دنیای وب

روی موضوعاتی که جستجو می کردید تمرکز کنید ، نه کلمات کلیدی

وقتی می خواهید وب سایت خود را در یک موتور جستجو رتبه بندی کنید ، کلمه کلیدی مورد نظر است. بدون این احتمال وجود دارد که شکست بخورد.

حساب های موتور جستجوی مدرن (الگوریتم ها) بر روی موضوعات و نه کلمات کلیدی جداگانه تمرکز دارند. استفاده از همه اشکال ممکن کلمات کلیدی در صفحات وب (مانند “بیمه مسافرتی ارزان” ، “ارزانترین بیمه سفر” ، “بیمه سفر ارزان” و غیره) ضروری نیست.

از همه مهمتر ، مطالب مربوط به یک موضوع خاص است (“بیمه مسافرتی ارزان” ، “سفر” ، “آیا من به بیمه مسافرتی نیاز دارم” و غیره). عبارات کلیدی دنباله بلند (معمولاً بیش از دو کلمه در رشته جستجو) در حال رایج شدن هستند. چرا؟ خوب ، برخی ممکن است بگویند گوگل موتور جستجوی خوبی نیست که در نگاه اول به نظر می رسد. بله، آن را لازم سهم بازار اما جستجو برای آن را تا حدودی پراکنده و بی معنی در برخی از بخش رقابتی است.

برای کاهش (یا حداقل تلاش برای کاهش) این مشکل ، به نظر می رسد اظهارات طولانی تر برای دستیابی به نتایج بهتر در موتور آسان تر است. به همین ترتیب ، بینندگانی که از خدماتی مانند Yahoo! پاسخ ها به استفاده از “کجا می تواند …؟” تشویق می شوند. چیست..؟’ عبارات سبک ، این به Google و موتورهای دیگر ترجمه شده است.

اگر می خواهید اثری از دسر داشته باشید ، فقط نگاهی به پیشنهادات جستجو در پایین لیست های Google بیندازید. بیشتر آنها بیش از دو کلمه هستند – نشان می دهد که الگوی جستجوی بیننده منجر به این می شود.

در این زمینه یک سطح آزمایش وجود خواهد داشت. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در یافتن تعادل مناسب کمک کند. مدیرعامل وب ، ریون ، SEMRush ، مشارکت بودجه بین المللی ، آنها فقط تعدادی از اعداد محض هستند. مطمئناً ، Google ابزارهای خاص خود را دارد ، اما بیشتر این ابزارها ارتباط نزدیکی با Google AdWords دارند و در واقع روی سایتهای جستجوی ارگانیک تمرکز ندارند ، اما ممکن است در جهت صحیح به شما جهت دهند.

اکثر این ابزارها همچنین تجزیه و تحلیل رقبای شما را ارائه می دهند و درک درستی از تمرکز رقبا در این زمینه به شما ارائه می دهند. شما باید بتوانید عبارات کلیدی خاصی را برای انتقال ترافیک به تجارت شما وارد کنید و ارزیابی کنید که آیا باید وقت خود را صرف ساختن مرجعی برای این موارد کنید.

الگوهای جستجو برای همیشه تغییر می کند ، اما آنچه نیاز ندارد ، مرتبط بودن نتایج است. ممکن است بسیار ناراحت باشد اگر آنها به دنبال کالای خاص یا خدماتی هستند که فقط با نتایج غیرمرتبط بمباران شوند.

تمرکز روی اینترنت همه چیز است. علائم خود را درک کنید ، رقیب خود را تجزیه و تحلیل کنید ، گاه به گاه با کلمات کلیدی دم طولانی آزمایش کنید و ببینید که چه تحویل (یا نه) را با ابزار تجزیه و تحلیل خود فراهم می کند ، و شما باید در مسیر درست در رتبه بندی حرکت کنید.

البته، اگر شما هم به انجام این نوع از تحقیقات خود را ندارد، شما ممکن است نیاز شرکتی که خدمات جستجوگرها را ارائه می دهد برای انجام کار از طرف شما

هر روشی را که انتخاب کنید: عبارات کلیدی بیهوده ، جستجوی موضوع با تحویل به سایت و دلیل را به همراه دارد. نوعی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. یافتن مبارک!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا