دنیای وب

سرمایه گذاری در آینده فرزند خود

اگر بچه دارید ، بدیهی است که می خواهید ببینید که آنها کار خوبی انجام می دهند. در حقیقت ، بیشتر والدین بیش از آنها به فکر رفاه فرزندان خود هستند. گرچه این واقعیت دارد ، اما این بدان معنا نیست که شما باید تمام زندگی خود را فدا کنید تا آنها را خوشحال کنید. با توجه به این موضوع ، در اینجا چهار راهی وجود دارد که می توانید برای آینده خود و فرزندان خود سرمایه گذاری کنید.

با آنها جوان شروع کنید: مهمتر از همه ، اگر پول دارید ، باید به فکر اختصاص پول به عزیزانتان باشید. به این فکر کنید ، وقتی فرزند شما پنج ساله شد ، او چیزی در مورد حساب سهام شما که برایش باز کرده اید نمی داند. اگرچه این درست است ، اما در دهه های آینده ، فرزند شما قطعاً از این امر در روز عروسی خود قدردانی خواهد کرد. با قدرت بهره مرکب ، کودک شما می تواند صدها هزار دلار درآمد کسب کند ، بدون اینکه کم کار باشد. پس از آن ، او شروع بزرگی در زندگی خواهد داشت.

پس انداز را به آنها بیاموزید: اگر می خواهید برای آینده فرزند خود سرمایه گذاری کنید ، می خواهید نحوه پس انداز را به فرزندان خود بیاموزید. برای این کار ، وقتی به آنها پول می دهید تا کارهای خانه را انجام دهند ، باید آنها را تشویق کنید که یک حساب بانکی باز کنند. در حالی که ممکن است چند دلار چیز زیادی جمع نشود ، اما به فرزندان شما کمک می کند تا قدرت پس انداز را یاد بگیرند و از هدر رفتن پول جلوگیری کنند. سپس ، در آینده ، هنگامی که پسرتان بالغ شود ، برای ذخیره پول خود سخت کار خواهد کرد. این بدون شک یک روش عالی برای کمک به فرزند شما در پس انداز است و اینها بهترین مشاوره سرمایه گذاری است که می توانید دریافت کنید.

به آنها کمک کنید تا یاد بگیرند چگونه بدهی را مدیریت کنند: اگر مهارت خوبی در پول دارید ، باید به فرزندان خود یاد دهید که چگونه بدهی خود را مدیریت کنند. در غیر این صورت ، اگر فرزندان شما با کارت های اعتباری و بدهی های اتومبیل زین شوند ، آنها برای داشتن هرگونه مبنای زندگی تلاش می کنند. خوشبختانه ، اگر به آنها کمک کنید تا بدهی خود را مدیریت کنند و اعتبار خود را جمع کنند ، ممکن است در آینده یک آینده مالی خوشبخت داشته باشند. به یاد داشته باشید که بدهی همیشه بد نیست ، اما عاقلانه است که کودک شما از نکات منفی در حمل بسیاری از کارت های اعتباری و سایر بدهی های بدون ضمانت مطلع شود.

قدرت پس انداز هر ماه را به آنها بیاموزید: برای مردم آسان است که پس انداز ، بازنشستگی یا سایر وقایع زندگی را به تعویق بیندازند. اما این عاقلانه نیست. نه ، اگر باهوش بودید ، هر ماه پول خود را به یک حساب پس انداز یا 401K می سپردید. اگر این کار را انجام دهید ، می توانید تماشا کنید در حالی که تعادل شما به سرعت رشد می کند. از طرف دیگر ، اگر بچه های شما در این مورد عاقل نباشند ، در آینده با مشکلات مالی روبرو می شوند. حداقل هنگام رسیدن به سن بازنشستگی ، نقدینگی زیادی در بانک نخواهند داشت. بدون شک ، این بهترین توصیه سرمایه گذاری برای اکثر افرادی است که نمی خواهند در مورد بورس سهام اطلاعاتی کسب کنند. بله ، این یک روش عالی برای افرادی است که در نهایت به ثروت می رسند و نمی خواهند مدام نگران امور مالی خود باشند. به یاد داشته باشید ، اگر برای آینده کودک خود سرمایه گذاری می کنید ، می توانید ببینید که او از نظر اقتصادی زندگی شاد و مطلوبی دارد.

اگر فرزند دارید ، باید به آنها بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری کنند و برای آینده خود پس انداز کنند. کار سختی نیست ، خصوصاً اگر برای آنها الگویی بگذارید. با این حال ، از برنامه منحرف نشوید زیرا اگر زندگی باعث حواس پرتی شما شود ، انجام آن آسان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا