دنیای وب

سخنان حکمت از جک ما

بیل گیتس در آسیا واقع شده است. او جک ما است. جک ما بنیانگذار گروه علی بابا است. جک ما امروزه ثروتمندترین فرد در چین است.

1. دنیای ما روزانه در حال تغییر است.

جک ما گفت: “لطفا به فرزندان خود بگویید که دنیا هر روز در حال تغییر است و در گذشته هیچ کس منتظر شما نخواهد بود. هنگامی که فندک اختراع شد ، کبریت ها به آرامی ناپدید شدند. وقتی ماشین حساب ایجاد شد ، پیشخوان محو شد. هنگامی که دوربین دیجیتال طراحی شد ، بازار فیلم های منفی کاهش یافت. هنگامی که فروش مستقیم بازار / فروش آنلاین به وجود آمد ، بازاریابی سنتی کاهش یافت. هنگامی که یک تلفن هوشمند با 4G (دسترسی به اینترنت بی سیم) به جهان معرفی شد ، دیگر نیازی به کار با رایانه در خانه نخواهید داشت. هنگامی که WeChat و WhatsApp (پیام متنی / پیام کوتاه) توسعه یافتند صوتی / تصویری برای تلفن همراه) ، پیامک های سنتی مانند گذشته کمتر محبوب می شوند. بیایید سرزنش نکنیم ، “چه کسی مسئولیت چه کسی را بر عهده گرفت.” این فقط به این دلیل اتفاق افتاد که افراد بیشتر در معرض تغییر و انطباق با ایده های جدید و تغییرات در جهان هستند.

دنیا هر روز در حال تغییر است. من فکر می کنم که در این نسل مانند گذشته خیلی سریع تغییر می کند. من برای خرید و فروش به صاحب یک تابلوی محلی نگاه کردم ، زیرا او ایده چاپ تابلوی خود و دادن آن به هر خریدار را درخشان ترسیم کرد. او از تبلیغات شرکت ها و افرادی که می خواهند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان خود منتقل کنند ، درآمد کسب می کند.

متأسفانه ، به تهدید اینترنت پاسخ نداد. به جای ایجاد یک وب سایت برای قرار دادن تبلیغات مشتریان خود ، با شارژ هزینه تبلیغات دست به گریبان بود. به زودی تجارت او از بین رفت زیرا مردم ترجیح می دهند آنلاین شوند تا روزنامه او را بخوانند. تجار کارآفرین ایده او را دوباره ابداع کردند. آنها به جای تابلوئید ، وب سایتی ایجاد کردند. اگر تاجر ایده خود را تغییر می داد و از بستر جدیدی استفاده می کرد ، این تاجر اصلی خرید و فروش می توانست از تغییر فرار کند. وی می توانست به جای پاسخگویی و کاهش هزینه فضای تبلیغاتی ، تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهد. او قبلاً این برند را ساخته بود و مشتریان فعلی (تبلیغ کنندگان و خوانندگان) داشت در حالی که کارآفرینان تازه کار از ابتدا شروع می کردند.

ما باید نسبت به تغییر حساس باشیم و خیلی سریع با آن سازگار شویم. در غیر این صورت ، خود را مورد غفلت قرار خواهیم داد و کارمان خواهد مرد.

2. فقط تماشا نکنید.

شخصی از جک ما پرسید: “رمز موفقیت شما چیست؟” او گفت: “واقعاً ساده … من وقتی حرکت می کنم (حرکت می کنم) که فقط تماشا می کنم.” بعضی اوقات بهترین راه حل فقط به یک پاسخ ساده نیاز دارد – این کار را انجام دهید. آن را اجرا کنید.

فقط به موفقیت های بیشتر افراد موفق نگاه نکنید. برای رسیدن به موفقیت خود تلاش کنید. پس از دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید ، فوراً آن را اجرا کنید. در غیر این صورت ، شخص دیگری این کار را خواهد کرد.

3. ممکن است ایده ای که بیشتر از همه دوست دارید ایده خوبی نباشد.

من خواندم که وقتی جک ما جلسه طوفانی با تیمش دارد ، نمی فهمد که بیشتر هم تیمی هایش به آن رای می دهند. او استدلال می کند که اگر بیشتر مردم این ایده را می خواهند ، سایر کارآفرینان نیز احتمالاً همین ایده را دارند.

امیدوارم این ایده ها هنگام ارزیابی مشاغل و چالش های خود در سال 2016 به شما کمک کنند. من برای شما کریسمس مبارک و سال نو پر رونق آرزو می کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا