دنیای وب

سه شغل بازاریابی اینترنتی برای استفاده از دستگاه پاسخگویی مناسب است

چرا پاسخگوی خودکار ابزاری ضروری برای یک بازاریاب اینترنتی است؟ به آن فکر کنید – آیا می توانید یک کارآفرین آنلاین کارآمد و بدون ابزاری باشید که تحقیق در مورد هدایت ها ، ایجاد روابط و ایجاد ارتباط با دیگر بازاریابان را تقریباً آسان می کند؟ برای موفقیت در ساختن لیست ، بازاریابی شرکت های وابسته و مشارکت های مشترک سخت تلاش خواهید کرد (خشک) بازاریابی بدون تنوع ، انعطاف پذیری و سازگاری دستگاه پاسخگو. به طور خلاصه ، بدون آن نمی توانید حضور جدی تجاری داشته باشید.

با این حال ، سه فعالیت خاص وجود دارد که به طور خاص برای پاسخ دهندگان ربات طراحی شده است:

1. لیست مشترکین خود را افزایش دهید.

اولین کاری که بازاریابان اصرار دارند اگر همه چیز را از دست بدهند چه کاری انجام می دهند؟ با این وجود بیشتر افراد (باهوش) تصمیم می گیرند لیست مخاطبین خود را از نو بسازند. لیست ها جایی است که پول در آن قرار دارد ، اما برای باز کردن پتانسیل درآمد کامل ، باید به پاسخگوی خودکار مسلط شوید. بلافاصله بیست تا پنجاه پیام تنظیم کنید تا خود را از بازاریابان غیررسمی و کسانی که برایشان مهم نیست جدا کنید. اگر سرویس پاسخگوی خودکار شما امکان پخش را دارد ، برای پیوستگی بیشتر ، به اخبار یا رویدادهای مهم زندگی خود ارجاع دهید. سرویس های پاسخگویی خودکار به شما امکان می دهند کارت های Wild را برای نام و زمان در پیام های خود بگنجانید ، بنابراین از آنها برای ایجاد ارتباطات شخصی استفاده کنید.

2. پیشنهادات مکرر به مشترکان و مشتریان بدهید.

به طور متوسط ​​هفت حضور طول می کشد (ایمیل ، نامه های فروش ، صفحات فشرده و غیره) تا اینکه مشتری بالقوه به طور جدی خرید از شما را بررسی کند. برای دریافت این نوع پیشنهادات ، برای برقراری ارتباط با لیست مبتنی بر مجوز باید از دستگاه پاسخگویی استفاده کنید. حتی اگر نرخ باز قابل احترامی داشته باشید ، شرایط حکم می کند که مشترکان همیشه به دعوت شما برای عمل توجه نمی کنند. با استفاده از دستگاه های پاسخگویی ، می توانید ایمیل ها را دوباره ارسال کنید ، یادآوری هایی ارائه دهید یا حتی برای تبلیغ بهتر پیشنهاد خود داستانی ایجاد کنید. توجه داشته باشید که یادآوری های محرمانه و جالب هم برای محتوا و هم برای پیشنهادات مناسب هستند.

3. ایجاد و ارسال جلسات ایمیل.

بیشتر مشترکان ما درک می کنند که شما به طور منظم برای آنها محتوا و پیشنهادات ارسال می کنید. بنابراین ، برای اینکه خودتان را از سایر بازاریابان متمایز کنید ، چرا لیست خود را گاه به گاه دوره های الکترونیکی ارائه نمی دهید؟ به سادگی یک موضوع 5 یا 10 بخشی را در پاسخ خودکار بارگذاری کنید و تعامل مشترک را تشویق کنید. چه کسی می داند ، ممکن است به یک ایده محصول جدید منجر شود! با تمرکز بر یک زمینه مرتبط ، تخصص خود را نشان داده و مشترکان خود را به توجه واداشته اید. دوره های آنلاین راهی عالی برای پیش فروش محصولات و اقلام وابسته خود هستند. بسته به اهداف و ویژگی های مخاطبان شما می تواند به سمت هنر فروش یا اطلاعات (به عنوان مثال بررسی محصول) باشد.

دستگاه های پاسخگوی خودکار وظایف وقت گیر ، حتی ذهن برانگیز ، اما ضروری را برای بازاریابی اینترنتی انجام می دهند. درست است که شما باید ابتدا مواد فروش خود را بنویسید یا به آنها برون سپاری کنید ، اما پس از درست کردن آن ، آن را به پاسخ خودکار متصل کنید و ادامه دهید. این تفاوت بین بازاریابی شرکت های وابسته و ایجاد محصول نیست ، و برای ایجاد روابط ایمیل موثر است. برخی از بازاریاب ها درمورد مشترکانی که صادقانه به آنها می گویند پیام های پاسخ دهنده خودکار از پیام های شخصی قابل تشخیص نیستند ، لاف می خورند.

چه کسی فکر می کرد؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا