دنیای وب

سرمایه گذار – املاک و مستغلات دیجیتال که روش سرمایه گذاری را تغییر می دهد

این روزها اغلب سرمایه گذاری دشوار است. اینجاست که The Intervestor وارد می شود. بنابراین چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند؟ این یک بررسی ساده است که به شما یک روش جدید برای سرمایه گذاری می دهد.

سرمایه گذار چیست

Intervestor توسط اریک رابرتز و کریس جونز ساخته شده است. این مفهوم سرمایه گذاری و اینترنت را در کنار هم قرار می دهد. سرمایه گذاری در سایت بسیار شبیه به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. دقیقاً مانند خرید ، ورق زدن و فروش مجدد خانه ، این همان روش سرمایه گذاری در یک سایت است. ما این املاک و مستغلات را مجازی یا دیجیتالی می نامیم.

شما یک وب سایت خریداری می کنید و به مرور ارزش ایجاد می کنید. در ازای این کار می توانید این سایت را برای سود خوب بفروشید. در نهایت ، می توانید به ساخت وب سایت ها بپردازید یا آنها را بخرید و سپس به مرور زمان آنها را دوباره بفروشید. افراد زیادی هستند که در معاملات ملکی مجازی امرار معاش می کنند. اکثر این افراد یک سایت با نام تجاری جدید خریداری می کنند و بازاریابی اینترنتی را انجام می دهند تا برای برخی از کلمات کلیدی رتبه بندی آن سایت انجام شود تا بتواند بازدیدکنندگان را جلب کند. این ممکن است زمان ببرد. بعضی اوقات ممکن است شروع به دیدن هر نتیجه خوب تا 6 ماه تا یک سال طول بکشد. با گذشت زمان ، می توانید پس از حدود یک سال مجدداً به فروش مجدد آن بپردازید.

مداخله گر متفاوت است. اریک رابرتز و کریس جونز در کنار هم راهی برای سرمایه گذاری در وب سایت ها بدون هیچ گونه خطر ، کار ، وقت یا هزاران دلار هزینه کرده اند. نیازی نیست که یک وب سایت ساز یا بازاریاب آنلاین باشید. می توانید وب سایت های موجود را پیدا کنید که واقعاً ارزش بالایی دارند و برای سود بالا آماده فروش هستند.

درون سرمایه گذار چیست؟

اکثر افراد نوابغ بازاریابی اینترنتی نیستند و سازندگان وب سایت نیز چنین نیستند. به همین دلیل است که اکثر سرمایه گذاران که مایلند پول خود را در دنیای دیجیتال خرج کنند ، این کار را نمی کنند. آنها به راحتی نمی دانند از کجا شروع کنند. برخی حتی از میلیون ها میلیاردی که می توان در اینترنت به دست آورد آگاهی ندارند.

سرمایه گذار رویای سرمایه گذار است. پس از عضویت ، به ابزارها و کارگاه های آموزشی برای کمک به شما در سرمایه گذاری دیجیتال خود دسترسی کامل پیدا می کنید. شما وبینارهایی دریافت می کنید تا شما را در مسیر موفقیت آنلاین سرمایه گذاری راهنمایی کنند. همچنین به مکانی دسترسی پیدا خواهید کرد که وب سایت هایی را که قبلاً با ارزش بالا ساخته شده اند ، پیدا خواهید کرد. این کار زحمت ایجاد وب سایت یا وبلاگ شما از ابتدا و پیاده سازی بازاریابی با آن را از بین می برد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا