دنیای وب

سایت های پورتال – مصاحبه بررسی محصول در سیستم “پست و رتبه” اقتدار

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه کسی این بازاریابان موفق بسیاری از سایت های طاقچه را پیدا می کنند ، در موتورهای جستجو و غیره به سرعت عمل می کنند؟ خوب ، جدا از سخت کوشی ، پشتکار و دانش هدفمندی که معمولاً این بچه ها دارند ، رازهایی وجود دارد!

بنابراین تصمیم گرفتم با مشتری و دوستم جان باربور از EMarketingMan.com مصاحبه کنم زیرا او سالها تجربه در بازاریابی اینترنتی دارد و او در گروه های متفکر با وزنهای سنگین قرار دارد.

در این مصاحبه ، ما همچنین در حال مرور یکی از “اسرار” جان هستیم – یک راه حل نسبتاً جدید ساخت وب سایت که به آن سیستم وب سایت “پست و رتبه” گفته می شود. بعداً بیشتر اینجا مصاحبه است:

تمام شدجان: چگونه شروع به کاوش در روشهایی کردید که بتوانید در ساخت سایت محتوای خود سرعت ببخشید؟

جان: “بسیاری از وبلاگ نویسان و بازدید کنندگان وب سایت های من یا به فکر بازاریابی اینترنتی جدید هستند یا به دنبال کسب راه هایی برای افزایش سود خود هستند ، یا با کسب درآمد از وب سایتی که قبلاً در اختیار داشتند ، یا با استفاده از روش جدیدی برای افزایش” املاک واقعیت مجازی “. برای اولین بار در کاوش در بازاریابی آنلاین حدود شش یا چند سال پیش ، شما مجبور بودید که همه کارها را خودتان انجام دهید من مجبور بودم خودم را html آموزش دهم ، بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی ایمیل ، وبلاگ نویسی ، از جمله موارد دیگر ، این یک راه طولانی و طولانی بود. در دو سال اول کند.

تمام شدخوب ، این سیستم چیست و چه کاری انجام می دهد؟

جان: “برای اینکه یک مرور سریع به شما ارائه دهیم ، توسط تیمی از کارشناسان بازاریابی آنلاین اداره می شود و هدف آنها آموزش ردیابی سریع برای کسب درآمد آنلاین است. رویکرد آنها مبتنی بر” تحقیق ، انتشار و بازاریابی است. “این برنامه شما را از طریق این فرآیند قدم به قدم ، از طریق یک سری پرونده ها هدایت می کند. PDF های صوتی ، ویدئویی و قابل بارگیری و همچنین تماس های آموزشی منظم و یک انجمن بسیار فعال عضو اما شما بیشتر از آموزش می گیرید بخشی از بسته عضویت شما شامل دسترسی به ابزارهای نرم افزاری آنهاست.آنها یک برنامه همتا با همتا دارند و شما می توانید آن را در وب سایت خود نصب کنید. فقط در چند دقیقه. سپس می توانید سیستم ایجاد محتوا را نصب و فعال کنید و به صورت خودکار آن را به روز کنید. در آخر ، آنها می توانند از نرم افزار RSS خود استفاده کنند تا محتوای شما را تا حد امکان توزیع کنند. “

تمام شد: “به نظر می رسد بسیار جامع است – از چه نوع وب سایت هایی استفاده می کنید؟”

جان: “من از نرم افزارهای آنها برای هر دو سایت وبلاگ نویسی مستقل استفاده کردم و آنها را به سایت های موجود خود اضافه کردم. شما همچنین می توانید قالب های خود را وارد کنید (به عنوان مثال مدلهای” adsense-آماده “که توسط جوئل کام ساخته شده است) یا سایتی با چیزی مثل XsitePro ایجاد کرده و سپس آن را به این سیستم اضافه نکنید. او را محدود کنید

تمام شد: “بسیاری از مردم می دانند که این سیستم بسیار رعایت شده و ریشه دار است. این وب سایت” والدین “” میز محتوای جک هامفری است. اما آنچه جدید است جان جدید است و می توانید درباره این گزارش رایگان 21 صفحه ای برای ما توضیح دهید. در دسترس؟”

برای باقی مانده از این مصاحبه ، لطفاً به وبلاگ پیتر زیر مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا