دنیای وب

سرنشین های ASEA – چگونه می توان سرنخ های رایگان با کیفیت را برای ASEA پیدا کرد

ASEA یک شرکت جوان MLM در بخش بهداشت است. این کار از سال 2009 آغاز شد که توسط وردیس نورتون و جیمز پک تاسیس شد. این مرکز خارج از سالت لیک سیتی ، یوتا است.

شرکت ASEA پیرامون یک مکمل غذایی مستقر شده است که با محافظت ، ترمیم و جایگزینی سلولهای داخل بدن ، تأثیر پیری را کاهش می دهد. سلولهایی که به آنها کمک می کند Redox Signaling Molecules نامیده می شوند و ASEA تنها مکمل Redox Signaling در جهان است که این یک فرصت عالی برای کسانی است که می دانند چگونه از آن استفاده کنند.

ASEA یک شرکت بازاریابی شبکه ای است ، به این معنی که این محصول فقط برای خرید از توزیع کنندگان در دسترس است. در مغازه ها یا از طریق وب سایت اختصاصی موجود نیست ، بنابراین اگر می خواهید ASEA را خریداری کنید باید مستقیماً با فروشنده تماس بگیرید. این بدان معنی است که اگر از ASEA استفاده می کنید و آن را دوست دارید ، این فرصت برای شما وجود دارد که خودتان به عنوان یک توزیع کننده ثبت نام کنید و فروش خانه خود را در خانه خود راه اندازی کنید.

افراد زیادی در دنیا وجود دارند که از بازاریابی شبکه ای متنفر هستند. آنها آن را فروش هرمی می نامند و می گویند پول در آوردن غیرممکن است. بسیاری از مردم به این واقعیت اشاره می کنند که اکثریت قریب به اتفاق بازاریاب های شبکه در تجارت خود شکست می خورند.

درست است که اکثر بازاریاب های شبکه شکست می خورند ، و همچنین متأسفانه درست است که اکثر تکرارهای ASEA نیز شکست خواهند خورد. اما به این دلیل نیست که این شرکت کلاهبرداری یا هرم است و به این دلیل نیست که محصول کار نمی کند. کاملاً ساده و ساده به این دلیل است که بسیاری از بازاریابان شبکه نمی دانند که چگونه یک مشاغل مستقر در خانه را راه اندازی کنند یا به اندازه کافی منجر به سودآوری کسب و کار خود شوند.

MLM به هرکسی اجازه می دهد فوراً یک کار مستقر در خانه را راه اندازی کند. این از نظر خوب است که به همه فرصتی می دهد تا فارغ از تحصیلات و سوابق خود رویاهای خود را دنبال کنند ، اما این نیز بد است زیرا به این معنی است که افراد در حال غواصی در مشاغل هستند بدون اینکه ابتدا اطمینان حاصل کنند که برای یادگیری موارد ضروری در پشت دویدن وقت می گذارند چنین سازمانی نسل سرب نوعی هنری است که باید به آن تسلط یافت.

دریافت سرنخ برای ASEA با اداره مشاغل دیگر تفاوتی ندارد. شما باید مهارت های تجاری را داشته باشید تا بتوانید محصول خود را به طور موثر به بازار عرضه کنید و به طور منظم افراد را به تجارت خود اضافه کنید. اگر نتوانستید این کار را انجام دهید ، پس با ASEA درآمد کسب نخواهید کرد

اکثر مردم فکر می کنند که در خانواده و دوستانشان به طور کامل از لیدها استفاده می کنند و فکر می کنند وقتی برخی از نمونه های رایگان را ارائه می دهند ، چند بروشور تولید می کنند و چند ارائه ارائه می دهند ، بیشتر منجر می شود. اما این واقعیت نیست. ثابت شده است که این روش ها ، آنچه ما تکنیک های “بازاریابی گرم” می نامیم ، بارها و بارها با شکست روبرو می شوند ، اما هنوز هم مردم کورکورانه از آنها استفاده می کنند.

اگر واقعاً می خواهید موفقیت خود را با ASEA شروع کنید ، باید بیاموزید که چگونه هر هفته صدها لید رایگان و با کیفیت تولید کنید. این همان کاری است که هم اکنون همه نمایندگان برتر ASEA انجام می دهند و شما نیز می توانید این کار را انجام دهید. نکته اصلی این است که از تکنیک های “بازاریابی گرم” دور شوید و در عوض تکنیک های “بازاریابی هدفمند” را یاد بگیرید. با این کار صدها بار در هفته در تماس با شما خواهند بود و از شما در مورد چگونگی کمک ASEA به آنها می پرسند و ناامید از انجام تجارت با شما هستند.

“بازاریابی هدفمند” جام مقدس نسل سرب ASEA است. پس از تسلط بر آن ، کسب و کار شما هرگز به عقب نگاه نخواهد کرد و شما نه تنها کوههای نقدی خواهید ساخت بلکه به دیگران نیز کمک خواهید کرد تا در تجارت شما به آرزوهای خود برسند.

برای فهمیدن اینکه انقلابی در تجارت خود با اصول بازاریابی هدفمند ایجاد شده چقدر ساده و مقرون به صرفه است ، به مقاله مراجعه کنید کتابچه راهنمای موفقیت ASEA

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا