دنیای وب

سایت وردپرس خود را در صفحه 1 Google دریافت کنید

بازاریابی دیجیتال سایتهای وردپرس

اگر عبارت جستجو برای شغل شما نامناسب است ، بسیار رقابتی است یا فقط یک کلمه کلیدی که باعث ایجاد ترافیک کافی نمی شود ، ممکن است وقت خود را تلف کنید. اگر شما یک بستری هستید و تحقیقات بازار را انجام نداده اید ، ممکن است سر خود را در مقابل دیوار بزنید.

بازاریابی دیجیتال برای وردپرس

تحقیقات بازار در اینترنت بسیار آسان ، در دسترس و منصفانه است. بی رحمانه است و در نوک انگشتان شما موجود است.

کلمات کلیدی چیست؟

به طور کلی ، کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد برای پرسیدن سوال از آنها استفاده می کنند.

ابزار تحقیق بازار آزاد

این مرحله غالباً به دلیل مواجه شدن با آن پرش می شود ، این مرحله هیجان انگیز نیست.

1. ابزار کلید واژه گوگل

Google ابزارهای رایگان دارد که می توانید از آنها برای انجام تحقیقات در بازار استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد از پایگاه داده ایجاد شده توسط Google با استفاده از AdWords استفاده کنید. Google AdWords محصولی است که Google از آن برای فروش فضاهای تبلیغاتی به افرادی که می خواهند یک کلمه کلیدی خاص را تبلیغ کنند استفاده می کند.

Google.com/sktool

سه معیار اصلی که به دنبال یافتن یک کلمه کلیدی با هدف هدف قرار می گیریم عبارتند از:

  • دوره (تعداد جستجوهای ماهانه محلی برای این کلمه کلیدی)
  • مسابقه (تعداد وب سایت هایی که این کلمه کلیدی را تبلیغ می کنند)
  • ارزش تجاری

2. Google Trends

این به ما نشان می دهد که چند نفر در یک دوره خاص از تحقیقات کلمات کلیدی استفاده می کنند. این مهم است زیرا شما نمی خواهید برای کلمه کلیدی که در حال کاهش است ، وقت خود را صرف SEO کنید و کمتر کسی در جستجوی کلمه کلیدی است.

3. Google Insights

این یک نگاه عمیق تر به رفتار جستجوی کلمه کلیدی می دهد. این ایده در مورد یک کلمه کلیدی مانند مکان آن ایده های بیشتری را به شما می گوید و به شما امکان می دهد تصمیم گیری آگاهانه تری بگیرید.

سه مفهوم مهم برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب

1 صدا – تعداد افرادی که در جستجوی یک کلمه کلیدی هستند

2 مسابقه – رقابت ما در بازار چه می کند؟ چه سرنخ هایی به Google می دهند. برای به دست آوردن یک کلمه کلیدی باید کیفیت و رقابت بازار را در نظر بگیریم. اگر یک رقابت شدید برای یک کلمه کلیدی وجود دارد ، ممکن است بخواهید پیش بروید و یک کلمه کلیدی متفاوت را انتخاب کنید. اگر بسیاری از افراد یک کلمه کلیدی را تبلیغ می کنند ، می تواند به معنای ارزش تجاری آن در کلمه کلیدی باشد.

3 بازار سامورایی – ضربه زدن به مشتریان و تجزیه و تحلیل رقابت خود برای تعیین اینکه آیا کلید واژه ارزش دنبال کردن را دارد یا خیر

وردپرس و سئو

بنابراین ما لیستی از بهترین ابزارهای بازاریابی SEO WordPress SEO را برای شما گردآوری کرده ایم. وردپرس بهترین ابزار وبلاگ نویسی و CMS برای SEO و موتورهای جستجوگر تجاری است. یکی از دلایل زیاد تعداد افزونه های رایگان موجود است. بنابراین ، وقت خود را برای تکمیل تحقیقات بازار بگذرانید و برای افزایش ترافیک با بازاریابی دیجیتال وردپرس به کلمات کلیدی مناسب توجه کنید.

ابزارهای جستجوگرها وردپرس رایگان

  • قفل اجتماعی (نسخه رایگان)
  • WP Social SEO Pro (نسخه رایگان)
  • عضو S2 (نسخه رایگان)
  • WPRobot (نسخه رایگان)
  • همکار تشنه (رایگان)
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا