دنیای وب

سرب Amsoil – از کجا می توان پیشنهادات رایگان عالی برای تجارت Amsoil دریافت کرد

Amsoil فرصتی برای فروش محصولات خاص موتور مانند روغن موتور با عملکرد بالا است. رمز موفقیت در Amsoil تولید کافی نوع مناسب است ، و این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید!

Amsoil منجر می شود – آنچه آنها به شما نمی گویند

Amsoil یک فرصت عالی تجاری است اما با یک مشکل اساسی – فن آوری های سنتی MLM در تجارت Amsoil کار نمی کنند. دلیل این امر این است که این محصولات محصولی است که مورد توجه اکثر مردم قرار نمی گیرد و بنابراین ضروری است که برای تمرکز بر روی افرادی که واقعاً مایل به خرید محصولات Amsoil هستند ، استفاده از تکنیک های “بازاریابی هدفمند” را یاد بگیرید.

از کجا می توانید Lead های بزرگ ، رایگان و هدفمند برای Amsoil تهیه کنید

این مقاله به شما نشان می دهد که دقیقاً چگونه می توانید از بازاریابی هدفمند استفاده کنید تا صدها هدایت بسیار بالا و رایگان برای تجارت Amsoil خود در هفته ایجاد کنید. این مشتریان بالقوه شما را جستجو می کنند ، می پرسند چگونه محصولات شما می تواند به آنها کمک کند و در آستانه شما به دنبال خرید می گردند.

بنابراین تماس سرد را متوقف کنید. برای جلوگیری از برگزاری مهمانی های فروش و تحویل نمونه های رایگان. برای ارائه سخنرانی و برگزاری جلسات در مقابل تعداد انگشت شماری ، رانندگی را در وسط ایالت متوقف کنید. تلاش برای فروش به دوستان و خانواده خود را متوقف کنید. هزینه زیادی را برای خرید لیدهای غیر هدفمند متوقف کنید. راه بهتری وجود دارد!

تنها چیزی که برای منفجر کردن تجارت خود در Amsoil نیاز دارید دسترسی به اینترنت و تلفن و تمایل به موفقیت در تجارت شماست.

کلید یافتن نشانه های Amsoil

اینترنت قدرتمندترین ابزاری است که در اختیار شماست. به جای درج آگهی در روزنامه محلی که تعداد کمی از افراد به یک باره می بینند ، می توانید مقاله ای در مورد مزایای محصولات خود بنویسید و آن را به صورت آنلاین منتشر کنید و صدها ، حتی هزاران نفر آن را در سراسر جهان مشاهده خواهند کرد ، و چه چیزی ، با اتصال به اینترنت ، برای همیشه در آنجا خواهد ماند ، بنابراین به مدت 6 ماه حتی پس از یک سال نیز به تولید هدایت ادامه خواهد داد.

اما این حتی بهترین چیز نیست! بهترین چیز این است که به دلیل نحوه کار در اینترنت ، همه کسانی که مقاله شما را می خوانند علاقه مند به خرید محصولات اتومبیل هستند و بنابراین بسیار هدفمند و آماده خرید هستند. اگر کسی به گوگل مراجعه کرده و “بهترین مکان برای خرید روغن موتور” را جستجو کند ، به وضوح در حال بررسی خرید روغن موتور است.

بنابراین هر هفته صدها Lead ایجاد خواهید کرد که در واقع به محصول شما علاقه مند هستند. انجام آن آسان است و فقط به مقدار کمی سرمایه گذاری نیاز دارد. هرکسی می تواند با آموزش و مشاوره مناسب این کار را انجام دهد.

با دانستن اینکه کجا و چه چیزی باید در اینترنت ارسال کنید ، می توانید منفجر شدن کسب و کار خود را ببینید. درباره قدرت وبلاگ نویسی ، قدرت عظیم فیس بوک و توییتر ، مزایای فهرست مقاله ها و توانایی استفاده از موتورهای جستجو به نفع خود بیاموزید.

این همان کاری است که امروز همه نمایندگان ارشد Amsoil برای تولید صدها هدایت رایگان و هدفمند برای تجارت خود انجام می دهند. تو هم میتونی اون کار رو بکنی.

برای یادگیری اسرار استفاده از اینترنت برای تولید سرنخ های رایگان و هدایت شده ، مراجعه کنید طرح Amsoil برای موفقیت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا