دنیای وب

سقراط و سئو – مسابقه ای در آسمان

سقراط و سئو چه می توانند در آن نقش داشته باشند؟

مقدار زیادی. بگذارید مسئله خود را مطرح کنم

امروز به وضعیت موجود در اینترنت فکر کنید. در آخرین آمار ، بیش از 8 میلیارد صفحه در گوگل نمایه شده است ، و میلیون ها وب سایت در خارج وجود دارد. اینترنت به دنیای دیجیتال واقعی برای تجارت ، آموزش ، تبادل اطلاعات ، فرهنگ و اجتماعی شدن تبدیل شده است. تمایز بین این جمعیت در بهترین حالت یک کار بزرگ و در بدترین حالت یک کار غیرممکن است. اما با داشتن یک برنامه بهینه سازی موتور جستجو می توانید رتبه وب سایت خود را به طرز چشمگیری بهبود دهید.

در اینجا چند عامل دیگر وجود دارد که از شر جوراب شما خلاص می شوند: فقط در یک سال تعداد افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند روزانه 38 میلیون نفر به 60 میلیون کاربر در روز افزایش یافته است و 41 درصد از کاربران اینترنت امروزه از موتورهای جستجو استفاده می کنند (http://www.dmnews.com“استفاده از تحقیقات همچنان در حال افزایش پژوهشگران است”).

حال ، سقراط با همه اینها چه می کند؟ برای کسانی از شما که نمی دانید ، سقراط به پدر بودن اندیشه فلسفی غربی ، و مبدأ “روش سقراطی” یادگیری ، که شامل به دست آوردن حقیقت و دانش از طریق پرسش و پاسخ است ، اعتبار می یابد. خوب ، شما هنوز هم اتصال SEO را به طور کامل دریافت نکردید؟ چگونه در مورد این & # 150؛ سقراط نیز یکی از نخستین گفتارهای واقعی در جهان بود. گفتار چیست؟ او فردی است که هنر و علم بلاغت را تمرین می کند ، معروف به “هنر صحبت کردن یا نوشتن به طور مؤثر و قانع کننده” ([http://gbgm-umc.org/umw/corinthians/glossary.stm]) ، یا “زبان با کت و شلوار رسمی” ([http://www.worldwideschool.org/library/books/lit/humor/TheFoolishDictionary/chap19.html]برخی دیگر لفاظی ها را یک استفاده هوشمندانه و منطقی از زبان برای ترغیب می دانند.

سقراط گاو واقعی را در شیوه ی گفتمان در روزگار خود داشت. بیشتر گفتمان در آن زمان بیشتر از اینكه به گفتمان اخلاقی بپردازند ، بیشتر به دنبال استدلال خود بودند. (آیا شروع به دیدن لینک می کنید؟). این هنرمندان زبان استادان دستکاری ، پیچاندن و ترکیب کلمات به روشهایی بودند که لزوماً بیانگر حقیقت نیستند ، اما این باعث می شود استدلال های آنها غیرقابل انکار باشد. سقراط به این امر اعتراض کرد و به استفاده از این استدلال اعتقاد داشت ، نه به عنوان یک هدف به خودی خود ، بلکه به عنوان راهی برای کشف حقیقت.

خوب ، من می دانم که شما صبر خود را از دست خواهید داد. بنابراین بیایید از زمان سقراط 469 پیش از میلاد تا 2006 A.D خلاص شویم. دکتر.. تعداد صفحات وب موجود در فضای سایبر و تعداد صفحاتی را که موتورهای جستجو در هر روز مشخص استفاده می کنند می دانید. از این رو ، با انجام ریاضیات ، از طرف کوگمیر طرفداران و با توجه به 10 موتور جستجوگر برتر ، در قالب طراحی وب سایت شما ترغیب ماهرانه ای صورت می گیرد. در اینجا سخنرانی در & # 150؛ ما آن را بلاغت دیجیتالی می نامیم & # 150؛ همه این موارد باعث می شود سایت شما برای بازدید کنندگان با ارزش و قابل استفاده باشد و توسط موتورهای جستجو رتبه بندی شود.

حالا بیایید دوباره به سقراط فکر کنیم. او مردی با اخلاق و صداقت بود و معتقد به استفاده از زبان وفادارانه و نه تنها به منظور پیروزی بود. بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک را وارد کنید. موتورهای جستجو دائماً الگوریتم های خود را تنظیم می کنند تا از اعمال فریبنده و غیر اخلاقی مانند صفحات درگاه ، متن پنهان و ناشناس بودن جلوگیری کرده و # 150؛ این دستگاه ها به جای ارائه یک وب سایت واقعی و ثروتمند ، به شدت برای “برنده شدن” استفاده می شوند ، “آنچه می بینید همان چیزی است که شما می گیرید.” در واقع ، هدف موتورهای جستجوگر ارائه نتایج باکیفیت برای کاربران است تا از رفتن آنها به جای دیگر جلوگیری کند.

خوب ، قبل از بسته شدن ، اجازه دهید این ارتباط SEO سقراط را مرور کنیم. سقراط مردی با اخلاق و صداقت بود ، استاد سخنرانی عمومی و # 150؛ هنر یا ترغیب & # 150؛ به عنوان راهی برای کشف حقیقت و غنی سازی فروشگاه های دانش در زمان خود. به همین ترتیب ، ایجاد آن در بین جمعیت موتورهای جستجو نیاز به استفاده از یک زبان دیجیتال مبتکرانه دارد & # 150؛ محتوای غنی و صادقانه؛ استفاده مشروع از کلمات کلیدی؛ طراحی صفحه منصفانه و سر راست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا