دنیای وب

سایت های عضویت کلید در دست

سایت های عضویت کلید در دست

می توان با ارائه خدمات یا محصولاتی به افرادی که مایل به آن هستند ، یک سایت عضویت آماده ایجاد کرده و از آن سود کسب کنید. شخص باید سایت را به شکلی مناسب ایجاد کند و سپس اطمینان حاصل کند که از راهبردی راه اندازی شده است تا حداقل 100 مشتری یا عضو جذب کند. با این حال ، این یک کار عظیم است زیرا برای توسعه محصول و آزمایش وب سایت زمان زیادی طول می کشد.

محتوای سایت عضویت

ابتدا باید تصمیم بگیرد که محتوای سایت عضویت آماده برای ارائه چیست و سپس تولید محصولات مربوطه را آغاز کنید. این وب سایتها معمولاً اطلاعات مربوط به طیف خاصی از علاقه ها مانند کاهش وزن ، اضطراب ، آشپزی ، باغبانی ، ازدواج و یا سایر علایق مشترک را ارائه می دهند.

می توان کتاب الکترونیکی را با فرمت PDF تهیه کرد که اطلاعات قابل توجهی در مورد موضوع را برای جذب بازار هدف فراهم می کند. به سایت باید با ارائه درس های ویدئویی ارزش اضافی داده شود تا دستورالعمل های لازم را به عضو ارائه دهد. این سایتها همچنین محصولات اضافی مانند پادکست ها ، انجمن های عضو و کارت های تخفیف را ارائه می دهند.

چگونه می توان از سایت عضویت شروع کرد؟

می توان این کار را به تنهایی یا به صورت متناوب انجام داد ، حرفه ای ها می توانند با ارسال مبحث یا موضوع پروژه خود در سایتهایی مانند iFreelance ، eDesk.com یا Guru.com بصورت آنلاین کار کنند. اگر کسی بخواهد به طور مستقل یک سایت عضویت ایجاد کند ، می تواند شروع به نوشتن کند و فقط این کار را انجام دهد.

برنامه برای ایجاد وب سایت

یک برنامه ویژه برای سایت عضویت در دسترس است که می توانید از طریق سرویس هایی که توسط برخی وب سایت ها میزبان است ، بارگیری و نصب شود. اینها به دو صورت رایگان و رایگان برای سایتهای عضویت در زندان در دسترس هستند. فیلم های آموزشی یا آموزش قابل نصب است.

اعضا می توانند به کلیه خدمات دسترسی کامل و رایگان داشته باشند ، در غیر این صورت در ابتدا انحلال می شوند و به مقدار مشخصی دسترسی پیدا می کنند و براساس طول عضویت می توان به آنها بیشتر اعطا کرد.

قیمت های مختلف طول عضویت باید در این مکان ها تعیین شود. قیمت های معمول برای این وب سایت ها بسته به محصول یا خدمات ارائه شده می تواند از 15 تا 50 دلار در ماه یا به صورت شش = در ماه باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا