دنیای وب

سایت هایی برای حسابداران و حسابداران خبره تا خدمات حسابداری بازار را بطور موثری انجام دهند

پس از پانزده سال به عنوان مشاور توسعه کار در صنعت حسابداری ، تغییرات اساسی در بازاریابی توسط حسابداران CPA دیدم. بزرگترین تغییر در استفاده از اینترنت و وب سایتها بود.

وب سایت ها برای همه شرکت های حسابداری برای حفظ تصویر حرفه ای “به روز” اجباری شده اند. اگر CPA نتواند وب سایت را حفظ کند ، ممکن است درک عمومی به این شرکت داده شود که شرکت در درک قوانین ، قوانین و مقررات تجاری “مدرن” نیست. یک حسابدار می تواند به راحتی خود را در یک وضعیت شرم آور پیدا کند و در مورد مشتری احتمالی عدم توجه خود به داشتن یک وب سایت را برای مشتری بالقوه توضیح دهد. CPA تنها یک فرصت برای ایجاد اولین برداشت دارد. بهتر است که یک برداشت اولیه “به روز شده” قوی داشته باشید.

علاوه بر تصویر ، یک حسابدار CPA باید سایت را برای جذب مشتری خارجی جدید طراحی کند. امروزه بسیاری از وب سایت ها با تمرکز بیشتر در اسکان مشتریان موجود طراحی شده اند. اگرچه این مهم است ، نباید تمرکز اصلی وب سایت CPA باشد. سایت باید برای جذب مشتری بالقوه ایجاد شود و آنها را از طریق تماس با CPA پاسخ دهد. علاوه بر این ، سایت باید به گونه ای طراحی شود که مشتریان بالقوه را از طریق موتورهای جستجوگر اینترنتی به سایت هدایت کند.

اینترنت به بزرگراه مدرن سایت تبدیل شده است. هنگامی که “بزرگراه” سالها پیش ساخته شد ، بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفتند مشاغل خود را در امتداد بزرگراه جابجا نکنند. در نتیجه ، بسیاری از شرکت ها از تجارت خارج شده اند. شرکت های متحرک رونق گرفته اند. CPA ها باید تلاشهای بازاریابی خود را از طریق وب سایت خود به اینترنت منتقل کنند. یک حسابدار که در این امر کوتاهی می کند ممکن است آینده شرکت خود را به خطر بیاندازد در حالی که شرکت هایی که دارای وب سایت هستند رشد و ترقی می کند.

با حرکت شرکتها از طریق ساخت بزرگراه ، موقعیتی در امتداد بزرگراه بخش عمده موفقیت آن را در آینده مشخص کرد. این موضوع در مورد مکانهای حسابدار نیز صادق است. هنگامی که یک حسابدار CPA وب سایت شرکت خود را راه اندازی می کند ، این امر بر موفقیت شرکت در آینده تأثیر خواهد گذاشت. یک حسابدار CPA که وب سایت وی برای ترافیک اینترنت بسیار قابل مشاهده است ، نسبت به افرادی که بینایی ندارند یا یافتن آنها سخت است ، رشد بسیار بیشتری خواهد داشت. اینترنت مشابه با بزرگراه ، فضای پارکینگ بسیار کمی با دید زیاد و بسیاری از پارکینگ های دارای دید دیدنی دارد. بر این اساس ، بسیار مهم است که شما یک حرفه ای داشته باشید که با راه اندازی یک وب سایت معتبر CPA آشنا باشد که بتواند آنها را با وضوح عالی توسعه دهد.

در یک شهر بزرگ ، هزاران شرکت حسابداری CPA ممکن است برای برخی از موقعیت های با ارزش در موتور جستجو رقابت کنند که دید بسیار خوبی را ارائه می دهد. تصور کنید که هزاران شرکت CPA برای لیست در صفحه اول در حال رقابت هستند. اگر یک شرکت حسابدار رسمی معتبر (CPA) در بسیاری از وب سایت های وب سایت معمولی یک مدل مشترک اتخاذ کند ، دیگر فرصتی برای شرکت یا شرکت وی وجود ندارد. شرکت وی باید از یک توسعه دهنده وب سایت حرفه ای استفاده کند که از یک الگوی مشترک وب سایت استفاده نخواهد کرد. همچنین حرفه ای باید برای تهیه یک سایت حسابدار CPA با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های مستقل از عبارات کلیدی کلمات کلیدی ، حامی مالی مجزا ارائه دهد. به یاد داشته باشید که اگر توسعه دهنده یک سایت حسابدار CPA همان خدمتی را که شما به شما ارائه می دهد به هزاران شرکت حسابداری دیگر CPA که برای معدود موقعیت های قابل مشاهده رقابت می کنند ، انجام دهد ، شرکت وی موفق نخواهد شد. امروزه بسیاری از شرکتهای توسعه وب سایت برای شرکتهای حسابداری در دسترس هستند ، اما شرکت برجسته “گروه راه حل های Infoworkz

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا