دنیای وب

سایت نویسنده منتشر نشده

آیا به وب سایت احتیاج دارید یا خیر؟ به قرن بیست و یکم خوش آمدید – بله شما به یک وب سایت نیاز دارید!

وب سایت خود را به عنوان بخشی از زرادخانه بازاریابی نسخه های خطی خود در نظر بگیرید حتی اگر هنوز منتشر نشده باشد. داشتن یک وب سایت به عوامل و ویراستاران بالقوه نشان می دهد که شما در کار به عنوان نویسنده جدی هستید. این نسخه قرن بیست و یکم کارت ویزیت است. صادق باشید ، آیا برای تأیید اعتبار شرکتی که با آن تجارت می کنید ، در وب جستجو نمی کنید؟ اگر سایتی کمتر از حرفه ای داشته باشند یا اصلاً سایتی نداشته باشند ، نظر شما در مورد این تجارت چیست؟

ایجاد وب سایت راهی ارزان برای افزودن اعتبار به تجارت شما است. بنابراین یک نویسنده منتشر نشده چه چیزی باید در وب سایت خود قرار دهد؟

فهرست مطالبمعمولاً با صفحه اصلی خود تماس می گیرید. این می تواند یک استقبال سریع باشد و به مردم اجازه می دهد تا بدانند سایت شما چیست. صفحه اصلی خود را با آخرین و جدیدترین اخبار نوشتن تازه کنید.

زندگینامهیک صفحه کوتاه درباره سابقه و تاریخچه نوشتن شما. علاقه خود را به هنر خود در این صفحه وارد کنید.

تاریخ انتشار– بخشهایی از مقالاتی که نوشته اید و غیره مهم نیست که چقدر ناچیز باشد ، اعتبار انتشارات یک اعتبار انتشارات است.

صفحه کتابهای مندر مورد پروژه هایی که در حال حاضر بازاریابی می کنید ، مختصراً مرور کنید. در صورت تمایل می توانید برای هر نسخه خطی یک گزیده کوتاه درج کنید. جوایز یا تقدیرنامه ها را برای هر نسخه خطی در نظر بگیرید – این جایی است که مسابقات منتشر نشده واقعا می توانند از وزن آنها استفاده کنند.

لینک وبلاگوبلاگ شخصی شما راهی عالی برای هدایت بازدید به وب سایت شما و ایجاد بک لینک برای سایت شما است که برای موتورهای جستجو مهم است.

به من زنگ بزنبه یک نماینده یا ویرایشگر راهی بدهید تا با شما تماس بگیرد. باور کنید یا نه ، من از طریق پست الکترونیکی سوالی ارسال کردم و به لطف توانایی ردیابی سایتم ، توانستم تشخیص دهم که درخواست آنها برای اطلاعات بیشتر از وب سایت من است

آخرین و نه مهمترین موارد ، کاری کنید که مردم به عقب برگردند – مقالات ، طنز ، هدایا ، بررسی کتاب.

این واضح است که یک وب سایت ساده است. هر طور که دوست دارید می توانید اضافه یا کم کنید. اگر کتاب های شما از شخصیت سرب برخوردار است ، می توانید پاپیون را به وب سایت خود اضافه کنید و دستورالعمل ها ، الگوی لحاف و غیره را توسط یک آشپز ، سازنده لحاف یا حرفه دیگر ارائه دهید.

از وب برای بهترین کار خود استفاده کنید. به این ترتیب تا زمانی که “تماس” را دریافت می کنید ، وب سایت شما قبلاً در موتورهای جستجو ایجاد شده است و بازدید از سایت به سایت شما منتقل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا