دنیای وب

سایتهای ساده سودهای بزرگ را مرور می کنند – استراتژی بازار سود طاقچه

آیا استراتژی تخصصی بازار در چرخه سود ساده سایتهای ساده کار می کند؟ این سیستم به من آموخت که چگونه می توانم در کمتر از یک ساعت سایتهای تخصصی کوچک را به سرعت راه اندازی کنم تا از پتانسیل سودآوری از همه جا استفاده کنم. پس از ایجاد و اجرای آن ، معمولاً انتظار دارم هر ماه حدود 50 تا 100 دلار از این سایت تهیه کنم و 99٪ آن را خودکار کنم. به نظر می رسد درآمد هر ماه کمی از درآمد کسب می کند.

1. برای کسب یک سیستم سود بزرگ برای وب سایت های ساده ، چقدر زمان نیاز دارید؟

با این حال ، وقتی به این واقعیت فکر کنید که می توانید هر بار که واقعاً به آن عادت کرده اید ، در کمتر از یک ساعت تنظیم کنید ، واقعاً قادر خواهید بود با گسترش و تکرار روشها در بسیاری از بازارهای طاقچه ، امکانات ایجاد آن پول را به طور کامل درک کنید. این سیستم بازاریابی توسط یک مربی باتجربه بازاریابی آنلاین مارکوس کمپبل ساخته شده است. وی با مدیریت همزمان بسیاری از سایت های طاقچه کوچک به طور همزمان ، مفهوم ایجاد یک درآمد بزرگ را به دست آورد.

2. چه انتظاری برای یافتن در بسته نرم افزاری وب سایت بزرگ دارید که می تواند سودهای کلانی را بارگیری کند؟

این دوره با انواع مختلفی از ابزارهای آموزشی مانند نمودارهای PDF ، درسهای ویدئویی و سمعک ها همراه است. هیچ چیز واقعاً پیچیده ای برای آموختن وجود ندارد زیرا کل ایده تسلط بر مفهوم درآمدزایی ناچیز از یک مکان است و سپس همان مفهوم را در بسیاری از بازارهای تخصصی مختلف ضرب کنید. ماركوس همچنين اظهار داشت كه برخي از اعضايي كه به آنها ملحق مي شوند وقتي ادعا مي كنند كه از يك مكان پول زيادي نمي گيرند بسيار بي تاب هستند و در نهايت تصميم به عقب نشيني مي دهند.

3. آیا وب سایتهای ساده سودهای بزرگی را نیز برای شما ایجاد می کنند؟

توصیه می شود افرادی که اقدام به کسب درآمد سریع از طریق تنها دو سایت می کنند ، نباید در دوره آموزش عضویت شرکت کنند زیرا این انتظارات واقع بینانه نیست. در اصل ، فیلم های آموزشی به من امکان تماشای شانه های مارکوس کمپبل را می دهد زیرا او هر قدم را که در شواهد خود ذکر می کند ، هدایت می کند.

این فیلم ها به من یاد دادند که چگونه می توان یک سایت را طی یک ساعت ایجاد کرد ، چگونه می توان چشم انداز پرداخت آنلاین ، کلمات کلیدی مورد استفاده آنها و آنچه را که می خواهید خریداری کنم پیدا کردم. با دیدن سایتهای مناسب و استفاده از ابزارهای مناسب و بدون هیچ گونه حدس و گمان ، می توان همه این موارد را دقیقاً مشخص کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا