دنیای وب

سه مدل عمده تجارت خانگی

برای افرادی مثل من که عاشق فیلم هستند ، پیاده روی به یک فروشگاه فیلم “آماده نیست” برای اجاره DVD می تواند یک تجربه دلهره آور باشد. بیشتر اجاره های ویدئویی به اطراف می چرخند و بلافاصله مورد حمله همه “اکران های جدید” قرار می گیرند که دوست دارید در اکران تئاتر فیلم مشاهده کنید اما به دلایلی به تماشای آنها نرسید. اندکی پس از جذب این مسئله و تلاش برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید یکی از این موارد را استخدام کنید ، از پخش تلویزیون در یک فیلم خانوادگی که بچه های شما خواستار آن هستند ، پریشان می شوید. اما شما واقعاً می خواستید فیلم “بزرگسالان” را تماشا کنید (و ما درمورد گوشه ای از پشت پرده ها در مورد “بزرگسالان” صحبت نمی کنیم) فقط چیزی است که حیوانات در آن صحبت نمی کنند (یا آواز می خوانند). اما فیلم اکشن وجود دارد که سالها مایل به تماشای آن هستید ، اما اگر این خانه را به خانه خود می آورید ، بهتر است برای همسر “جوجه مرغ” را برای همسر بیاورید. اما پس از آن دیگر هیچ وقت برای مزیت مضاعف وجود ندارد … شما در آنجا ایستاده اید که سرتان را تکان می دهد و از “فلج تحلیل” کامل رنج می برد. آشنا به نظر میاید؟ برای من ، راه حل همه این نگرانی های ویدیویی Netflix بود. حالا نتفلیکس و همه عناصر فیلم مربوط به این سه مدل اصلی مشاغل خانگی چیست؟ بگذار توضیح بدهم …

از کنجکاوی ، یا شاید به دلیل انگیزه های جدی مالی ، ممکن است در مقطعی کاوش کرده اید که من آن را “مشاغل مستقر در خانه” می نامم. برای این کار ، احتمالاً از موتور جستجوی موردعلاقه خود بازدید کرده اید و عبارت جستجوی “مشاغل خانگی” و voila را وارد کرده اید … موتور جستجو با افتخار به شما گفت که در 0.16 ثانیه آنها بیش از 262.000،000 وب سایت پیدا کردند که مربوط به “مشاغل خانگی” است. بعد از بلند کردن زمین به دلیل شوک در یافتن بسیاری از وب سایت ها ، روی برخی پیوندها کلیک کنید اما مانند من در بند قبلی در فروشگاه ویدیو ، زیرا شما واقعاً نمی دانید به دنبال چه چیزی بگردم ، این سایتها بیشتر از اطلاع رسانی مرا ترساندند. بنابراین ، شما از یک “فلج” مشابه بیماری رنج می برید ، بر روی آن کلیک کنید و از خود بپرسید: “چه فکر می کردی؟”

من می توانم به شما چه فکر می کردم بگویم: شما یک تکه از “رویای آمریکایی” می خواهید و می خواهید آن را به خانه تبدیل کنید! شما می خواهید این پول سالها ادامه یابد سال ها از کارهایی که انجام می دهید امروز. و شما می خواهید این مسیر ، آزادی مالی باشد آسان سفر ، به اندازه دو مورد آخر پیچیده نیست دزدان دریایی کارائیب فیلم ها. البته شما همچنین می خواهید مانده حساب بانکی شما افزایش یابد ، نه کوچک شدن. سرانجام می خواهید هیجان زده شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید! من درسته؟ این چیزی نبود که شما فکر می کردید؟

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، با عضویت در خدمتی به نام نتفلیکس ، توانستم معضل اجاره فیلم را حل کنم. این سرویس مبتنی بر اینترنت به من اجازه می دهد تا از وب سایت آنها دیدن کنم و آنچه را که می خواهم 21 نوع مختلف از آنها بخواهم ببینم را سازمان دهم ، سپس به آنها اجازه دهم که به ترتیب اولویت من آن را از طریق نامه ایالات متحده ارسال کنند.

خوشبختانه “حیاط مشاغل خانگی” فقط شامل سه دسته اصلی است. بنابراین ، به من اجازه دهید کاری را انجام دهم که Netflix برای منافع من در سینما انجام داده است و به شما کمک می کنم صنعتی را متناسب با آنچه هستید کشف کنید واقعاً به دنبال آنجا می گردید تا بتوانید آنها را براساس اولویت مرتب کنید:

  • بازاریابی وابسته– این یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد زیرا هزاران و هزاران برنامه وابسته وجود دارد که می توانید در آن عضو شوید و بلافاصله درآمد کسب کنید. از همه بهتر ، بیشتر آنها رایگان هستند! به عنوان یک بازاریاب وابسته ، شما در حال تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص شرکت هستید و پس از ایجاد مشتری (ایجاد فروش) به شما کمیسیون پرداخت می شود. در اینجا یک مثال سریع است: آیا تاکنون به تعداد وب سایتهای تبلیغ کننده چندین محصول از Amazon.com توجه کرده اید؟ به این دلیل است که بیشتر این سایتها در واقع آمازون هستند شرکتهای تابعه. این بدان معنی است که وقتی شخصی روی پیوند Amazon.com در وب سایت کلیک کرده و محصولی از Amazon را خریداری می کند ، صاحب وب سایت به طور خودکار کمیسیون را مستقیماً از Amazon.com دریافت می کند. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردید ، هزاران برنامه ارجاع عالی وجود دارد که می توانید در یک کمیسیون فروش مجدد عضو شوید و درآمد کسب کنید شما مشتریان خرید می کنند آنها محصول. از آنجا که بیشتر برنامه های وابسته به عضویت رایگان هستند ، این یک راه عالی برای اضافه کردن جریان های اضافی درآمد برای هر مشاغل است. در بیشتر موارد ، کمیسیون ها می توانند از 25٪ تا 50٪ یا بیشتر باشند ، به ویژه هنگام فروش محصولات اینترنتی مانند کتابهای الکترونیکی یا سایر “محصولات اطلاعاتی” مانند CD و DVD. بسیاری از بازاریاب های آنلاین بدون داشتن محصول خاص خود به میلیونرها تبدیل می شوند. آنها این کار را با تبلیغ برنامه های وابسته انجام دادند!
  • MLM و بازاریابی شبکه ایMLM و بازاریابی شبکه ای یک مدل تجاری است که از 60 سال پیش شروع شده و امروز بسیار زنده است. بسیاری از بهترین محصولات غذایی سرویس دهی امروزه توسط توزیع کنندگان مستقل که هر بار که می توانند یک محصول را بفروشند کمیسیون می گیرند فروخته می شوند. تفاوت اصلی بین بازاریابی شبکه ای و بازاریابی وابسته در این است که شما می توانید توزیع کنندگان مستقل دیگری (همچنین به عنوان خط پایین یا تیم شناخته شده) استخدام کنید و از فروش آنها درآمد کسب کنید – و فروش کارمندان. این مدل بسیار شبیه به صنعت املاک و مستغلات است که در آن کارگزاران می توانند بیش از کمیسیون کارگزاران خود درآمد کسب کنند. یکی دیگر از مزیت های بازاریابی شبکه ای در مقایسه با بازاریابی وابسته این است که می توانید به شما پرداخت کنید چندین سطح به جای فقط یک. بسیاری از شرکت های بازاریابی شبکه ای از یک سیستم شارژ ماهیانه در ماه استفاده می کنند که این امر منجر به فروش اتوماتیک هر ماه می شود و این به نوبه خود درآمد باقیمانده ای را ایجاد می کند که برای ماه ها ادامه می یابد یا سال ها، فقط برای کاری که انجام می دهید یک بار.
  • فروش مستقیم خانهدر بازاریابی شبکه ای ، تمرکز اصلی بر ایجاد سازمانی از توزیع کنندگان است که هر ماه محصولات معدودی خریداری می کنند (یا مشترک یک سرویس هستند). اکثر مردم می توانند 50 تا 150 دلار در ماه برای تولید محصولات خریداری کنند احتمالاً صدای بلند. اما گزینه های دیگری نیز در صنعت مشاغل خانگی وجود دارد که تمایل دارند از قبل روی کمیسیون بزرگ یک زمانه متمرکز شوند … به دنیای فروش مستقیم مستقر در خانه خوش آمدید! محصولات و خدمات زیادی در صنعت فروش مستقیم منزل وجود دارد ، با این حال سه محصول محبوب تا به امروز شامل بسیاری از محصولات است مسافرت رفتن برنامه ها، آموزش ثروت و بازاریابی محصول / سمینارها. اما از آنجا که کمیسیون های بزرگ از هوا نازک ایجاد نمی شوند ، باید بدانید که بسیاری از آنها با قیمت گزاف بین 1000 دلار – 15،000 دلار هستند! از طرف دیگر ، کمیسیون از 25٪ – 75٪ متغیر است و به این ترتیب به کسی امکان می دهد جریان نقدی سریع تولید کند تا به بهبود تبلیغات و سایر هزینه های عملیاتی دیگر کمک کند. اما مراقب باشید … اکثریت قریب به اتفاق برنامه های جبران فروش مستقیم از یک سیستم “1-Up” یا “2-Up” استفاده می کنند که می توانید کمیسیون اولین یا دو فروش آموزشی خود را به “اسپانسر” خود انتقال دهید. خوشبختانه ، تنها “7-آپ” که می دانم نوشابه است.

اکنون که راهی برای طبقه بندی بخش عمده ای از کارهای خانه در آنجا به شما داده ام ، برای یک دقیقه فکر نکنید که کار شما انجام شده است. در حقیقت ، برای سرقت از آهنگ قدیمی کارپنتر “… ما تازه شروع کرده ایم …” گام بعدی بسیار مهم شما تحقیق در مورد هر فرصتی است که تصورات شما را به خود جلب می کند. ضروری است که تا آنجا که ممکن است اطلاعات جمع آوری کنید تا بتوانید سودآوری بلند مدت را ارزیابی کنید که فرصت تجارت خانگی. غلبه بر این می تواند یک اشتباه بزرگ اقتصادی باشد زیرا این واقعیت اجتناب ناپذیر است: بیش از 97٪ به آنها ملحق شده اند که مشاغل خانگی از کار می افتد. در طول این سفر ناامید کننده ، اکثریت قریب به اتفاق آنها آنها بیشتر از همیشه خرج می کنند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که همه کارهایی را که در توان خود دارید انجام دهید تا یک فرد دیگر آماری نشوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا