دنیای وب

زمان استخدام یک شبکه حرفه ای فرا رسیده است؟

مردم می گفتند 6 درجه جدایی برای همه وجود دارد. بسیاری از مردم کوین بیکن را می شناسند که مردم برای اثبات آن بازی می کنند. آنها فیلمی را بازی می کنند که با کوین ، که با پسر عموهای شما ، باغبان عموی دوست شما و بوم کار می کرد ، فلان بازی کرده است … اینجا شما بروید! شخصی را که می شناسید شخصی را می شناسد که کوین بیکن را می شناسد! همچنین یک نسخه هالیوودی وجود دارد که نشان می دهد همه افراد در هالیوود از طریق هر تعداد پروژه ای که کار کرده اند با کوین بیکن در ارتباط هستند. شما به اصل مطلب می رسید!

بیشتر و بیشتر می فهمم که شبکه سازی یکی از بزرگترین مهارت های تجاری در تمام دوران ها است. او می تواند کوه ها را به حرکت درآورد و فرصت هایی را ایجاد کند که تا زمانی که شما با این فرد خاص آشنا نشده اید ، هرگز وجود نداشته است. و اکنون با قدرت اینترنت ، جهان کوچک شده است به طوری که همه در کنار یکدیگر هستند. به معنای واقعی کلمه می توانید از طریق رایانه با افراد ارتباط برقرار کنید تا با شخصی که می خواهید ملاقات کنید در تماس باشید. گیج کننده است!

ما در حال ضربه زدن به یک باشگاه خوب پسران هستیم و احساس خوبی دارد!

اما چگونه وارد می شوید؟ چگونه شروع می کنید؟ خوب ، یکی از راه هایی که من پیدا کردم استخدام یک متخصص شبکه است؟

شما چه می پرسید و تفاوت آن با تبلیغات یا بازاریابی چیست؟ به نظر من روابط عمومی چگونگی موقعیت خود یا یک شرکت در رسانه ها یا مردم است. این افراد می توانند منابع بسیار خوبی برای شما باشند. آنها مقالاتی را ارائه می دهند که از ویژگی های شما برخوردار باشد ، اطلاعیه مطبوعاتی درباره شما ارسال می کنند یا از طرف شما تماس می گیرند.

افراد بازاریاب کارهای مشابهی را انجام می دهند اما ارتباطات و مارک های مکرر بیشتری را برای شما یا شرکت انجام می دهند.

شبکه حرفه ای؟ آنها خود را در هر جایی قرار می دهند و به مردم می گویند چقدر شگفت انگیز هستید. اگر و هنگامی که با شخصی مطابق با مشخصات ایده آل مشتری روبرو می شوند ، شما را به عنوان دوست مخاطب دوست معرفی می کنند. ترسناک تر و رسمیت کمتری دارد. شما باید شخصی را انتخاب کنید که به طور معمول به شبکه متصل باشد. شخصی را انتخاب کنید که با افراد ثروتمند ، مشهور و قدرتمند دوست باشد. لازم نیست ثروتمند و قدرتمند باشید ، فقط کسی که از ملاقات نمی ترسد!

فکر می کنم من یکی از آن افراد خودساخته هستم. من هیچ ارتباطی نداشتم که مرا وادار به انجام هر کاری کند ، اما به اندازه کافی خوش شانس بودم که تحصیلات خوبی داشتم ، والدین حامی و مادرم هنگام فارغ التحصیلی من را از در خارج کردند ، اما علاوه بر این ، او کسی بود که ایجاد می کرد و ارتباطاتم را طی سالها حفظ کردم.

فقط در یک سفر ، افرادی که ملاقات می کنم می توانند مبلغ فوق العاده ای به من یا مشتریانم کمک کنند! من با رئیس شرکت تلفن همراه آشنا شدم و برای عقد قرارداد جدید و تلفن نیاز دارم. من با یک رئیس یک شرکت نساجی آشنا شدم که ممکن است در یک تجارت دیگر برای دوست من که برای کسب و کار خود پول جمع می کند سرمایه گذاری کند. سر منسوجات را با دوستم جاش ، تهیه کننده برادوی ، قلاب کردم که از او پرسید آیا علاقه مند است در یک نمایش در برادوی سرمایه گذاری کند؟

در خانه ، در واقع من به عنوان یک بازاریاب شبکه حرفه ای حقوق می گیرم که وقتی افراد می خواهند افرادی را برای فروش یا استخدام پیدا کنند ، با دیگران ارتباط برقرار می کنم. همچنین در نظر گرفته شده است که من توسط یک شرکت استخدام به این سمت منصوب شده ام.

تکنیک هایی که من استفاده می کنم دقیقاً مشابه زمانی است که من سالها پیش نماینده سخنرانی بودم. کار من جمع کردن دو نفر یا دو شرکت بود. هدف این است که دریابیم چه کسی به چه چیزی نیاز دارد و چه کسی به آنها احتیاج دارد و یا می خواهد ملاقات کند. وقتی در مورد شرکت ها و نیازهای آنها اطلاعات کسب می کنم ، می توانم به طور خودکار لیستی ذهنی از افرادی که با نقشی که به دنبالش هستند متناسب بیاورم. من کارمند استخدام تمام وقت نیستم ، اما در صورت برقراری روابط مناسب و معقول ، مهارت های یکسانی را دارم و حقوق می گیرم.

من افراد زیادی را می شناسم. من تقریباً در هر حرفه ای در همه زمینه ها افراد را می شناسم. من افراد سراسر کشور را می شناسم یا با آنها ملاقات کرده ام و اکثر مردم همیشه آماده دیدار با فرد جدیدی هستند.

مهارت ها قابل یادگیری ، یادگیری و قطعاً قابل استفاده هستند! این کار به انرژی و پیگیری زیادی نیاز دارد اما در طولانی مدت ارزشش را دارد. در اینجا چند لینک ارزشمند وجود دارد که من ایجاد کردم. برخی هزینه های کاشفان را برای من به ارمغان آوردند ، برخی نه ، اما این است که:

o من برخاستم و به عنوان پروکسی وارد شدم. یکی از آنها بعد از اینکه مهمانی روزان را در یک مأمور برگزار کرد ، به یک مهمانی منظم تبدیل شد. دیگران سالها از سخنرانیهای عمومی خود درآمد کسب کرده اند.

o من افراد زیادی را در رادیو و تلویزیون به دست آورده ام زیرا آنها را در مورد مجریان ، تهیه کنندگان یا روزنامه نگار شناختم

o من به شرکت های مالی کمک کردم افراد فروش را جذب کنند

o من به متخصصان امور مالی کمک کردم تا مشتریان جدیدی را ملاقات کنند

o من مردان را به زنان و زنان را به مردان معرفی کردم. (حداقل یک ازدواج وجود دارد اما بسیاری از روابط عالی برقرار شده است!)

من دو مجری اخبار تلویزیون را در همان شهر نشان داده ام که در ایستگاه های رقیب کار می کنند و هرگز به شهر خود نرفته اند!

من به دوستان و مشتریان خود کمک کرده ام تا بلیط رویدادهای عالی را بدست آورند ، با وکلای عالی رتبه ملاقات کنند ، با شرکای تجاری ملاقات نمایند ، به مواردی برای حراجی های خاموش کمک کنند و به مادران کمک کرده اند که پرستار بچه های خوبی پیدا کنند.

شبکه ها راه حل مشکل شما هستند. اگر شما نیاز به ملاقات با افراد بیشتر ، استخدام افراد بیشتر ، جذب افراد بیشتر یا فروش به افراد بیشتری دارید ، می توانید یک متخصص شبکه شوید یا کسی را استخدام کنید. چرا وقتی در پشت در قدم می زنید یک تماس سرد است؟ هوشمند کار کردن می تواند باعث صرفه جویی در وقت و پول شما شود.

زمان شروع کارهایی است که ستارگان در کل می دانند. مهم نیست چه کسی را می شناسید ، بلکه چه کسی را می توانید تشخیص دهید. پس همه چیز به خود شما بستگی دارد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا