دنیای وب

سرمایه گذاری رسانه های دیجیتال – چه فرصت هایی در نظر گرفته می شود؟

آیا در حال حاضر یک شرکت فناوری رسانه دیجیتال ، یک شرکت رسانه دیجیتال یا سایر شرکت های رسانه ای مرتبط اداره می کنید و در نظر دارید سرمایه خود را جمع کنید؟ این یکی از بخشهایی است که مورد توجه مالکان ، سرمایه های خطر پذیر و سایر سرمایه گذاران قرار گرفته است. با این حال ، با پیشرفت فناوری و صنعت ، تعریف “رسانه های جدید” ، “رسانه های دیجیتال” یا “رسانه های اینترنتی” گسترده تر و گسترده تر می شود. برای متقاضیان سرمایه ، این یک روند عالی است زیرا این بدان معناست که شرکتهای بیشتری اکنون در حال گسترش وظیفه خود برای درج داراییهای “رسانه ای” هستند ، در این مقاله ، ما آخرین مصاحبه ها و یافته های VCs و Angel Investors را در مورد اینکه به دنبال کدام بخش ها و بخش ها هستند ، نشان می دهیم. سال 2010

آنها به دنبال چه هستند؟

اساساً ، اصطلاح رسانه / رسانه دیجیتال به طور کلی برای شرکت هایی اعمال می شود که فعالیت های تجاری آنها شامل موارد زیر است:

1. رسانه های اینترنتی

به طور کلی ، این به معنای تجارت “وب سایت” است ، یک مدیر صندوق پیشنهاد کرد که آنها به شرکت های مشابه ebay ، Amazon و خرده فروشان آنلاین نگاه کنند. مدیر صندوق دیگری سایت های خبری با مخاطبان منحصر به فرد و انتخابی را پیشنهاد داد. مانند یک پورتال خبری با مبدا اسپانیایی ، یا تلویزیون اینترنتی خاص به عنوان فرصت های سرمایه گذاری.

2. فن آوری های رسانه های دیجیتال

به طور کلی ، فناوری هایی که می توانند رسانه هایی مانند کلیپ های ویدیویی و جریان ویدئو را جریان دهند. نمونه های خاص ، فناوری های دیجیتالی است که می تواند تصاویر را برای رویدادهای ورزشی ، کنترل از راه دور دیجیتال یا فناوری های خاص دیجیتالی مورد استفاده در آیفون یا بنگاه های املاک و مستغلات افزایش دهد.

3. سایت های شبکه های اجتماعی

هرچه بیشتر مدیران صندوق به تنهایی این کلاس را به عنوان یک کلاس سرمایه گذاری جدا می کنند. این منطقه مورد توجه ویژه ای است و احتمالاً علاقه زیادی به سرمایه گذاران را به خود جلب می کند و نکته اصلی این است که اگر بتوانید یک وب سایت بزرگ رسانه های اجتماعی را راه اندازی کنید ، یک پایگاه داده بسیار بزرگ خواهید داشت و می توانید از این پایگاه داده برای بازاریابی و اهداف دیگر استفاده کنید ، این یک پروژه بسیار قدرتمند است اما هزینه کم که می تواند توجه سرمایه گذاران مخاطره پذیر را به خود جلب کند.

4. تحقیقات بازار دیجیتال و بازاریابی دیجیتال

سرمایه گذاران در یافتن اصطلاحی جهانی برای این صنعت دشوار هستند. در نهایت ، این امر در مورد شرکتهایی است که از یک بستر دیجیتال / آنلاین برای خدمات ، از جمله تحقیقات بازار استفاده می کنند. یک مثال خوب در این زمینه ، تجارت بیش از 400000 عضو صدیقی است که بستری ایده آل برای انجام تحقیقات بازار است و 10 میلیون دلار سرمایه گذار مخاطره آمیز جذب کرده است.

یکی از زمینه هایی که بسیاری از آنها به توانایی بالقوه آن پی نبرده اند ، آژانس های تحقیقات بازار و بازاریابی دیجیتال است. این منطقه به ویژه برای سرمایه گذاری بنگاه های سرمایه گذاری خطرپذیر بوده است زیرا این یک تجارت کم هزینه و مقیاس پذیر است. شرکت ها معمولاً به دلیل فناوری ها و مفاهیم جدیدی که در مورد رسانه های آنلاین ارائه می شود ، رشد سریعی دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا