دنیای وب

سندیکا در وبلاگ نویسی و بازاریابی در Pinterest مشهود است


مشاغل و مردم از بستر وبلاگ نویسی ارائه شده توسط Pinterest خوشحال هستند. روند رسانه های اجتماعی این روش را به عنوان بهترین راه برای ایجاد ترافیک برای مشاغل بزرگ و کوچک ارائه می دهد. چرا اینجا خرید نمی شود؟ این موتور شبکه اجتماعی مبتنی بر موتورهای جستجوی اصلی است. اگر وبلاگی دارید ، دوباره آن را بخوانید تا بفهمید چرا باید برای رونق کسب و کار خود از این پین استفاده کنید. چرا فروش در Pinterest؟ این شبکه اجتماعی مبتنی بر چشم انداز هر روز رشد نمی کند ، اما تعداد اعضای آن در حال افزایش است. کاربران 20 میل از قبل رسیده اند. این موفقیت به آنها امکان می دهد از هر 3 شبکه اجتماعی در جهان از هر 3 مورد ادعا کنند. کاربران هر روز 15 دقیقه تماشا می کنند. Ball: کدام [copyblogger] در Pinterest برای بازاریابی مناسب است؟ پس آن برای تو چه معنی ای دارد؟ بله ، pinterest یک بستر بلیط آنلاین برای افراد و شرکت ها برای ارسال عکس ، فیلم ، پست وبلاگ ، مسابقات ، اینفوگرافیک و موارد دیگر است! طلا است ، اگر بودجه بازاریابی چند میلیون دلاری ندارید. زیرا با استفاده از Pinterest می توانید از محبوبیت آن برای جلوگیری از مراجعه مستقیم به وب سایت ، وبلاگ ، کانال YouTube یا مقاله ezine خود استفاده کنید. چرا در Pinterest عکس می گیرید؟ این کارو نکن خوردن عکس یا فیلم. فیلم ها به میلیون ها کلمه احتیاج دارند و فیلم هایی که همیشه برای همیشه ماندگار هستند. فقط در سال 2012 ، Pinterest بیشتر از LinkedIn ، Google+ ، Reddit و YouTube ترافیک ثبت کرده است – در مجموع! من اخیراً رهبران صنعت را بررسی کردم که تمام دارایی های خود را از طریق مدل ها و سیستم های شرکتی تولید می کنند. کنترل شکل بازاریابی معروف به Pinterest را در دست بگیرید. بنابراین تصمیم گرفتم نگاه دقیق تری داشته باشم. اول ، به دلیل محبوبیت مردم ، در اینجا 3 دلیل وجود دارد که باید وبلاگ خود را به Pinterest ارسال کنید. دلایل 3 بازاریابان ماهر رنگهای Pinterest را دوست دارند؟ رتبه و اقتدار دامنه (nerds SEO)
روش ثبت نام با صفر ، حداقل حد تمدید
Pinner (از جمله FB) خرید بسیار بیشتری نسبت به کانال های دیجیتال دیگر دارد ، بنابراین فکر می کنید ساختن یک وبلاگ عالی برای وبلاگ نویسان مهم است؟ در واقع ، این بزرگترین است! بلاگرها اعتماد زیادی به درون خود دارند. سپس ، ترافیک با یک سرویس ، محصول یا دو ترکیب می شود. ترافیک جستجوی طبیعی منبع اصلی ترافیک است ، مگر اینکه از قدرت رسانه های اجتماعی اطلاع داشته باشید. در صفحه ، هیچ صفحه ای وجود ندارد و اهمیت بک لینک ها وجود ندارد. با به روزرسانی های جدید Google مانند Panda و Hummingbird ؛ آنچه من فقط 1 سال پیش در دنیای جستجوگرها به من آموختیم قدیمی است. بگذارید داستانم را برای شما تعریف کنم. من قبل از آخرین به روزرسانی از Google ، 90٪ از کل ادغام خود را از دست دادم. موارد موجود در جستجوی گوگل واقعی هستند. به دلیل از دست دادن ترافیک ، حقوق من بلافاصله پایین آمد! حقوقم پایین آمد چون مثل هر شغل دیگری به ترافیک وابسته بودم. هنگامی که هزینه این ترافیک را پرداخت می کنم ، می توانم روانشناسی ترافیک ناشناس را به مشتری یا مشتری احتمالی تبدیل کنم.بعد ، من یک سری ماشین فروش دارم. بنابراین ، به دلیل از دست دادن ترافیک ، مجبور شدم آن را برطرف کنم. من شروع به فروش تجارت خود در Pinterest و سایر سیستم عامل های وبلاگ نویسی اجتماعی برای ساخت یک وب سایت کردم. سپس روند ایجاد بک لینک هایی را که بدون هیچ جریمه ای از Google محافظت می کند ، توضیح خواهم داد. اکنون می خواهم شما درک کنید که Google Pinterest طلایی است. آیا بلافاصله به مقاله من در رتبه بندی موتور جستجو نیاز دارید؟ چیزی برای نوشتن پیدا کنید: با ارسال مطالب جدید در وبلاگ ، EzineArticles یا وب سایت خود درآمد کسب کنید. از طرف دیگر ، این همان چیزی است که گیک ها SEO (پول وب سایت) می نامند. نحوه استفاده از Pinterest برای فروش شماره کسب و کار شما. 1: بدون خوراک برای گیک ها! بنابراین بلافاصله پس از انتشار پست خود از شبکه های اجتماعی استفاده خواهید کرد. روی سندیکا کلیک کنید و شروع به ساخت بک لینک کنید. این بستر رسانه های اجتماعی وب سایت شما خواهد بود. این یک بافر وب برای ایجاد پیوندها است. اگر برترین شبکه های اجتماعی ذکر شده در حساب نویسنده خود را نداشته باشم. گوگل! ابزارها و نرم افزارهای نیمه خودکار از این سایتهای برتر استفاده کنید و برای نمایه و عکسهای خود ثبت نام کنید. Pinterest را فراموش نکنید. پس از انتشار وبلاگ ، از یک نرم افزار ساده مانند onlywire یا hootsuite استفاده کنید تا یکبار ظاهر شود. همچنین می توانید با Fiverr به [dot] com بروید و برای یافتن افرادی که می توانند با 5 دلار این کار را انجام دهند ، در شبکه های اجتماعی جستجو کنید. اکنون ، شما می دانید که چگونه یک نمایه بک لینک با شبکه های اجتماعی اجتماعی ایجاد کنید. بگذارید به شما بگویم با لینک های سطح 2 و 3 چه کاری می توانید انجام دهید تا درآمد خود را در یک ماه افزایش دهید! بازاریابی در Pinterest به تنهایی ، و هیچ دانش ارتباطی ندارد ، می تواند شما را به آن سایت هدایت کند. و این بر اساس تحقیقات بازار من در Quancast [dot] com به هر وب سایتی که می توانید اطلاعات دموگرافیک را پیدا کنید ، که برای بازاریابی هدفمند مهم است ، فروش بیشتری را به ارمغان می آورد. در نتیجه ، بازاریابی در Pinterest پیچیده تر و قدرتمندتر از آن است که می دانید. در EzineArticles ، به من کمک کنید تا هنگام چاپ کتاب دوم خود از نحوه استفاده از Pinterest به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کنم!
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا