دنیای وب

سرکوب وب سایت نرم افزار ساخت: معامله بزرگ چیست؟

به نظر می رسد صحبت های اصلی شهر اخیراً در مورد نرم افزار ساخت قیف وب سایت است.

هر بار که برمی گردید ، به نظر می رسد محصولی جدید در حال ایجاد است که به افراد کمک می کند وب سایت خود را ایجاد کنند یا کانال های بازاریابی خود را راه اندازی کنند.

بنابراین داشتن نرم افزار ساخت قیف چقدر مهم است؟ آیا حتی به یکی احتیاج دارید؟

و چرا اکنون آنها اینقدر محبوب هستند؟

قیف چیست؟

وقتی نوبت به بازاریابی اینترنتی می رسد (یعنی شما هر نوع محصول یا خدمتی را با استفاده از اینترنت بازاریابی می کنید) ، یک سری مراحل وجود دارد که مشتری از ابتدا تا انتها برمی دارد.

هر یک از این مراحل یا صفحاتی که به آنها دسترسی دارند صفحاتی در کل مسیر تبدیل هستند.

بنابراین اصطلاح “قیف” به هر صفحه از ترتیب خرید اشاره دارد.

نمونه هایی از قیف ها

یک نمونه کلاسیک از یک قیف مشترک تبدیل صفحه وب:

  • مشترک یا صفحه فرود ، منجر به

  • با تشکر از شما برای صفحه ای که منجر به آن می شود

  • صفحه فروش یا نامه فروش فیلم

بنابراین در این مثال ، بازدیدکنندگان ترافیک یا وب سایت به صفحه ثبت نام شما می رسند ، نام و یا آدرس ایمیل آنها را وارد می کنند و سپس در “صفحه تشکر” قرار می گیرند که در آن پیشنهاد اولیه یا مورد رایگان را ارائه می دهید.

از آنجا می توانید مشتری احتمالی خود را به پیشنهاد خود ، معمولاً در بازاریابی شرکت های وابسته ، به عنوان نوعی از نامه های فروش یا صفحه فروش ویدیو پیوند دهید.

آیا واقعاً نیاز به مجوز قیف دارید؟

این حقیقت است.

اگر در آغاز کار هستید ، و هیچ چیز در مورد صفحات وب ، پاسخ خودکار ، بازاریابی از طریق ایمیل و تمام جنبه های فنی استراتژی بازاریابی اینترنتی شما وجود ندارد ، برنامه ریزی ایده بدی نیست.

به معنای واقعی کلمه می توانید صفحه خود را تنظیم کنید ، پیوند ارجاع خود را به برنامه ای که تبلیغ می کنید وارد کنید و حدود 20 دقیقه دیگر آماده باشید.

برنامه ساخت قیف همچنین به صفحات پیوند داده می شود ، با برنامه پاسخگوی خود ارتباط برقرار می کند و اغلب اوقات حتی نیازی به میزبان یا دامنه ندارید.

بسیاری از سازندگان وب سایت های معروف به شما این امکان را می دهند تا بدون هزینه اضافی ، سایت های خود را مستقیماً در دامنه خود میزبانی کنید.

اگر مهارت فنی داشته باشم چطور؟

اگر می توانید صفحات وب را با هم بسته بندی کنید ، و میزبانی ، دامنه ها ، پاسخ های خودکار و برخی موارد فنی دیگر را برای یک برنامه بازاریابی درک کنید ، یک برنامه قیف لازم نیست.

با این حال ، بسته به سرعت اجرای شما ، و اینکه آیا شما تیمی در ساخت سایت های خود دارید یا خیر ، حتی بازاریابان عمده گاه به گاه از قیف استفاده می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا