دنیای وب

سرآمد بازاریابی شبکه ای – فشار مشاغل خانگی

شما می دانید که هر چیزی که در آن نوعی زندگی داشته باشد ، در آن خون وجود خواهد داشت. خوب حدس بزنید خون تجارت بازاریابی چند سطح شما چیست. درست؛ بازاریابی شبکه ای منجر می شود. بدون رشته ، هر مشاغلی به سادگی مرده است. تجارت بازاریابی چند سطح شما از این قاعده مستثنی نیست.

این نظرسنجی می گوید 95٪ صاحبان مشاغل خانگی روزانه کمتر از 5 سرب تولید می کنند. اگر توجه کنید ، من از زبان مولد استفاده می کنم و مشتری های بالقوه را تعقیب نمی کنم. اگر مجبور به شکار سرب باشید ، کیفیت آن نوع لید بسیار پایین است.

بسیار مهم است که شما کیفیت مشتریان بالقوه خود را برای بازاریابی شبکه ای درک کنید. کیفیت را می توان به سادگی به عنوان پاسخ مشتری بالقوه به پیشنهاد شما توصیف کرد. برخی از تبلیغات هرگز چیزی از شما نمی خرند و برخی دیگر به یک یا چند پیشنهاد شما بسیار پاسخ می دهند. معمولاً پاسخ دهندگان کسانی بودند که حتی قبل از ملاقات با شما به دنبال چیزی شبیه به آنچه شما پیشنهاد می دهید بودند.

می توان فاکتورهای بسیاری را یافت که بر کیفیت مشتری های بازاریابی شبکه تأثیر می گذارند. با این حال ، من فقط در مورد مهمترین موارد بحث خواهم کرد. منبع موضوع مفهوم این واقعیت این است که بفهمید بهترین چشم انداز شما کجاست و همچنین بدانید که آنها در هر زمان چه کاری انجام می دهند.

منطقی نیست که بدانیم بهترین افراد در حال جستجو در گوگل برای کسب و کار خانگی عالی هستند. اگر آنها شما را پیدا کنند ، احتمال زیادی وجود دارد که شما را بخرند. در همین راستا ، بدترین امتیازات شما افراد و دوستانی هستند که به دنبال یک نگاه می گشتید به علاوه اینکه حتی اگر در یک خانه زندگی می کنید حتی بعد از دو هفته به شما فرصت نمی دهند. خوب ، این احتمال زیاد وجود دارد که آنها فقط به این دلیل که زندگی عادی روزمره خود را ادامه می دهند ، به دنبال چیزی نیستند که به شما پیشنهاد می دهند و شما هم قطع می کنید.

با این اوصاف ، گلوله های شما بهترین حالت است وقتی آنها را با موقعیت استراتژیک جذب کنید. در زبانهای دیگر آنها آن را تبلیغات و بازاریابی می نامند. این شرح شغل شما به عنوان بالاترین دارنده درآمد بازاریابی شبکه ای است و نه فقط یک بازاریاب شبکه.

97٪ از بازاریابان شبکه محکوم به شکست هستند. اکثر آنها تحقیق نخواهند کرد. آنها نمی توانند به این مقاله دسترسی پیدا کنند و هنر جذب مشتری بی پایان بازاریابی شبکه ای را بیابند ، بدون آن زندگی در هیچ مشاغلی وجود ندارد.

فرصت شما می تواند از نظر استراتژیک در مکانهایی واقع شود که قطعاً می توانید مشتریان بالقوه ای را که آماده خرید هستند جذب کنید. ما با تجربه عملی خود دریافته ایم که بالاترین کیفیت یا بازاریاب شبکه ای است که با مشکل روبرو است یا مشتری فعالانه ای است که به دنبال دستیابی به منطقه مشاغل خانگی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا