دنیای وب

سایت های آژانس بیمه ، سایت های مینی ، سایت های کوچک و صفحات فرود

همه می دانند وب سایت آژانس بیمه چیست ، اما شرایط دقیق تر بازاریابی اینترنتی برای آژانس بیمه ای نظیر میکروسایت ، میکروسایت ، صفحات فرود و صفحات فشار ممکن است برای بسیاری از نمایندگان و دلالان تا حدی مبهم باشد. چه تفاوتی بین اینها وجود دارد و چرا این یک جنبه مهم در بازاریابی سازمان بیمه شما است؟

بیایید با تعریف مختصری از هر یک شروع کنیم:

  • میکروسیت: یک سایت کوچک ، همچنین به عنوان صفحه فرود ، سایت کوچک یا صفحه وب شناخته می شود ، اصطلاحی برای طراحی وب در اینترنت است که معمولاً به یک صفحه وب واحد اطلاق می شود. به عنوان مثال ممکن است یک صفحه وب اختصاص داده شده به بیمه اتومبیل ، بیمه مالکان خانه ، بیمه آپارتمان ، خطاها و موارد حذف شده باشد.
  • میکروسیت: یک سایت کوچک یک وب سایت کوچک و متمرکز است که به یک موضوع خاص اختصاص یافته است. بیشتر میکروسیت ها فقط چند صفحه دارند ، اگرچه می توانند یک صفحه وب یا 20 صفحه داشته باشند. به عنوان مثال ، سایت آژانس بیمه XYZ ممکن است حاوی 30 صفحه محتوا باشد و دارای دو زیر سایت است ، یکی برای بیمه شرکت حمل و نقل (نمایندگان بیمه حمل و نقل کامیون) و دیگری برای مزایا و انطباق (مشتریان منافع جمعی).
  • صفحه فرود: صفحه فرود یک صفحه وب واحد است که وقتی کاربر بر روی نتیجه جستجو ، تبلیغات آنلاین ، پیوند رسانه های اجتماعی و غیره کلیک می کند ، نمایش داده می شود. صفحه فرود اغلب در جهت فروش یا فروش قرار دارد و محتوا را مستقیماً با تبلیغات ، نتیجه جستجو یا پیوند رسانه اجتماعی نمایش می دهد. یک مثال از صفحه فرود می تواند بیمه قایق بادبانی فلوریدا یا بیمه مسئولیت حرفه ای برای مهندسان باشد.
  • فشرده سازی صفحه: صفحات فشرده سازی صفحات فرود هستند که برای جذب مشتریان بالقوه ، افزایش اشتراک (برای مثال در خبرنامه) یا ثبت نام در یک رویداد (وبینار / وبینار) و غیره ایجاد و طراحی شده اند. نمونه هایی از صفحه فشار به شرح زیر است: عضویت در خبرنامه سازگاری PPACA.
  • دفترچه: وب سایتها ، اصطلاحی از ناسا ، به یک سایت کوچک یا یک سایت کوچک شباهت دارد ، اگرچه تفاوت های اساسی وجود دارد. اغلب توسط یک فرد حفظ می شود. معمولاً محتوای قابل بارگیری را ارائه می دهد. وب سایت ها اغلب برای کمک به افراد غیر تکنیکی برای ارسال مطالب وب به ظاهر حرفه ای و بدون نیاز به دانستن چیزی در مورد برنامه نویسی ایجاد می شوند.

همه این شرایط در وب سایت های سازمان بیمه و بازاریابی آنلاین برای آژانس بیمه اعمال می شود. آنها ابزارهای خاصی هستند که برای افزایش ترافیک ، تولید سیل های ورودی و افزایش مشارکت و / یا حضور در رویداد در نظر گرفته شده اند. همچنین برای انتقال تجربه و اعتبار در موضوع استفاده می شود. اگر یک مأمور یا واسطه ای هستید که می خواهید وسایل نقلیه را گسترش داده و هدایت کنید ، مینی سایت ها ، سایتهای کوچک ، صفحات فرود و صفحات فشار باید جزئی از واژگان شما شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا