این مزیت را خواهید داشت که چنین محتوایی را در کانال YouTube خود قرار دهید و میزان بازدید خود را افزایش دهید.

تصاویر اصلی هنوز عالی هستند ، اما اغلب چالش برانگیز هستند. با این حال ، از تصاویر ضعیف فاصله بگیرید ، زیرا باعث می شود برند شما ارزان به نظر برسد.

3. جستجوی صوتی. امسال (2018) – جستجوی صوتی مطمئناً با الکسا و دستیار Google همراه خواهد شد تا بیشتر مورد توجه و استفاده مردم قرار گیرد. اخیراً ، گوگل و والمارت همکاری جدید خود را اعلام کردند تا خریداران آنلاین والمارت بتوانند از دستیار صوتی Google استفاده کنند.

هم اکنون ، تقریباً بیست درصد از جستجوهای Google در دستگاه های تلفن همراه از Voice در جستجوی خود استفاده می کنند. در طی چند سال گذشته ، در اجرای دستگاه های فعال شده با صدا ، مانند – Google Home و Amazon Echo ، پیشرفت چشمگیری ایجاد شده است ، که نشانه روشنی از جستجوی صوتی است که به راحتی در دنیای تجارت الکترونیک به سمت بالا می رود.

هنگامی که فکر می کنید تجارت الکترونیکی را از طریق دستگاه های تلفن همراه تقویت کنید – امسال بهینه سازی فروشگاه آنلاین خود برای جستجوی صوتی یک امر ضروری است. وقت بگذارید و شخصیت اصلی مشتری خود را بشناسید. به نحوه تعامل آنها در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و تقلید از زبان و / یا لهجه آنها توجه کنید.

مطمئناً ، بسیاری از روندهای تجارت الکترونیک نوظهور نیز وجود دارد ، اما ما احساس می کنیم که این سه گرایش اول است که برای حفظ ارتباط فروشگاه تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیکی و ارائه آخرین ویژگی ها به مشتریان در طول تجربه خرید ، روی آنها تمرکز می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا