دنیای وب

سفیران برند شما کجا هستند؟

آیا کسی تاکنون فکر کرده است که چگونه مشتری بگیرد؟

آیا کسی فکر کرده است که چرا مشتریان فعلی شما علاقه کافی به تجارت شما نشان نمی دهند؟

اگر شما آن شخص هستید ، مطمئناً این مقاله به شما کمک خواهد کرد. حفظ علاقه مشتریان موجود خود ، رمز موفقیت هر کسب و کار ، صرف نظر از اندازه آن ، به ویژه در دنیای آنلاین است.

بسیاری از ما که در تجارت کار می کنیم ، به طور پیش فرض این فرصت را داریم که جزئیات مشتریانی را که از ما بازدید می کنند – مانند نام ، ایمیل و شماره تلفن – به دست آوریم. با آنها چه می کنی؟

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است – به صورت سازمان یافته ، پایگاه داده خود را بسازید!

سپس س nextال بعدی به عنوان یک بچه جدید در این بلوک این است – ساخت این پایگاه داده چه مدت طول می کشد. در واقع ، اساتید بازرگانی وقت زیادی را صرف افزایش جزئیات مشتریان فعلی خود می كنند ، در حالی كه تمام تلاش خود را می كنند تا به افزودن موارد جدید نیز ادامه دهند. این فعالیتی است که در ابتدا ، اگر کار جدیدی را شروع می کنید ، برای انجام امور دینی نیاز به توجه ، وقت و صبر دارد.

حال این را بدانید ، مگر اینکه کسی وقت ارزشمند خود را صرف پرورش مشتری موجود خود بگذراند ، قبل از اینکه حتی بفهمند ، هر کاری انجام می داد و یا “سرمایه گذاری” می کرد. در این عصر دیجیتال ، پایگاه داده مشتری رمز موفقیت است.

اگر با کسی که در این مهارت تسلط دارد صحبت کنید ، اولین و مهمترین رازی که آنها به اشتراک می گذارند “پایگاه داده” – برای مخاطبان فعلی است.

اما بنا به دلایلی که خداوند متعال می داند ، بسیاری از افرادی که اکنون می دانند اینترنت منبع تجارت است و شروع به فعالیت در بازاریابی مجازی می کنند ، این واقعیت را درک نمی کنند و در نهایت مرتکب یک اشتباه بزرگ می شوند.

این اشتباه بزرگ چیست؟

تازه کارهای بازاریابی آنلاین بسیار مشغول فروش محصولات / خدمات خود به مشتریان خود هستند و بیش از حد در ساخت چند پنی در اینجا و آنجا تمرکز می کنند ، بدون اینکه متوجه شوند که با مردم سر و کار دارند و این معاملات با احساسات هستند ، که می تواند سفیران قدرتمند و تأثیرگذاری برای شما باشد.

این روش فروش (که بدون شک مورد نیاز است) قطعاً در کوتاه مدت جواب می دهد. ممکن است فرد بتواند درآمد اولیه خوبی بدست آورد ، اما در نهایت او برای رقابت خود آن را از دست خواهد داد ، زیرا نه تنها شخص قادر به جلب “توجه” خود نیست ، بلکه قادر به ساخت نوع توجه ، توجه و اعتماد به نفس لازم نیست. اینها همان افرادی هستند که یک بار به شما هشدار داده اند ، در نهایت دیگر پاسخ نخواهند داد. وقتی این اتفاق افتاد ، شما چاره ای ندارید جز اینکه تمام وقت و پول خود را صرف “تولید” مشتری های جدید کنید ، زیرا شما دائما مشتری فعلی خود را از دست می دهید.

اگر یکی کمی منطقی بود ، آنها ترفند تجارت هستند و مطمئناً به من اعتماد کنید ، به جای اینکه دائماً تمام وقت ارزشمند خود و پول سختی را که برای ایجاد یک پایگاه داده جدید صرف می کنند ، کارهای ارزشمند زیادی انجام می دهند.

در هر مشاغل ، مشتری های جدیدی را به دست می آوریم وقتی کسی آن را بدست آورد ، پیشنهاد می شود همه کارها را برای فروش انجام ندهید ، زیرا اگر شما به طور مداوم با افرادی که ایمیل فروش دارند ارتباط برقرار کنید ، تعداد بیشتری از افراد را از دست خواهید داد. بسیاری از افراد به این رویکرد تن می دهند و آن را شکست می خورند ، و به هیچ وجه اگر این یکی از راه های تجارت باشد ، مطمئناً آنها باید جلوی این کار را در اینجا و اکنون بگیرند. مدت هاست که این روش خاص توسط بسیاری از بازاریابان آزمایش شده است و به من اعتماد کنید ، دیگر کارایی ندارد. آگاهی وجود دارد و مردم این روزها دوست ندارند.

راز این است که این افراد در لیست شما می توانند بهترین شکل تبلیغات باشند …

بله ، از آنجا که شما کارفرمای خود هستید ، همیشه می توانید به مردم بگویید که چقدر عالی هستید یا همیشه می توانید به آنها بگویید چه کالای عالی و غیره می فروشید. داستان موفقیت مشتریان خود را با مشتریان دیگر نیز به اشتراک بگذارید. باید محتوای شما ارزش داشته باشد. آنها ممکن است شما را باور کنند یا نکنند ، و ممکن است از شما خرید کنند یا نکنند. اما اگر شخصی که کاملاً با شما ارتباط ندارد به شما بدهد … این یک چیز قدرتمند است.

اکنون می دانید که چرا آقایان می گویند – من لیست شما را دوست دارم. خودرو!

هنگامی که فرد شروع به ساخت پایگاه داده خود می کند ، باید مطمئن شود که وقت خود را صرف برقراری ارتباط با این افراد می کند. حداقل یک بار در هفته ارسال نامه الکترونیکی ، ایجاد احساس رضایت ، احترام و دوست داشتن برای آنها و به اشتراک گذاشتن (محتوای رایگان) برخی توصیه ها ، راهنمایی ها ، نکات و … فعالیت هایی است که فرد باید با تمام وجود انجام دهد.

خجسته باد خدا!

http://bit.ly/VIDEOEMAILS

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا