دنیای وب

ساخت یک وب سایت رایگان توسط مارک بل

ایجاد یک وب سایت رایگان توسط مارک بل منبع خوبی برای کسانی است که می خواهند از نرم افزار رایگان و منبع باز برای ایجاد وب سایت استفاده کنند. طبق گفته های بل ، این برنامه منبع باز و رایگان به شما امکان می دهد با پرداخت هزینه اندک صفحات وب سرگرم کننده ، جالب و پویایی ایجاد کنید. او با این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه و شما را در مسیر درست نشان می دهد. این زبان به زبانی قابل فهم نوشته شده است ، بنابراین حتی یک مبتدی نیز می تواند آن را دنبال کند و درک کند. با این حال ، این موضوع عمیقاً به موضوعات می پردازد تا به کسانی که تجربه بیشتری نیز دارند ، بهره مند شود. این یک راهنمای کاملاً سازمان یافته برای ایجاد وب سایت است ، اگر نه به صورت رایگان ، با هزینه بسیار اندک. خواندن آن آسان و سازماندهی آن آسان است. به بخشهایی که به شما در زمینه وب سایت کمک می کنند برگردید.

برای برخی ، این کتاب ممکن است تمام نیاز آنها برای شروع کار با یک وب سایت ساده باشد. برای دیگران ، منابع اضافی برای ادامه یادگیری و انجام کارهای بیشتر مورد نیاز خواهد بود. به عنوان مثال ، یک فصل کوتاه از برنامه جوملا وجود دارد. کسانی که این گزینه را انتخاب می کنند می توانند با جستجوی منابعی که به طور خاص استفاده از جوملا برای ساخت وب سایت ها را هدف قرار می دهد ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مقدمه کوتاهی وجود دارد که در آن بل توضیح می دهد که این کتاب درباره چه چیزی است و چگونه از آن استفاده می کند. سپس این کتاب به مبانی در فصل 1 می پردازد. باز هم ، این برای مبتدیان جدید است ، بنابراین برخی از مردم ممکن است برخی از این موارد را بدانند ، اما اصول اولیه همیشه خوب است. من فکر می کنم اگر بخواهید کار خوبی انجام دهید و به اهداف خود برسید ، بخش اول در مورد برنامه ریزی وب سایت شما بسیار مهم است. در فصل های بعدی مباحثی مانند انتخاب سایت برای سایت شما ، برنامه ریزی سایت (به شما می گویم این مهم است) ، طراحی سایت ، جمع آوری ابزارهای شما (سایت های زیادی دارای ابزار رایگان هستند) و انتقال پرونده ها به اینترنت و از آنها بحث می کنند. .

بخش بعدی کتاب شامل فصلهایی در مورد اصول ساخت وب سایت مانند عناصر وب سایت ، استفاده از وب سایت های موجود ، خدمات صفحه وب ، اصول HTML ، کار با تصاویر ، کار با چندرسانه ای ، ساخت سایت با استفاده از HTML و دانستن اینکه وب سایت های دیگر چگونه کار می کنند ، و سایت خود را از طریق موبایل بسازید. فصل های بعدی در مورد آزمایش و نگهداری وب سایت مانند آزمایش وب سایت ، تبلیغ وب سایت و حفظ وب سایت شما ارائه می شود.

از آنجا بیل به چگونگی ایجاد وبلاگ با وردپرس ، ایجاد سایت های تجاری با سیستم های مدیریت محتوا ، چندرسانه ای و استفاده از ویکی می پردازد. در پایان این کتاب ، پیوستی با لیستی از محبوب ترین برچسب های HTML و دیگری حاوی سایت های نرم افزاری منبع آزاد و رایگان ارائه می شود.

این یک کتاب مبتدی بسیار خوب است ، فارغ از تجربه یا دانش شما در زمینه ساخت وب سایت ، اساسی و آسان برای درک آن است. اگر شما یک فرد باتجربه باشید ، احتمالاً به یک راهنمای دقیق تر احتیاج دارید. این کتاب واقعاً برای کسانی است که وب سایتی می خواهند ، نمی دانند از کجا شروع کنند و پول زیادی برای سرمایه گذاری ندارند. اگر این شما هستید ، این کتاب مکان بسیار خوبی برای شروع است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا