دنیای وب

سئو چین و سئو چینی – مقدمه

شرکتهایی که مایلند با چینی زبانان بازاریابی کنند ابتدا باید در مورد بازارهای هدف خود تصمیم بگیرند. آنها سعی در رسیدن به چه کسی دارند؟ اما ابتدا اجازه دهید برخی از اصطلاحات SEO چین را تعریف کنیم.

سئو چین چیست؟

برای کلمه کلیدی China SEO چند معنی وجود دارد:

1. شخصی می خواهد یک شرکت سئو برای پیدا کردن بازار در چین پیدا کند.

2. کسی که می خواهد در مورد دریافت ترافیک عادی از افرادی که چینی صحبت می کنند چیزی بیاموزد (این می تواند شامل یک یا چند مورد زیر باشد: چین ، هنگ کنگ ، مالزی ، تایوان ، سنگاپور ، اندونزی و حتی تعداد کمی از چینی زبانان در کشورهای دیگر).

3. شخصی که به دلایل مختلف می خواهد با یک شرکت سئو چینی کار کند. به عنوان مثال ، اگر زبان چینی زبان مادری شما باشد ، ممکن است راه اندازی یک کمپین جهانی SEO که با افرادی که به راحتی شما را درک می کنند کار کند ، آسان تر باشد.

شرکتی در خارج از چین که به دنبال اطلاعات یا شرکت های جستجوگر SEO در چین است ، به نتایج جستجو با معانی 1 و 2 علاقه مند خواهد شد. نتایج جستجو برای شماره 3 بیشتر به زبان چینی خواهد بود. با این حال ، شرکت هوشمند چینی که می خواهد یک کمپین جهانی راه اندازی کند ، ممکن است در انگلیسی یا سایر کشورهای هدف جستجو کند تا نتایج را کاهش دهد.

Baidu.com محبوب ترین موتور جستجو در چین است

سئو چینی چیست؟

سئو چینی خاص تر از سئو چینی است و یک نشانه از این امر این است که جستجوهای کمتری برای سئو چینی انجام می شود. اهداف این محققان می تواند:

* شخصی برای هدف قرار دادن چین ، سنگاپور و برخی از چینی های خارج از کشور به دنبال شخصی است که در زمینه جستجوگرها ، به زبان چینی ساده شده کمک کند.

* شخصی برای هدف قرار دادن افرادی در هنگ کنگ ، تایوان ، مالزی و اکثر مهاجران چینی به دنبال شخصی برای کمک به سئو در زبان چینی سنتی است.

چینی های ساده و سنتی از حروف مختلفی برای یک کلمه استفاده می کنند ، بنابراین مهم است که با این کار اشتباه نکنید. به عنوان مثال ، اگر چوب های گوشتی را در تل آویو درست کنید و بخواهید آنها را به رستوران های چین بفروشید ، این کلمه کلیدی را در چینی ساده شده هدف قرار می دهید – yÉ ô + wP6 ‘

اگر می خواهید به شرکت های هنگ کنگ بفروشید ، به زبان چینی سنتی می نویسید – yÉ + wPý à.

یک شرکت چینی سئو جستجو کنید

اکنون که شرایط خود را تعریف کردیم ، مشخص شد که اولین کاری که باید انجام دهیم تعریف بازارهای جغرافیایی است. عمدتا با این کار مشخص می شود که ما به چینی ساده یا سنتی نیاز داریم. سپس می توانیم فروشنده ای را جستجو کنیم که دارای مهارت های زبانی مناسب باشد. اگر ما ترجیح می دهیم شرکتی را در بازار هدف خود جستجو کنیم ، باید موتور جستجوی مناسب را جستجو کنیم. می توانید از Google استفاده کنید و دکمه رادیویی را فشار دهید که جستجو فقط به سایتهای واقع در آن کشور محدود می شود.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

هنگ کنگ: google.hk (چینی سنتی)

سنگاپور: google.sg (چینی ساده شده)

تایوان: google.com.tw (چینی سنتی)

جمهوری خلق چین: google.cn (چینی ساده شده – از داخل چین قابل دسترسی نیست)

google.com/intl/zh-TW/ چینی سنتی

چینی ساده شده: google.com/intl/zh-CN/ (اگر در چین باشید و Google.com را تایپ کنید ، به این سایت هدایت خواهید شد)

البته در چین ، baidu.com (به زبان چینی ساده شده) یا tw.baidu.com (به زبان چینی سنتی) محبوبیت بیشتری نسبت به Google دارد. اگرچه این رابط به زبان چینی است ، اما می توانید به زبان انگلیسی جستجو کنید.

گزینه دیگر یافتن فروشنده ای است که به زبان شما صحبت کند. برقراری ارتباط با این نوع شرکت جستجوگرها آسان خواهد بود و آنها احتمالاً قادر به ارائه زبانهای اضافی خواهند بود ، بنابراین با بسیاری از فروشندگان معامله نخواهید کرد. این نوع تحقیق نسبتاً آسان است. به عنوان مثال ، اسرائیل مکان خوبی برای یافتن یک شرکت SEO است که می تواند خدمات بین المللی جستجوگرها را ارائه دهد ، زیرا این یک جامعه مهاجر است که به بسیاری از زبانها بومی است. جستجو کردن:

چین SEO اسرائیل

یک شرکت سئو معرفی کرده است که می تواند با SEO چینی و بسیاری از زبانهای دیگر مقابله کند

استفاده از شرکت های غیر چینی سئو برای کار در سئو در چین می تواند ارتباطات را تسهیل کند

گزینه دیگر انجام سئو چینی در خانه است. ممکن است در خانه چینی زبان داشته باشید یا فقط می توانید برای ترجمه ترجمه های خارجی را استخدام کنید. به هر حال ، این مقاله SEO چین به شما یک شروع اساسی می دهد ، بنابراین وقتی بازار هدف شما در سرزمین اصلی چین است ، پول خود را در ترجمه به چینی سنتی هدر نمی دهید.

شخصیت های چینی

در این پست می توانید با استفاده از حروف چینی در یک URL آشنا شوید. یکی از مهمترین کارها این است که اطمینان حاصل کنید ترجمه های شما کلمه به کلمه نیست – از کلمات کلیدی استفاده کنید که محققان شما از آن استفاده می کنند.

از حروف چینی می توان در URL استفاده کرد.

اگرچه ممکن است SEO انگلیسی چینی برای انگلیسی زبانان ترسناک به نظر برسد زیرا کاراکترها بسیار متفاوت از این هستند ، اما به دلیل فناوری روز به روز از هر زمان دیگری آسان تر می شود. حتی می توانید سریع ترجمه کنید. Google Translate به عنوان مثال می تواند چینی ساده و سنتی را به انگلیسی و بالعکس ترجمه کند. همچنین می تواند Simplified را به چینی سنتی و بالعکس ترجمه کند. امروز هیچ بهانه ای برای برقراری ارتباط با بیش از یک میلیارد نفر وجود ندارد.

در زمینه استراتژی های بازاریابی اینترنتی پیشرفته AIMS ، درباره SEO و SEO چینی در چین بیشتر بدانید. فتوکپی این مقاله در اینجا موجود است http://www.aims.co.il/articles/chinese-seo.html

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا