دنیای وب

روند تحقیق بازاریابی سودآور

من فرایند تحقیقات بازاریابی را فعالیتی مشاهده و مشاهده می دانم. من می خواهم ببینم بازیکنان طرف عرضه چه کسانی هستند و ببینم مشتریان چه کسانی هستند و چه عواملی باعث تیک تیک آنها می شود. جمعیت شناسی اصطلاحی کمی باطنی است اما در واقع معنی این است که این افراد چه کسانی هستند. شما می خواهید یاد بگیرید که چه چیزی آنها را به حرکت در می آورد.

تصویری از زندگی آنها به دست آورید. آیا آنها افرادی با شغل یا خود اشتغالی هستند؟ میانگین سن؟ در اوقات فراغت چه می کنند؟ پیاده روی؟ استخر شلیک کنید؟ باربیکیو؟ من فکر می کنم شما واقعاً باید بازار خود را در این سطح شخصی درک کنید تا بتوانید نیازهای آنها را بدانید و بتوانید با آنها به زبان آنها صحبت کنید. مجموعه های مختلف مردم سبک های مختلف ارتباطی دارند. افراد با تحصیلات بالا احتمالاً به روشی منطقی تجزیه و تحلیل می کنند ، افراد با تحصیلات کمتر معمولاً در تفکر درباره مسائل بینایی بیشتری دارند. این تفاوت های فردی بر چگونگی برقراری ارتباط من با آنها تأثیر خواهد گذاشت.

از این گذشته اگر می خواهید چیزی به این افراد بفروشید باید بدانید که آنها چه می خواهند و چگونه با آنها صحبت کنید.

برای شناختن رقابت آنلاین ، حداقل باید از دوازده وب سایت مربوط به بازار خود بازدید کنید. ببینید چه چیزی را می فروشند و احتمالاً می توانید در مورد آنچه اکنون فروش خوبی دارد ، پیچ و تاب جدیدی ایجاد کنید.

Google Alerts را برای هر بازاری که علاقه زیادی به آن داشته باشم اجرا می کنم. سپس به محض انتشار همه پست ها و اخبار وبلاگ جدید را می بینم. نیازی را بیابید و آن را پر کنید امروز مثل همیشه صادق است. ارائه یک محصول به روشی شخصی تر ، تمام کاری است که شما گاهی باید انجام دهید.

بازار خود را هرچه بهتر درک کنید. چند بار دیده اید کسی که سالها در یک صنعت کار می کند کار خود را شروع کند و بسیار موفق باشد؟ به این دلیل است که آنها این بازار و بازیکنان را درک می کنند. اگرچه ممکن است گذراندن مدتی در بازاری ایده آل باشد اما می توانید یک بازار را نیز مطالعه و یاد بگیرید.

آیا چیزی وجود دارد که همیشه شما را علاقه مند کند اما شما هرگز وقت نداشته اید که به طور عمیق درباره آن یاد بگیرید؟ این ممکن است بازار خوبی برای شما باشد. اگر خوب تحقیق کنید می دانید بازار خوبی و سودآور است یا خیر و احتمال چرخش چرخ شما کم است. در برخی دیگر از مقالات من و وبلاگم ، من در مورد روش های بیشتری برای کشف آنچه باعث بازار می شود بازار بحث می کنم.

تحقیقات بازار فرآیندی برای درک و فهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا