دنیای وب

سرویس GigaMan – با Gigaman ، سرویس سریع در دسترس شماست!

بیشتر افرادی که صاحب مشاغل و تجارت هستند نیازهای ارتباطی آنها بسیار بیشتر از نیازهای کاربران عادی است. شبکه های تجاری برای تولید بیشتر خدمات خود در یک بازه زمانی خاص و سپس کسب سود بیشتر از خدمات خود ، به اتصالات سریع نیاز دارند. اکنون که خدمات بسیاری توسط ارائه دهندگان خدمات مختلف ارائه شده است ، کدام یک از بسیاری از آنها را باید انتخاب کنید؟ اگر هنوز نام GigaMAN را نشنیده اید ، به خواندن ادامه دهید!

GigaMan یک سرویس اترنت است که شبکه های محلی یا شبکه های محلی را در یک کلان شهر متصل می کند. این یک سرویس فیبر نوری نقطه به نقطه قوی و اختصاصی است. GigaMAN از پروتکل انتقال مشابه LAN شما استفاده می کند و به شما امکان می دهد ضمن انتقال داده های مختلف بین سایت های خود ، سرعت LAN سازمان خود را افزایش دهید و همچنین از مزیت های کامل استفاده کنید.

اگر تحت تأثیر خدماتی که من امتحان کرده ام نیستید ، اجازه دهید GigaMAN شما را با سرعت انتقال متحیر کند. GigaMAN به شما امکان می دهد داده ها را با سرعت بسیار بالای 1 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهید! GigaMAN 22 برابر سریعتر از DS3 معمول است!

GigaMAN به شما امکان می دهد سوئیچ های اترنت Gigabit موجود خود را به فیبرهای اختصاصی یک حالت متصل کنید. در هر نقطه مشخص کردن ، ارائه دهندگان خدمات مانند AT&T تکرارکننده های فیبر ویژه ای را نصب می کنند تا به عنوان تجهیزات انتقال شبکه یا NTE عمل کنند. رابط تجهیزات GigaMAN اتصال استاندارد و اتصال یا اتصال SC برای کابل فیبر یک حالته یا چند حالته است.

ویژگی های استاندارد ججمان چیست؟ از 1000Base-SX و 1000Base-LX استفاده می کند! بنابراین چه فوایدی دارد؟ عملکرد GigaMAN امکان خدمات ، تداوم کار ، عمق محصول و قابلیت تنفس و همچنین ثبات محصول را فراهم می کند.

سرعت سرویس GigaMAN باید در نظر گرفته شود. این برنامه های سیمی و شبکه را با نیازهای پهنای باند از 512K تا 10G و بالاتر ادغام می کند. این برنامه دارای برنامه هایی است که به پهنای باند قابل انعطاف پذیری نیاز دارند. به برنامه های موجود داده اجازه می دهد تا رشد کنند. و استفاده از آن آسان است!

اگر به سرویس GigaMAN بروید ، می توانید به راحتی شبکه خود را کنترل کنید! شما قادر خواهید بود 24/7 شبانه روز شبکه خود را کنترل کنید. هزینه های فعلی و سرمایه گذاری خود را مدیریت کنید. و پهنای باند را افزایش دهید تا آخرین مایل را اعمال کنید. تنظیمات ترجیحی سطح خدمات ، مانند تأخیر ، امنیت و ازدحام و همچنین مدیریت شبکه ، بخشی از کنترلی است که می توانید با سرویس انجام دهید.

اگر به خدمات GigaMAN علاقه مند هستید و AT&T را به عنوان ارائه دهنده خدمات خود انتخاب می كنید ، مدار شما توسط مهندسین AT&T طراحی می شود و برای رفع نیازهای فعلی و پیش بینی شده شبکه شما سفارشی می شود. می توانید از WDM برای اتصال چندین مدار در یک جفت فیبر و حفظ امکانات ورودی مشتری استفاده کنید. شما می توانید از تجهیزات شبکه غیرفعال در محل برای پشتیبانی از نظارت بر لبه و از تجهیزات شبکه هوشمند در محل برای پشتیبانی از نظارت بر لبه ها و گسترش سیگنال و / یا ارائه یک رابط خاص استفاده کنید. نماینده AT&T همچنین نیازهای شما را برای فضای موجود ، کانال ، برق و غیره فراهم می کند.

منتظر چی هستی؟ خدمات GigaMAN چیزی است که باید امتحان کنید! آن را دریافت کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا