دنیای وب

سه نوع استراتژی بازاریابی

سه نوع اصلی استراتژی های بازاریابی وجود دارد که توسط همه شرکت ها ، بزرگ و کوچک استفاده می شود. تمام برنامه های بازاریابی را می توان به یک یا همه این نوع ها تقسیم کرد. آن ها هستند:

  1. بازاریابی اینترنتی یا اینترنت.
  2. بازاریابی آفلاین.
  3. روابط دهانی یا بازاریابی.

بین این دسته ها بیشتر بین اینترنت و رابطه وجود دارد و ممکن است وجود داشته باشد و وقتی وارد موضوع خود شویم ، می بینید که چطور کار می کند. همچنین خواهید فهمید که بین این انواع مختلف می توانید طیف گسترده ای از هزینه های بازاریابی وجود داشته باشد ، و می دانم که این برای همه افرادی که به تازگی کار جدیدی را آغاز کرده اند بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که بازاریابی می تواند هیجان انگیزترین بخش شروع یک تجارت باشد زیرا می توانید رشد و موفقیت کسب و کار خود را ببینید.

بازاریابی اینترنتی و اینترنتی

امروزه افراد زیادی مشاغل آنلاین را شروع می کنند. همانند همه استارتاپ ها ، فروشگاه های آنلاین یا آجر و ملات ، هر کسی که شروع کند و چه کاری را تعیین می کند این کار را انجام دهد ، برنامه بازاریابی آنهاست. بازاریابی اینترنتی ، جنبه های خلاقانه و فنی اینترنت را شامل می شود که شامل تبلیغات ، طراحی ، فروش و توسعه می شود. همچنین از بازاریابی موتورهای جستجو (مانند یاهو و گوگل) ، تبلیغات بنر وب سایت ، بهینه سازی موتور جستجو و استراتژی های بازاریابی ایمیل استفاده می کند. برخی از مزایای خاص بازاریابی آنلاین وجود دارد. در مقایسه با هزینه دستیابی به بازار هدف با استفاده از تکنیک های سنتی بازاریابی ، بازاریابی اینترنتی کمی ارزان است. بسیاری از شرکت ها هستند که دریافته اند که می توانند با هزینه ای بسیار کمتر از روشهای استاندارد تبلیغات آفلاین ، به مخاطبان بسیار بزرگی برسند. بازاریابی خارج از خط این نوع سنتی استراتژی بازاریابی است. اگر به اندازه کافی پیر هستید ، اگر از پیرمردی که می شناسید نپرسید ، قبل از اینترنت بیست سال پیش فکر کنید. انواع برچسب های استفاده شده در این گروه قرار می گیرند.

  • تبلیغات روزنامه.
  • رادیو
  • تلویزیون.
  • ایمیل فله.
  • بیلبوردها
  • تبلیغات مجله.

همچنین می توانید تصور کنید که بازاریابی آفلاین گرانترین نوع بازاریابی است زیرا برخلاف بازاریابی آنلاین ، هر بار که می خواهید نام خود را در آنجا منتشر کنید ، مجبور به پرداخت آن خواهید شد. بنابراین به خاطر داشته باشید که برای بازاریابی چقدر بودجه نیاز دارید. شاید بخواهید بیشتر روی تلاشهای بازاریابی اینترنتی و روابط خود تمرکز کنید ، اما مثل همیشه این انتخاب شماست.

روابط دهانی یا بازاریابی

این نوع ، اگر به آن بچسبید ، مهمترین استراتژی بازاریابی شما خواهد بود و خواهد بود. شما اعتماد به نفس خود را در مشتریان خود ایجاد خواهید کرد که به روش های دیگر قابل ساخت نیستند. هنگام خرید یک محصول جدید به تجربیات خود بیاندیشید (جای خالی را پر کنید). اگر یکی از دوستان قابل اعتماد آنچه را که می خواهید خریداری کنید ، توصیه می کند ، احتمال دارد که آنها را بیشتر از خرید تبلیغی خریداری کنید. اطمینان زیادی به هر استراتژی بازاریابی. ترفند در اینجا ایجاد شبکه هایی از افرادی است که شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند.

روابط آفلاین

  • دوستان.
  • بستگان.
  • دانش تجاری
  • درگیری جامعه با همکاران
  • کلیساهای همکار من
  • هرکسی که در شهر ملاقات کنید.

وقتی همان فرصت را ارائه می دهید ، در مورد تجارت خود صحبت کنید! به آنها بگویید که چه کاری انجام می دهید ، برنامه ها و رویاهایتان را در پایان می خواهید به نظر برسید که شغل شما چگونه است. فرصت ها همیشه خود را نشان می دهند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را بشناسید و خود را در آنجا قرار دهید! وقتی این افراد با مشاغل شما آشنا شوند و آنچه را که شما پیشنهاد می کنید دوست دارند ، به دوستان خود می گویند ، چه کسی به دوستان خود می گوید و غیره.

روابط آنلاین

از زمان ظهور اینترنت و بسته به ماهیت شغل شما ، (در صورت شناسایی محلی شما یا محلی در شناسایی مشتریان) ، این ممکن است بزرگترین بخش استراتژی بازاریابی شما باشد. من به شما چیزی نمی گویم که ممکن است قبلاً آن را نشناسید ، اما امروز اینترنت بر پایه روابط ساخته شده است. افراد به یکدیگر می رسند در:

  • سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک
  • توییتر
  • لینکدین
  • MySpace

این فقط نوک کوه یخ است! مکانهای بیشتری برای ملاقات و ملاقات با افراد وجود دارد تا اینکه بتوانید عصا را لرزاند. مانند بازاریابی اینترنتی. این سه نوع استراتژی بازاریابی است که برای شما و تجارت جدید شما موثر خواهد بود اما باید به آنها پایبند باشید. این کار است اما شما می توانید انجام دهید. به خودتان ایمان داشته باشید! (اگر به این حد زیادی برسید ، من هم به شما اعتقاد دارم زیرا ثابت کرده اید که اراده موفقیت دارید) به شما ایمان آورده اید و من هم همینطور عمل می کنم. این دو نفر است – ببینید ، برنامه شما در حال رشد است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا