دنیای وب

سهام پرواز افزایش می یابد: L International Computers، Inc. آیا DELL بعدی است؟

L International Computer، Inc. این یک شرکت تجاری عام است که در تابلوی صورتی تحت نماد سهام LITL معامله می شود. مطابق با اعلامیه مطبوعاتی اخیر ، این شرکت لپ تاپ ها و رایانه های شخصی پنجره ای / ویندوز © دسک تاپ ، ایستگاه کاری و سرور را با طراحی ، تولید ، بازاریابی و توزیع می کند.

علاوه بر این ، این شرکت اظهار داشت که بزرگترین و دیدنی ترین تصاویر شخصی و حرفه ای و همچنین نرم افزارهای با کارایی بالا ، لوازم جانبی و الکترونیک شخصی را تولید می کند.

آنها ادعا می کنند که بهترین و عالی ترین “راه حل های سخت افزاری با عملکرد بالا” هستند

عرضه کننده ، در هر قیمت خاص. “آیا آنها می توانند Dell بعدی باشند؟

در تاریخ 10 آگوست 2006 ، سهام L International Computer، Inc. با 0.29 دلار ، بدون حجم معاملات. در تاریخ 31 آگوست 2006 ، سهام تا 1.85 دلار معامله شد و بیش از 10 میلیون سهم با قیمت 1.40 دلار بسته شد.

چرا همه هیجان سرمایه گذار؟

الف) بیانیه مطبوعاتی 1 سپتامبر 2006 ، اعلام نسل بعدی فناوری پر سرعت PuRam-Go ™ / PuRaid ™ فوق العاده قابل حمل.

ب) اطلاعیه مطبوعاتی در تاریخ 30 آگوست 2006 و اعلام كرد كه Metropolis اولین 19 رایانه لپ تاپ در جهان است كه از فناوری Quad-SLI انویدیا بهره می برد. گرافیک ، بازی و رایانش بصری با کیفیت بالا برای ویرایش از روی دسک تاپ شما.

ج) بیانیه مطبوعاتی در 23 آگوست 2006 و اعلام كرد كه L International امضای توافقنامه توزیع اروپا 45 میلیون دلاری را دارد. معامله دستیابی به موفقیت که استراتژی های بازاریابی و فروش جهانی شرکت ها را تقویت می کند.

انتشارات مطبوعاتی عالی ، اما آیا محتوایی وجود دارد؟ شاید سرمایه گذاران باید روی عناصر زیر تمرکز کنند:

الف) طبق مجلات و مقالات مختلف تجاری ، این شرکت در ابتدا فناوری خود را در سال 2003 راه اندازی کرده است. از آن زمان به بعد ما نتوانستیم هیچ اطلاعات مالی نشان دهنده فروش ، سود یا زیان آن پیدا کنیم. این شرکت می گوید که تا چند ماه آینده داده های مالی را منتشر خواهد کرد. به عنوان ورق صورتی ، ارائه اطلاعات به روز یا دقیق به سرمایه گذاران هیچ تعهدی ندارد.

ب) در مقاله ای که در 14 اکتبر 2004 منتشر شد ، این شرکت به نقل از وی اظهار داشت: “ما دیگر از نظر مالی در وضعیت ادامه کار نیستیم و جای تأسف دارد که برای حمایت از مسئولیت های مالی خود مجبور به تعلیق فعالیت های خود و انحلال دارایی های خود هستیم.”

ج) در تماسی که اوایل امروز با این شرکت انجام شد ، این شرکت اعتراف کرد که حدود هشت ماه پیش به دلیل به روزرسانی فناوری ، بازاریابی خود را تعطیل کرده بود و قصد دارد ظرف سه تا چهار ماه دوباره فعالیت خود را آغاز کند.

د) Microscan International کیست؟ گفته می شود ، آنها 45 میلیون دلار سفارش خرید یک محصول از L International را داده اند. با این حال ، یک جستجوی سریع google.com هیچ چیزی ، حتی یک وب سایت ، به همراه ندارد.

ه) در حالی که این شرکت اظهار داشت که فناوری های خود را با کارمندانی که از مقر شرکت کار می کنند تولید می کند ، به نظر می رسد که آدرس رکورد در واقع یک صندوق پستی در فروشگاه UPS در سانتا باربارا ، کالیفرنیاست.

F) سهام L International Computer، Inc در ورقهای صورتی معامله می شود و به طور فعال از طریق هرزنامه تبلیغ می شود. جالب توجه است ، پیامی که Pink Sheets LLC در PinkSheets.com ارسال کرد نشان می دهد که آنها قیمت سهام را از وب سایت خود حذف کرده اند تا شرکت اطلاعات فعلی را در دسترس جامعه سرمایه گذاری قرار دهد. علاوه بر این ، آنها پیشنهاد می كنند كه سرمایه گذاران در تصمیم گیری های خود در زمینه سرمایه گذاری كوشش و دقت كافی به خرج دهند زیرا شركت هایی كه بدون ارائه اطلاعات كافی فعلی به فعالیت های تبلیغاتی روی می آورند ، غالباً مورد تقلب هستند.

این شرکت گزارش می دهد که تقریباً 100 میلیون سهام برجسته وجود دارد. آیا ارزش این شرکت 150 میلیون دلار است؟ سرمایه گذاران مراقب باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا