دنیای وب

سفر انفرادی – 10 روش برای صرفه جویی در مصرف مکمل های فردی

در روزهای مدرسه ، ممکن است همانطور که من فهمیده اید ، اقتصاد واقعاً “علمی تلخ” است. با این حال ، من یک واقعیت اساسی را یاد گرفتم. قیمت عرضه و تقاضا برای سفرهای مجرد ، هزینه اضافی یا “مکمل های تک” تا حدی متناسب با این قانون امتحان شده و درست متفاوت است. خبر خوب؟ اگر آنلاین شوید ، می توانید در صورت کمبود تقاضا ، روش هایی برای پس انداز در سفرهای شخصی پیدا کنید. خبر بد؟ پیشنهادات مکمل تخفیف یا تک فروشی تعداد محدودی دارند و سریع انجام می شوند.

در اینجا 10 روش برای ذخیره وجود دارد.

1. از یک اتاق یک نفره درخواست نکنید. در مورد “اتاق یک نفره” س Askال کنید. در اروپا ، مسکن اغلب با تک قیمت فروخته می شود. حتماً بفهمید که این برای اتاق استاندارد یک اتاق واحد است یا یک تک اتاق است. به حجم نمایش داده شده برای هر ساکن نگاه کنید. سپس ، مدت زمانی را که می خواهید در اتاق خود صرف کنید ، در نظر بگیرید. من معمولاً 10-12 ساعته مسافرتهای یک روزه خود را انجام می دهم و تقریباً هیچ وقت در اتاق هتل خود نمی گذرانم ، بجز اینکه قبل از رفتن دوباره بیرون بخوابم.

2. ابتدا به آنجا بروید. رزرو حتی یک سال قبل به دلیل اینکه تعداد قرارهای عجیب و غریب قطع شده است. این اگر در فصل بروید بسیار مهم است. استراحتگاه های تعطیلات و نقاط گرم تابستانی ممکن است بازدیدکنندگانی را که سال آینده در هنگام خروج از هتل رزرو می کنند ، برگرداند.

3- وقتی همه به خانه برگشتند به فرودگاه بروید. سفر در خارج از فصل بهترین راه برای دریافت 50٪ تخفیف فوری است. در جنوب فرانسه ، قیمت ها به سرعت 9 سپتامبر کاهش می یابد. پیست های اسکی ، مانند اسطوره Sun Valley Lodge ، درست قبل از کریسمس ویژه های ویژه ای را ارائه می دهند. در زمستان و بهار ، تخفیف های اروپا نیز می تواند نصف قیمت باشد.

4- در مورد هوای بارانی یا گرما و سرمای شدید مشتاق باشید. شما باید فکر کنید که چقدر می خواهید این کار را انجام دهید. این یک سفر کاری کوتاه مدت هیجان انگیز در یکشنبه ژانویه در سیبری بود. من همچنین در تورهای موسمی به تور هند رفتم. در بعضی موارد ، اظهارات منفی ممکن است بر پرواز شما تأثیر نگذارد. مثال خوب؟ خطر طوفان بعید است که هر پاییز جزایر ABC (آروبا ، بونیر و کوراسائو) را تحت تأثیر قرار دهد و باعث بهتر شدن قیمت ها شود. به عنوان مثال ، در آفریقا ، اگر بتوانید از آنجا دور شوید و احتمال باران های شدید و کوتاه مدت را ندارید ، در فصل بارانی یا در فصل “سبز” قیمت سافاری کمتر است.

5- به دنبال ارائه دهندگان خدمات مسافرتی جدید باشید. هتل هایی که پس از بازسازی افتتاح می شوند یا دوباره بازگشایی می شوند ، پیشنهادات ویژه ای برای به دست آوردن یا بازپس گیری سهم بازار دارند. به عنوان مثال ، هتل Castille در پاریس هنگام بازگشایی فقط چند قدم از بوتیک های مرسوم ، مد روز افتتاح شد. پس از آن ، نرخ ها مطابق با سایر مسافرخانه های گران قیمت افزایش یافت

6. یک حریف باشید. برای آنچه در حال حاضر پرطرفدار است حق بیمه پرداخت نکنید. در اینترنت برای مناطق کم ارزش پرسه بزنید. اگر این همه عصبانیت باشد ، قیمت ها بالاتر می رود. در دهه 1980 ، به نوعی در مونته نگرو محل اقامت خود را درست در خارج از مرز آلبانی یافتم. Sveti Stefan از آن زمان که در آن اقامت کرده است ، به روز شده است ، که در قیمت 5 ستاره آن نشان داده شده است. اخلاق داستان این است که قبل از اینکه جمعیت مقصد را کشف کنند ، به آنجا برویم.

7. اگر نمی توانید آن را تلفظ یا هجی کنید ، قیمت ها را دوست خواهید داشت! مسیر کمتر استفاده شده را جایگزین کنید. اگر رویایی برای دیدن پارتنون دارید ، باید به یونان بروید. (این امر مگر اینکه در آمریکای شمالی زندگی کنید و می خواهید یک نمونه کامل در نشویل ، تنسی ببینید!) حامل های منطقه ای روش خوبی برای کشف مکان های خنک و تا حد زیادی کشف نشده با قیمت پایین هستند. یک مثال: من در اوایل فارغ التحصیلی خواب تاهیتی را دیدم. هنگامی که نرخ در آنجا زیاد بود ، ایر نیوزلند گزینه های دیگری را پیشنهاد داد: Rarotonga و Itutaki. من آن را برداشتم و سفر یک عمر خود را برای صرف غذا در داستانها برای سالها انجام داده ام.

8- در اینترنت برای برنامه های ملی و منطقه ای ارائه شده توسط شوراهای گردشگری جستجو کنید. از قبل بررسی کنید زیرا ممکن است فقط در خارج از کشور موجود باشد. یکی از بهترین معاملات من در دهه 1990 با “شبکه شیلی” بود. از ایالات متحده ، من سه بلیط پشتیبان با مبلغ 200 دلار برای خرید در هر نقطه از کشور خریداری کردم. با این قیمت ، من در انتهای جهان به قطب جنوب شیلی راه یافتم!

9. برای دریافت معاملات روز هفته از تاریخ های انعطاف پذیر استفاده کنید. اغلب قیمت هتل و هواپیما با هم افزایش می یابد. چرا اینطور است؟ این امر ما را به سمت عرضه و تقاضا باز می گرداند. وقتی هواپیما و هتل ها دارای فاکتور بار کم باشند ، قیمت ها پایین تر است.

10. برای ذخیره به اشتراک بگذارید. با موافقت برای شرکت در تورهایی که شامل یک مکمل نیستند ، جستجو کنید. این رویکرد چه فایده ای دارد؟ این راهی برای پس انداز است اگر تاریخ سفر شما انعطاف پذیر نیست ، و هیچ معامله مکمل کم هزینه در دسترس نیست.

با این حال ، قبل از اینکه راحتی سفر انفرادی را برای بودجه خود خالی کنید ، به این گزینه ها نگاه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا