دنیای وب

سه مزیت دکمه لایک فیس بوک که باید بدانید

اگر یک صفحه فیس بوک برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در اینترنت ایجاد کرده اید، در مسیر درستی هستید. روزانه میلیون ها نفر از فیس بوک استفاده می کنند و شما باید از صفحه فیس بوک خود برای جذب بخشی از این ترافیک و هدایت آن به وب سایت خود استفاده کنید.

اما آیا می دانستید که می توانید از قدرت فیس بوک از وب سایت خود استفاده کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه «لایک» فیس بوک را روی پست ها، پست های وبلاگ و سایر صفحات مرتبط با سایت خود قرار دهید. در اینجا سه ​​مزیت وجود دارد که می توانید از نمایش دکمه “لایک” فیس بوک در صفحه خود لذت ببرید.

1. به محتوای وب سایت خود اعتبار می بخشید. انجمن یک ابزار قدرتمند در اینترنت است. هنگامی که وب سایت شما به سایر وب سایت های مهم و قابل اعتماد پیوند داده می شود، مردم فکر می کنند که وب سایت شما نیز مهم و قابل اعتماد است. کاربران اینترنت به فیسبوک به عنوان مکانی که می توانند اطلاعات قابل اعتمادی را در آن به دست آورند اعتماد کرده اند. وقتی مردم آرم فیس بوک و دکمه لایک شما را در وب سایت شما می بینند، این اطمینان را خواهند داشت که وب سایت و محتوای شما قانونی است.

2. محتوای شما ممکن است به طور گسترده توزیع شود. تبلیغات دهان به دهان در اینترنت زنده و زنده است و قدرت آن در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک بسیار احساس می شود. هنگامی که شخصی روی دکمه “لایک” در صفحه شما کلیک می کند، در اخبار فیس بوک آن شخص ظاهر می شود. هر کسی که در لیست دوستان فیس بوک آن شخص قرار دارد می تواند این اطلاعات را بخواند. اگر آنها روی لینک سایت شما کلیک کنند و روی دکمه “لایک” نیز کلیک کنند، یک بهمن دهان به دهان ایجاد می کنید. برای افزایش ترافیکی که در نتیجه خواهد بود آماده باشید.

3. تنظیم آسان دکمه “مانند”. برای اینکه بتوانید دکمه «لایک» فیس بوک را تنظیم کنید، به یک متخصص طراحی وب سایت نیاز ندارید. شما می توانید کد HTML اصلی آن را از صفحه سازنده فیس بوک ایجاد کنید. فقط اطلاعات مورد نیاز سازنده کد را ارائه کنید و کد محصول را در وب سایت خود قرار دهید. با این حال، اگر به استفاده بیشتر از دکمه “لایک” نیاز دارید، باید کمی از جاوا اسکریپت اطلاعات داشته باشید.

شکی نیست که اجرای دکمه “لایک” در فیس بوک در بازاریابی وب سایت شما می تواند تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ یا وب سایت شما را تا حد زیادی افزایش دهد. زیرا هرچه پیش‌بینی‌های بیشتری را در بالای خط لوله قرار دهید، زیرا فروش بیشتری را در پایین‌ترین قسمت به دست می‌آورید. بنابراین، مطمئن شوید که اقدام کرده اید و فوراً آن را در وبلاگ خود اعمال می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا