دنیای وب

سلب مالکیت و اوراق مالیاتی – چشم انداز

فروش وام های رهنی و مالیاتی آماده است تا فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاری در سراسر ایالات متحده فراهم کند. آمار و روندهای در حال ظهور نکته ای را که شش ماه پیش بیان کردم ثابت می کند که بزرگترین فرصت سرمایه گذاری در ایالات متحده در این لحظه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از طریق فروش اوراق مالیاتی است. بیایید بررسی کنیم که چرا چنین است؟

Zillow.com ، یک وب سایت ردیابی روند املاک و مستغلات ، دارای تعداد زیادی است که نشان می دهد بیش از 3 میلیون خانه یا در سلب مالکیت هستند یا در آینده بسیار نزدیک به سلب مالکیت می روند. در حقیقت ، در کمتر از شش ماه آینده و در پایان سه ماهه دوم 2010 ، بیشتر آنها در سلب مالکیت قرار می گیرند. این روند ، بر اساس آمار موجود ، فقط نوک کوه یخ است! همانطور که در فاجعه وحشتناکی که برای تایتانیک رخ داد ، این چیزی است که در زیر آب پنهان شده است که در پایان کشتی را غرق می کند.

آمارهای موجود فقط کوه یخی قابل مشاهده را نشان می دهد ، در حالی که داستان واقعی فروش اوراق مالیاتی و سلب حق اقامه دعوی در زیر آب یا به عبارتی دیگر در زیر رادار باقی مانده است ، جایی که هنوز آمارگران نمی توانند چشم انداز فاجعه ای را برای بازپس گرفتن وام جدید مشاهده کنند. سرویس های خبری شروع به گزارش روند جدید ترسناکی کرده اند که باعث می شود بخش های بانکی و مالی به دلیل تبعات منجمد شوند.

به بیان ساده ، افرادی که از تقلب هایی که صنعت بانکداری و وام در سال های گذشته به آنها تحمیل کرده رنج می برند از بانک فدرال ، کمک مالی بانک ها و سایر وام دهندگان و دروغ هایی که گفته اند خسته شده اند ، به طوری که اکنون واکنش نشان می دهند به روشی واقعی و ملموس. وقتی متوجه می شوند که در پرداخت وام خود قصور می ورزند و با برخی از مصادره ها روبرو می شوند ، امور را به دست خود می گیرند و وثیقه می دهند – به معنای واقعی کلمه!

وام دهندگان در حال حاضر ، با افزایش تعداد ، کلیدهای خانه های متروکه را از طریق پست دریافت می کنند! خانه ها اغلب از بین همه وسایل با ارزش و سودآور مانند تهویه مطبوع ، آشپزخانه ، حمام و حتی سیمهای مسی بسیار گران خراب می شوند. همه خانه ها از این رنج نمی برند ، اما بخشی از خانه ها به این امر بستگی دارند که مالکان گذشته عصبانی برای مدت طولانی هنگام ترک خانه چه رنجی کشیده اند. با این حال ، تعداد زیادی از خانه های مطهر که در شرایط خوبی باقی مانده اند نیز رها می شوند و در نهایت به مخلوط دیوانه وار جلوی سلب مالکیت اضافه می شوند.

روند دیگری که جهنم را از وام دهندگان می ترساند این است که دادگستری برای تولید سند رهن “اصلی” “بار اثبات” را بر دوش بانک ها یا دارندگان وام می گذارد. اکثر وام دهندگان نمی توانند این سند اصلی را به دلیل عمل “جمع کردن” وام و فروش مجدد آنها به گروه های سرمایه گذاری خارجی ، از سوی وال استریت تهیه کنند.

نتیجه تأسف بار این است که اگر وام دهندگان نتوانند سند اصلی را ارائه دهند ، هیچ مدرکی مبنی بر مالکیت وام ندارند. شواهد در مخلوط ساخت آنها از بین می رود و آنها آنچه را که کاشته اند برداشت می کنند. بانک ها در دادگاه ها شروع به ضرر می کنند ، غالباً دادگستری به وام گیرنده بدهی مسکن می دهد! سیستم شوکه شده و بانکها گیر کرده اند. آنها می دانستند که این اتفاق در راه است و این دلیل اصلی بود که دولت ها مجبور شدند آنها را نجات دهند.

اکنون برای خبر خوب ، زیرا هر ابر تاریکی از قبل دارای یک پوشش نقره ای است. با توجه به دوره بازپرداخت متوسط ​​دو ساله که بیشتر شهرستانها از صاحب خانه برای پرداخت مالیات املاک می گیرند و با توجه به تأمین مالی قابل توجهی که فوراً مسدود شده و تمایلی به پرداخت مالیات بدهی ندارند ، خانه های رزرو شده بزرگتر به نظر می رسند. این اعداد در فروش اوراق مالیاتی است!

همه انواع خانه ها ، در وضعیت خوب اما نه چندان خوبی ، در حال فروش و فروش اوراق مالیاتی در سراسر ایالات متحده در حال حاضر و در آینده نزدیک هستند. برای رونق قانون مالیات آماده شوید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا