دنیای وب

ریسک های حساب شده را بپذیرید

بدون ایجاد برخی از خطرات نمی توانید یک تجارت موفق ایجاد کنید. خوشبختانه ، روشی برای اندازه گیری خطر وجود دارد که حداکثر بازده را به همراه دارد و آسیب را به حداقل می رساند. برخی معتقدند که موفقیت یک شرکت را شانس تعیین می کند. در حقیقت ، شانس می تواند باعث رونق کسب و کار بزرگ یا توجه یک شرکت شود ، اما مگر اینکه آنها در وهله اول بدانند که چگونه می توانند با موفقیت کار کنند ، کسب و کار آنها به همان سرعتی که می آید از بین می رود. اگر شما یاد بگیرید که چگونه یک شغل را اداره کنید و با توجه به اهداف تجاری خود ریسک های دقیق را در نظر بگیرید ، پس اصلا نیازی به شانس ندارید.

از داخل و خارج کسب و کار خود را بشناسید اگر شما مسئول تصمیم گیری های مالی برای شرکت خود هستید ، این مسئولیت شماست که از همه چیز در مورد نحوه حرکت پول در شرکت مطلع شوید. شما باید بدانید که کدام معاملات در گذشته بیشترین سود را داشته است ، کدام بخش ها بیشترین پول را مصرف می کنند ، دقیقاً نحوه توزیع وجوه و چه مقدار پول برای اداره شرکت مورد نیاز است. علاوه بر این ، شما باید دقیقاً بدانید که چقدر مایلید ریسک کنید.

در بالای مسیرها بمانید اگر بفهمید که بازار کجا بوده و به کجا می رود ، آمادگی بیشتری برای پیش بینی بهترین معاملات برای شرکت خود خواهید داشت. به مجله های صنعت ، سایر تجار ، وب سایت ها ، گزارش روند ، مشتریان و کارمندان بروید تا از آنچه اکنون اتفاق می افتد ایده بگیرید و اجازه دهید این اطلاعات تصمیمات تجاری شما را راهنمایی کند.

فرمولی ایجاد کنید تصمیم گیری برای انجام خطرات مرتبط با تجارت می تواند ترسناک و احساسی باشد. با این حال ، اگر اجازه دهید احساسات شما دخالت کنند ، “استراتژی” شما می تواند با ضربان قلب از پنجره بیرون بیاید. بسیاری از صاحبان مشاغل از فرمول هایی برای کمک به آنها در تصمیم گیری درمورد معامله ها و ترک معاملات استفاده می کنند. در فرمول ، خطراتی را که می توانید بپذیرید ، آنچه انتظار دارید به دست بیاورید و موفقیت را در نظر بگیرید. اگر معامله متناسب با معیارهای منطقی اندازه گیری شده قبلی شما نیست ، آن را رها کنید.

ریسک کن اکنون که می دانید چه چیزهایی را آماده ریسک می کنید ، چگونه این کار را انجام دهید و بازار به کجا می رود ، وقت آن است که یک قدم بردارید! اگر در مقطعی ریسک نکنید ، احتمال موفقیت شما صفر است. پس این کار را قبل از اینکه روحیه خود را از دست بدهید ، اکنون انجام دهید

موفقیت را کنترل کنید و براساس اعداد تصمیم بگیرید پس از انتخاب تجارت خود ، هزینه ها و درآمدهای مربوط به معامله را به دقت کنترل کنید. اگر متوجه بهم ریختگی همه چیز شدید ، در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید یا عقب نشینی کنید.

مثبت بمانید به ناچار ، برخی از معاملات برای آنچه به شما می آموزند از آنچه در نهایت برنده خواهید شد ، ارزش بیشتری خواهند داشت. این زندگی است چیزی که Emperors را از آماتورها جدا می کند توانایی یادگیری از اشتباهات خود و ادامه کار است. شما می توانید این کار را انجام دهید ، پس آن را ادامه دهید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا