دنیای وب

زبان رایانه گره خورده نیست

زبان رایانه ای گاهی اوقات درک آنها دشوار است ، و اگر شما یک متخصص کامپیوتر نیستید ، ممکن است تعجب کنید که آنها روی زمین چه می گویند. به عنوان مثال ، باغ دیواری چیست؟ آیا این باغ به معنای واقعی کلمه کلمه احاطه شده توسط دیواری مانند روزهای گذشته است؟ آیا این مواد جین آستین است؟ خیر ، باغ دیواری از نظر رایانه به معنای گروهی از صفحات است که به هم پیوند خورده اند اما به صفحات دیگر پیوند ندارند. بنابراین آنها مستقل هستند. این کمی عجیب به نظر می رسد زیرا کل موضوع پیوند دادن به صفحات دیگر است ، بنابراین اینها نیستند. متأسفانه ، این تاکتیک عملی نیست و احتمالاً دارای رتبه بندی پایین تری نسبت به سایتهای معمولی هستند.

زمان صرف شده در صفحه ، به اندازه کافی عجیب ، به زمانی که شخص در یک صفحه وب خاص می گذراند اشاره دارد. برو نتیجه بگیر! زمان از زمانی که شخصی دکمه خاموش را کلیک کرده محاسبه می شود. هر چقدر بیشتر وقت خود را در صفحه بگذرانند ، بهتر است زیرا این معمولاً به این معنی است که آنها آنچه را که می خواهند پیدا کرده اند و اطلاعات را خوانده اند. اگر آنها بر روی آنها کلیک کرده و بلافاصله خارج شوند ، شما باید در سایت خود اقدام کنید (یا به طور تصادفی در آنجا فرود بیایید).

در مقایسه ، نرخ گزاف گویی درصد کاربرانی است که بدون مشاهده هیچ یک از صفحات ، به سایت وارد می شوند و سپس از آن خارج می شوند. آیا آنها به طور تصادفی در آنجا بودند یا موقعیت شما باعث گریه آنها شد تا اینکه به سمت تپه ها حرکت کردند؟

نقشه سایت چیزی است که همه ما دوست داریم از آن در وب سایت ها ، به ویژه وب سایت هایی که به درستی ایجاد شده اند ، استفاده کنیم. این به معنای ساده این است که شما با کلیک بر روی پیوندها به سایر موارد موجود در سایت ، به راحتی می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید ، پیدا کنید ، که باعث صرفه جویی در وقت ما می شود و اگر به سرعت به سایت جدید هدایت شویم ، خوشحالتر از انتظار برای صفحه جدید خواهیم بود.

سایت تجارت الکترونیکی سایتی است که به فروش خرده فروشی اختصاص دارد ، بنابراین دارای پیوندهایی با کاربرد آسان ، سبد خرید داخلی است و امیدوارم استفاده از سیستم پرداخت آسان باشد تا بتوانیم مطالب خود را تهیه کنیم.

سرانجام زمینه سازی نمایه سازی سیستماتیک. این اتفاق زمانی می افتد که موتورهای جستجو کلمات مرتبط را که در سند رایج است ، فهرست بندی کنند. به این موارد جستجوی طولانی گفته می شود و به ما کاربران کمک می کند تا سریعتر و بدون کلیک های بی مورد مورد نظر خود را پیدا کنیم.

موتورهای جستجو برای کمک به ما در جستجوها وجود دارند ، بنابراین آنها را از وب سایت خود راضی نگه دارید و خوشحال خواهید شد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا