دنیای وب

زنجبیل یا مری آن؟ هی هو پاسخ ها

برای کسانی که نمی دانند ، یاهو! پاسخ ها (به نقل از وبلاگ رسمی آنها) “محلی است که افراد درباره هر موضوعی از یکدیگر س askال می کنند و با به اشتراک گذاشتن حقایق ، نظرات و تجربیات شخصی خود پاسخ می گیرند.”

من خیلی به یاهو توجه نکردم پاسخ ها دنی سالیوان حتی اخیراً در مورد آنها در کنفرانس مه SES سیاتل صحبت کرد. دنی یک مرور کلی عالی در مورد ابزار شبکه اجتماعی یاهو نوشته است ، اما تمرکز من برای این مقاله تا حدودی متفاوت خواهد بود.

اطلاعات گسترده ای نادرست درباره سئو در اینترنت وجود دارد. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک موضوع بسیار دشوار / همیشه در حال تغییر برای یک مبتدی است. اغلب اوقات ، تازه وارد از این موضوع آگاه نیست که بسیاری از اطلاعات مربوط به سئو در اینترنت نادرست ، منسوخ یا مغرضانه است. اگرچه منابع آنلاین ، مانند انجمن ها ، اطلاعات دقیق SEO را در اختیار شما قرار می دهند (اگر به اندازه کافی جدی نگاه کنید یا به سوال خود توسط یکی از اعضای معتبر پاسخ دهید) ، اما بیشتر آنها برای افرادی که به دنبال دانش اولیه ای هستند که افراد عادی از قبل دارند ، بسیار ترسناک است.

آیا خوب نیست اگر اطلاعات اولیه (و پیشرفته تر) سئو در یک فضای آنلاین باز و بدون استرس با دقت درخواست شده و به آنها پاسخ داده شود؟ شاید یهو! پاسخ ها مانند این مکان است.

بنابراین ، من به حزب پیوستم و شروع به پرسیدن برخی از س basicالات اساسی SEO کردم:

آیا با ارسال دستی وب سایت خود یا با استفاده از نرم افزار ارسال ، رتبه بندی موتور جستجو بهتر خواهم داشت؟

بهترین راه برای بالا بردن سایت پوکر جدید من در بالای Google چیست؟

این سوالات معمولی مبتدی است که من پرسیدم امیدوارم که یک متخصص SEO با ارائه پاسخ های صحیح زیر مرا جذب کند:

  1. ارسال وب سایت ها به موتورهای جستجو ضروری نیست و حتی اگر این کار را انجام دهید ، ارسال هیچ تاثیری در رتبه بندی شما نخواهد داشت.
  2. Furgetaboutit.

متأسفانه ، هیچ کس در Yahoo! جامعه پاسخ ها اینگونه به من پاسخ دادند. من به این نتیجه رسیدم که س SEOالات مبتدی SEO ، یا توسط من یا توسط دیگران که مورد بررسی قرار گرفتم ، پاسخهایی را جلب می کند که منجر به تداوم سطح بالای اطلاعات نادرست SEO می شود. افرادی که چنین پاسخهایی را ترک می کنند ، تعداد زیادی از لینکهای سلف سرویس را نیز رها می کنند. نوشته ها.

هنگام پرسیدن س questionsالات پیشرفته تر ، پاسخ های بسیار بهتری دریافت کردم:

تأثیر به روزرسانی Google “Florida” در روش SEO چیست؟

بلافاصله با پیوند معتبر در مورد موضوع ، در رابطه با موضوع پاسخ مربوطه را دریافت کردم.

تحلیل معنایی نهفته چیست و چگونه با بهینه سازی موتور جستجو ارتباط دارد؟

یک سوال بسیار دشوار و گرچه من مستقیماً به آن پاسخ ندادم ، اما حداقل به صفحه مربوط به ویکی پدیا هدایت شدم.

برای سرگرمی ، برخی از س nonالات غیر SEO را پرسیدم و چیزهای زیادی از این کار آموختم.

زنجبیل یا مری آن؟

در SES سیاتل ، دنی اشاره کرد که یاهو! پاسخ ها در Yahoo SERPS ادغام می شوند. اما چقدر به آنها قدرت می دهید؟

شخص دیگری همان س askedالی را پرسید که من در لیست 10 لیست برتر یاهو قرار گرفتم ، این سوال هنوز تا کی ادامه دارد که ما نمی توانیم آن را ببینیم. در حالی که من انتظار ندارم یاهو! پاسخ ها برای اصطلاح تجارت الکترونیکی بسیار رقابتی بالا هستند ، اگر برخی از کلمات کلیدی “دم بلند” را هدف قرار دهید ، فکر می کنم پاسخ دادن به س questionsالات مربوط به آن مفید باشد. در پاسخ شما ، من اغلب از اصطلاحات شما به روشی متناسب با سبک خوب نوشتن استفاده خواهم کرد.

به طور خلاصه ، SEO باید نحوه کار بهینه با Yahoo! پاسخ ها به عنوان بخشی از استراتژی کلی موتور جستجوگر آنها. با شروع سئو بیشتر در روند کار ، امیدواریم که آنها در بالا بردن کیفیت پاسخ هایی که در حال حاضر به افرادی که در مورد سئوالات س SEOال می کنند ارائه شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا