دنیای وب

سرآمدان MLM انگلستان – نحوه ایجاد آگهی های بازرگانی UK برای تجارت MLM خود

وقتی مشتری های بالقوه خود را برای شرکت های تجاری دریایی انگلستان ایجاد می کنید ، می تواند بسیار گران تمام شود. این چیزی است که شما باید برای پیشرفت کار خود داشته باشید. بنابراین ، آنچه من قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم چند روش بسیار موثر برای تولید سرنخ شما است ، حتی اگر بودجه کافی هم داشته باشید. این نکات به شما نشان می دهد که چگونه می توانید برای کسب و کار MLM خود منجر به ایجاد انگلستان شوید. و چگونگی دستیابی به این مهم از امروز.

مشاوره تولید سرب انگلیس شماره 1

یک روش عالی برای تولید سرنخ از پادشاهی متحده برای تجارت شما استفاده از بازاریابی ویدیویی است (به عنوان مثال: YouTube.com). رایگان است. و ساده برای راه اندازی. استفاده از بازاریابی ویدئویی منجر به ایجاد مزایای روزانه می شود. نکته مهم در مورد استفاده از بازاریابی ویدئویی این است که شما می توانید خود را به عنوان یک متخصص جای دهید. و شما قادر خواهید بود افرادی را که جدی در زمینه توسعه تجارت هستند به سمت خود جذب کنید.

هنگام تهیه ویدیوی خود ، باید ذکر کنید که محصولات یا خدمات شما چگونه به مردم کمک می کند. همچنین می توانید ببینید که چگونه به شما کمک کرده است ، یا به شما کمک می کند تا به سمت بالا ، پایین کشیدن یا هر کسی که می شناسید ، کمک کند. در صورت تمایل می توانید اطلاعات مربوط به مشاغل MLM خود را نیز درج کنید.

حتماً در انتهای ویدیو وب سایت ، شماره تلفن و ایمیل خود را وارد کنید. به این ترتیب ، شما فقط با افرادی سروکار دارید که می خواهند به شما بپیوندند.

نکته تولید سرب انگلیس شماره 2

یکی دیگر از روش های عالی و رایگان برای تولید سرنخ در انگلستان استفاده از وبلاگ نویسی است. می توانید از طریق blogger.com وبلاگ رایگان دریافت کنید. هنگام راه اندازی وبلاگ خود ، می توانید مشاوره مفیدی در رابطه با محصولات خود ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر بازاریابی محصولات لاغری دارید ، در وبلاگ خود می توانید در مورد چگونگی کاهش وزن توصیه هایی ارائه دهید. یا بیان کنید که چند بار در روز شخصی باید غذا بخورد.

اگر عکس قبل و بعد دارید ، می توانید آن را به وبلاگ خود اضافه کنید. اوه ، و فراموش نکنید که شماره تلفن یا ایمیل خود را اضافه کنید. شما افرادی را که می خواهند به مشاغل MLM شما بپیوندند با شما تماس می گیرند

نکته تولید سرب انگلیس شماره 3

نکته سوم برای نسل برتر انگلستان که قصد دارم آن را با شما در میان بگذارم ، تبلیغات PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) است. می توانید در Google ، Yahoo ، ask.com و موارد دیگر تبلیغ کنید. نکته مهم در مورد استفاده از تبلیغات PPC این است که می توانید منطقه خاصی را هدف قرار دهید. بنابراین ، اگر فقط می خواهید در انگلستان سرنخ تولید کنید ، فقط زمانی می توانید تبلیغ خود را اجرا کنید که فردی از انگلیس در اینترنت جستجو کند.

توانایی هدف قرار دادن مناطق مختلف به شما امکان می دهد از آن منطقه بهره مند شوید. اگر شرکت شما بین المللی است یا به تازگی در خارج از کشور افتتاح شده است ، اکنون می توانید افرادی را از آن منطقه به تجارت خود اضافه کنید.

از نکات تولید سرب در انگلستان برای تولید آگهی های انگلستان برای تجارت خود استفاده کنید. وقتی این کار را انجام دهید ، دهها نفر را به صورت هفتگی به تجارت خود اضافه خواهید کرد ، حتی اگر بودجه کافی هم داشته باشید.

این مقاله به شرطی که به هیچ وجه اصلاح نشده باشد از جمله نویسنده نویسنده و پرانرژی لینک های پیوندی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا