دنیای وب

سرانجام ، یک راهنمای حرفه ای برای کارگران آزاد

هیچ گلوله جادویی یا فرمول جادویی وجود ندارد. کسانی از ما که از طریق خورشید و طوفان در آنجا بوده ایم ، فقط می توانند لبخند بزنند از اینکه همه چیز با یک آرزوی فوری برای موفقیت آغاز می شود. هنر و صنعت مستقل سالها طول می کشد تا سن و سال به کمال برسد. ما بسیار خوش شانس هستیم – اینترنت کلمه “آزاد” را دوباره تعریف کرده و تقریباً برای همه افراد با اطلاعات تخصصی ، آن را به یک حرفه پر سود تبدیل کرده است. اکنون با کمی راهنمایی و تمرین زیاد ، موفقیت در کارهای آزاد امروز واقعیت بیشتری نسبت به گذشته در اینترنت دارد. ممکن است ساعت های طولانی کار زیادی بکشید ، اما در پایان ، کسب درآمد راحت از طریق کار آزاد بصورت آنلاین امکان پذیر است.

برای کمک به یادآوری راهنمای سریع ، کلیدهای میانبر کاملی را پیدا کرده اید – پوست ، هدف و سطح. لطفا تمام تلاش خود را برای ذخیره میانبرها انجام دهید زیرا آنها قطعاً در دسترس خواهند بود و نقاط عطفی را برای شما ایجاد می کنند. پس از همه ، این حرفه شما در بشقاب است.

مرحله 1 – شناسایی S-K-I-N

مهارت

• دانش

• سود

• شبکه

مرحله 2 – تعیین G-O-A-L

• محصول / خدمات خود را ایجاد کنید

• تنظیم سیستم تجارت

• سرعت فروش خود را افزایش دهید

• راه خود را به بالا پرش کنید

مرحله 3 – خود را به مرحله بعدی L-E-V-E-L ببرید

اهرم پروژه های مشترک

• دیگران را غنی کنید تا خودتان را غنی سازی کنید

داوطلبانه برای دیدن

• کسب مراقبت و اعتبار

• زندگی ساده ای داشته باشید

بیایید با مرحله اول شروع کنیم – S-K-I-N را انتخاب کنید

هدف مرحله 1 ایجاد پایه شغلی شماست. با شناسایی مهارت ها ، دانش و علایق خود ، می توانید در مورد شرایط فعلی ، نگرانی ها ، محدودیت ها یا حتی نقاط ضعف نیز بیاموزید. با برخی تمرینات ، می توانید تصمیماتی را تهیه کنید که شدت و قوام میزان پیشرفت آینده شما را تعیین کند. پس از کشف مهارت ها ، دانش و علاقه های شما ، ما به روش های ساخت شبکه شما ادامه خواهیم داد.

این مراحل را دنبال کنید:

1) 3 ستون را روی کاغذ خود بگذارید و هر ستون را با آدرس مشخص کنید – مهارت ، دانش و علاقه. لطفاً لیست های خود را از معیارهای زیر پیروی کنید.

2) لیست ها را مطالعه کرده و فرصت ها را متعادل کنید وقتی که مجبور هستید فقط از هر ستون فقط یک مورد را انتخاب کنید.

3) همانطور که در مثالهای زیر نشان داده شده است نتیجه گیری نهایی خود را انجام داده و نتیجه گیری کنید.

4) ایده تصادفی از نوع کارآفرینی که می توانید دنبال کنید ایجاد کنید.

مهارت

مهارتی که ما به آن اشاره می کنیم “مهارتی است که خداوند به آن داده است”. این مهارتهایی است که هنگام به دنیا آمدن به شما داده شد. اگر لباس های خود را از همه منابع – پول ، دوستان ، تحصیلات و غیره محروم کنید – بدون کمک چه کاری می توانید انجام دهید؟

آیا این توانایی جلب جزئیات مردم را دارد؟

آیا می توانید داستانهای عالی خلق کنید؟

آیا می توانید مجلات مسافرتی بنویسید؟

آیا شما یک فروشنده متولد هستید؟

معلم پسر؟

آیا می توانید بچه ها را بخندید؟

آیا شما یک جادوگر ریاضی هستید؟

می توانید آهنگ سازی کنید؟

آیا گلها را به راحتی کاشت می کنید؟

دانش

منظور از دانش ما “دانش تخصصی” است. این اطلاعات خصوصی است که بازار تخصصی ممکن است با ارزش باشد. دانش تخصصی می تواند در مورد عکاسی غروب آفتاب ، طراحی مبلمان ، نوشتن تبلیغات ، لاک چوب ، ساخت سبد ، دامپروری ، دکوراسیون داخلی ، چیدمان گل ، تهیه نان ، برنامه نویسی نرم افزاری ، طراحی وب ، نوشتن برنامه های تجاری ، ساخت ویدئو ، بازاریابی متقابل باشد. اینترنت ، نوشتن SEO و موارد دیگر.

غالباً اوقات ، ما دانش تخصصی که قبلاً مدتهاست از عهده آن بر نمی آییم. دانش تخصصی ممکن است به سادگی دانستن چیزهای زیادی در مورد مراقبت از سالمندان یا تهیه وعده های غذایی روزانه برای کودک مبتلا به دیابت باشد.

سود

در زندگی ، ممکن است مجموعه ای از علاقه ها وجود داشته باشد که ما را مشغول نگه دارد. فایده ای که ما به دنبال آن هستیم به حدی است که شما آنقدر شور و اشتیاق هستید که حتی زمانی را که در این مأموریت صرف می کنید متوجه نمی شوید. در حقیقت ، شما ممکن است به نتایج عالی نرسید اما این کار را ادامه می دهید زیرا “علاقه عاطفی” درمانی و تحریک کننده است.

اکنون ، لیست های خود را مطالعه کرده و هر وقت ارزیابی شخصی خود را تأیید کردید ، جنبه های زیر را برای ایجاد حرفه خود مشخص کنید. وقت خود را …

مهارت خداوند داده شده _______________________________

دانش تخصصی _______________________________

علاقه عاطفی _______________________________

نتیجه گیری نمونه شماره 1

مهارت خدا “نوشتن” است

دانش تخصصی “آماده سازی دستور العمل های سالاد” است

علاقه عاطفی “سبزیجات در حال رشد از حیاط خلوت”

ایده تصادفی: شما می توانید در مورد تجربه روزانه خود در مورد رشد سبزیجات از حیاط خلوت بلاگ کنید. در مورد آماده سازی خاک ، یعنی محصولات زراعی که در زیر سایه یا نور خورشید در حال رشد هستند ، صحبت کنید. ابزاری را که استفاده می کنید شرح دهید. خوانندگان خود را با مشاهده فیلم ها هیجان زده کنید. حمایت مالی را از تبلیغ کنندگان بالقوه جستجو کنید. کتاب الکترونیکی با عنوان “دستور العمل های سالاد – تازه از باغ” ایجاد کنید. تبلیغات مارک روغن زیتون ، سرکه ، سس مایونز و غیره را روی کتاب الکترونیکی قرار دهید و هنگام عضویت در وبلاگ خود ، رایگان توزیع کنید.

نتیجه گیری نمونه شماره 2

مهارت خدا “فروش” است

دانش تخصصی تعمیر کامپیوتر است

توجه پرشور “بازیهای رایانه ای” است

ایده تصادفی: مشاغل بالقوه آنلاین این است که نظرات خود را در مورد بازی های رایانه ای مختلف بنویسید و حمایت مالی کنید. برای هر گروه سنی توصیه های مناسب را انجام دهید. همچنین می توانید در مورد به روزرسانی مشخصات سخت افزاری برای بهبود عملکرد بازی نرم افزاری مورد نیاز بنویسید. با فروشندگان رایانه به عنوان منبع خود رفتار کنید. بسته تبلیغاتی بازی نرم افزاری خود را ایجاد کرده و آن را بصورت آنلاین بفروشید.

نتیجه گیری نمونه شماره 3

مهارت خدا “تدریس” است

دانش تخصصی “انتشار کتاب” است

علاقه عاطفی “بازی با کودکان” است

ایده تصادفی: شما به روشنی می توانید به نقاشان و نویسندگان آموزش دهید که چگونه کتاب های آموزشی سرگرم کننده ای ایجاد کنند که کودکان به آنها پاسخ دهند. از کتاب های ناشران مختلف نمونه بگیرید و یک اسکن تصادفی ارائه دهید تا ببینید کودک کدام کتاب را بر اساس جلد جلویی و غیره انتخاب خواهد کرد. روند کار را روی فیلم مستند کنید. می توانید نظرات کتاب های کودکان را بنویسید و در مورد چگونگی بهبود آنها توصیه هایی کنید. ناشران قبل از ارسال نمونه اولیه به مطبوعات ، با خوشحالی به شما برای نتایج نظرسنجی پرداخت می کنند.

ایجاد یک ایده تصادفی از آنچه که شما نشان می دهد آزاد است ، یک راه عالی برای تجسم خود در کار است. در مورد جزئیات نگران نباشید زیرا بسیاری از آنها با اطمینان بیشتر در مورد هدف و چشم انداز خود به مرور زمان تغییر می کنند. هرچه انرژی بیشتری به مهارتهای خدادادی ، دانش تخصصی و علاقه عاطفی خود اختصاص دهید و روی آن متمرکز شوید ، بیشتر می توانید حرفه خود را به سمت موفقیت پیش ببرید.

درس 2 از راهنمای حرفه ای مستقل همه چیز در مورد تعریف شبکه شما است. این شبکه همچنین به عنوان “بازار” یا “سرب” شناخته می شود.

حتی اگر S-K-I-N را به طور کلی مشخص نکرده باشید ، حتی نمی توانید به فکر “ایجاد شبکه خود” باشید. اگر چنین است ، پس به بررسی نیاز دارید:

• مهارت – خداوند متعال

• دانش – متخصص

• علاقه – پرشور

• شبکه – درآمد کسب کنید

شبکه شما لیستی از افرادی است که می توانید به آنها بفروشید (و اگر در یک شبکه چند سطحی جستجو کنید ، شبکه شما می تواند به عنوان دسته افرادی که می فروشید تعریف شود).

کیفیت شبکه شما نشانگر کیست. اگر برنامه تجاری “بدون کار ثروتمند شوید” ، شبکه ای که جذب می کنید کسانی هستند که بدون نیاز به کار پول سریع می خواهند. اگر در حال فروش عضویت آنلاین کازینو هستید ، شبکه ای که ترجیح می دهد زمان خود را سرمایه گذاری کند ، به جای “سخت کوشی” جذب “شانس” خواهد شد. شبکه “صحیح” و “اشتباه” وجود ندارد. این فقط یک انتخاب است.

می توانید N را با تبلیغات S-K-I بسازید و ابتدا آن را اعلام کنید. سریعترین روش برای انجام این کار با شروع یک وبلاگ است. ممکن است در این مقطع عجیب به نظر برسد ، اما وبلاگ پر بازدید ، ساده ترین استراتژی و اقتصادی ترین مکان برای نشان دادن مهارت ها ، دانش و علاقه شما در سراسر جهان است. فقط در این صورت ، می توانید افراد همفکر خود را جذب کنید ، در مدت زمان کوتاهی روابط و اعتماد ایجاد کنید و در نهایت S-K-I-N را به یک دستگاه فروش تبدیل کنید. در درس های بعدی از مرحله دوم ، ما به طور مفصل در مورد راه های ایجاد شبکه خود بر اساس برنامه کاری خود صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر ، اجازه دهید تمرکز خود را بر روی مرحله اول بگذاریم.

بیایید نمونه ای از سناریوی نمونه خود را از درس 1 بگیرید تا ایده ای برای شما ارائه دهیم:

• مهارت خداوند “نوشتن” است

• دانش تخصصی “تهیه دستور العمل های سالاد”

• علاقه عاطفی “رشد سبزیجات از حیاط خلوت” است

• شبکه پول درآوردن لیست از خریداران علاقه مند به دستور العمل های سالاد ، مخلوط پانسمان ، ادویه جات ترشی جات ، کودهای آلی ، ابزار باغبانی و سایر محصولات مرتبط با دانش و علاقه پرشور شما است.

ایده تصادفی برای یک برنامه تجاری:

می توانید درباره افکار روزانه خود در مورد رشد سبزیجات از حیاط خلوت بلاگ کنید. در مورد آماده سازی خاک ، یعنی محصولات زراعی که در زیر سایه یا نور خورشید در حال رشد هستند ، صحبت کنید. ابزاری را که استفاده می کنید شرح دهید. خوانندگان خود را با مشاهده فیلم ها هیجان زده کنید. حمایت مالی را از تبلیغ کنندگان بالقوه جستجو کنید. کتاب الکترونیکی با عنوان “دستور العمل های سالاد – تازه از باغ” ایجاد کنید. تبلیغات مارک روغن زیتون ، سرکه ، سس مایونز ، ساخت و غیره را روی کتاب الکترونیکی قرار دهید و هنگام عضویت در وبلاگ خود به طور رایگان توزیع کنید. به دنبال محصولات دیگری برای فروش باشید. ایجاد کاتالوگ تجارت الکترونیکی.

حال ممکن است بگویید ، “اما من محصولات را از کجا می توانم تهیه کنم تا آنها را بفروشم؟” نگران نباشید ، ما همه جنبه های مهم را به صورت مرحله به مرحله در دفترچه راهنمای استخدام مستقل مرحله 2 ما پوشش خواهیم داد.

لحظه ای به مطالعه نتیجه گیری S-K-I-N بپردازید. ازش راضی هستی؟ آیا می توانید تصویر بزرگ را تجسم کرده و از ایده اعمال تصادفی هیجان زده شوید؟ اگر از S-K-I-N احساس الهام می کنید ، باید برای مسیر درست آماده شوید.

شما باید نسبت به S-K-I-N کاملاً مطمئن باشید زیرا تمام وعده های آینده شما به حساب می آیند. تغییرات جزئی می تواند چشم انداز کلی تجارت را تحت تأثیر قرار دهد. از آنجا که از نقاط قوت و دارایی های شما بهره می گیریم ، شما همچنین باید ضعف شخصی را که باید برای کار یا کار با آنها در نظر بگیرید در نظر بگیرید. کار کردن به تنهایی می تواند منجر به عادتهای دیوانه وار و تنبل شود که اگر کارمند باشید هرگز از آن فرار نخواهید کرد. به یاد داشته باشید ، باید هر روز درآمد کسب کنید.

قبل از حرکت به مرحله 2. وقت خود را برای ارزیابی خود اختصاص دهید. 2 وقت خود را بگیرید – منابع شخصی شما بیشتر می تواند آن را جذب کند. در دوره های کوتاه مدت شرکت کنید ، مشاغل مستقل را بپذیرید و به کلوب ها ، انجمن ها ، کارگاه ها و سمینارها بپیوندید.

بلاگ نویسی کنید تا به نوشتن افکار خود عادت کنید. همچنین نظریاتی دریافت خواهید کرد که ممکن است شما را به نوشتن اطلاعات بیشتر القا کند. در حالی که شما آماده کار با برنامه خود هستید ، مهارتهای ارتباطی خود را بهبود داده اید – ابزاری اساسی برای موفقیت.

چشمانت را ببند تصور کنید که تاریخ فعلی پنج سال از این زمان است. می خواهید کجا باشید؟ آیا قصد دارید یک شغل یا شغلی را که رشد چشمگیری نداشته است مدیریت کنید؟ آیا شما یک شبکه با رشد سریع را هدایت می کنید؟ آیا به گسترش فرصت ها ادامه می دهید یا قبلاً هزینه کرده اید و آرامش داشته اید و از دستاوردهای سخت خود لذت می برید؟

پاسخ به این سؤالات اولین قدم برای ایجاد یک برنامه شغلی موفق است. در حقیقت بدون اینکه بدانید کجا می روید ، اصلاً برنامه ریزی امکان پذیر نیست.

چرا باید آزادانه به مهارت خدا عمل کنید؟

جواب من ساده است: مهارتی که خدا به شما اعطا کرده است چیزی است که شما بدون توجه به آن چه اتفاق می افتد ، دارید. و مهمتر از همه ، این آزادانه بدون نیاز به سفارش دادن به شماست. باید یک دلیل خیلی خوب وجود داشته باشد که به شما و نه همه افراد دیگر در این دنیا امتیاز دریافت این هدیه داده شده است. کاملاً بر عهده شماست که بفهمید چگونه می توانید از آن استفاده خوبی کنید.

برنامه ریزی هر حرفه ای با آن در ذهن منطقی و عملی است. کار مستقل می تواند در یک مقطع مجرد شود. رفقا می توانند بروند و بروند ، پروژه ها می توانند به اشتباه بروند ، هزینه های آزادسازی می تواند به تأخیر بیفتد و شغل شما ممکن است یک شبه از هم پاشیده شود – خیلی اتفاق می افتد که شما را دلسرد کند و شما را گیج کند. و هنگامی که شما دوستان ، پول یا چیز دیگری ندارید که بتوانید به کار خود ادامه دهید ، همیشه می توانید مهارت خود را که خدا به شما داده است بدست آورید زیرا این امر برای شما واقعاً رایگان است. حرفه ای که مهارت خدا به خود جلب کرده است ممکن است شما را برای حرفه ای ساخته شده در زمین جامد پاداش دهد – مهم نیست که چند بار شما به زمین بیفتید.

مراقب مرحله 2 از راهنمای استخدام آزاد باشید. همچنین می توانید در Success Business Business در اینجا بازدید کنید http://mylenekasilag.wordpress.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا