دنیای وب

سه نکته برای ماندن به عنوان یک بازاریاب آنلاین

به عنوان یک بازاریاب وابسته که نه تنها می خواهد زنده بماند بلکه درآمد زیادی نیز به همراه دارد ، باید از این سه نکته استفاده شده در اینجا استفاده کرده و آماده کار سخت باشید زیرا هیچ فرمول جادویی برای موفقیت وجود ندارد.

در اینجا 3 نکته بازاریابی برای کمک به شما در موفقیت در کسب و کار آنلاین خود به عنوان بازاریاب وابسته وجود دارد. استفاده از این سه نکته به شما کمک می کند تا تجارت آنلاین شما از رقابت در یک محیط تجاری مبتنی بر اینترنت زنده بماند.

1. گزارش های رایگان را به خوانندگان خود بدهید. یا آن را به وضوح در بالای صفحه وب سایت خود قرار دهید یا به آنها انگیزه ای برای خوانندگانی که مایل به عضویت در خبرنامه ایمیل شما هستند ، بدهید.

از یک صفحه کلیک منحصر به فرد و به عبارت دیگر صفحه متفاوتی نسبت به هر کس دیگری استفاده کنید تا گزارشات خود را در برابر آدرس ایمیل آنها ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که یک کادر چک در آن صفحه کلیک دارید که به حساب پاسخ دهنده منتقل شده است.

شایان ذکر است که اکثر مردم اولین بار که می بینند محصولی را خریداری نمی کنند. برای انجام خرید معمولاً حداقل هفت نمایش طول می کشد. همچنین به یاد داشته باشید که مردم معمولاً از خرید چیزهایی از شخصی که احساس راحتی می کنند خوشحال هستند و فکر می کنند می توانند به آنها اعتماد کنند ، بنابراین به یاد داشته باشید که با گرفتن آدرس ایمیل آنها می توانید رابطه خود را با آنها شروع کرده و به آنها بگویید که واقعاً شخصی در پشت وب سایت و محصولی وجود دارد که می خواهد بدست آورد. وقت بگذارید تا با آنها آشنا شوید و فقط سعی نکنید فروش داشته باشید و به پیش بروید.

اگر تنها مخاطب محصولی در وب سایت شما باشد ، شما نه تنها لیستی ایجاد می کنید ، بلکه این احتمال وجود دارد که حتی اگر شخصی به محصولی که می فروشید علاقه مند باشد ، وی سرانجام حرکت کرده و آن را از شخص دیگری خریداری می کند.

2. ارتقاء هر محصول در یک صفحه وب جداگانه. اگر از این روش برای بازاریابی محصولات خود استفاده کنید ، خواننده را به طور همزمان روی یک چیز متمرکز خواهید کرد و باعث می شود حواس پرتی کمتری داشته باشد تا اگر چیزهای زیادی در یک صفحه وجود داشته باشد.

شامل یک بررسی از هر محصول است که به مشتری بالقوه در تصمیم گیری در مورد خرید یا نبودن کمک می کند. این امر نه تنها لمس شخصی به او می کند بلکه به تشویق فروش نیز کمک می کند. اگر قادر به دریافت گواهینامه از هر یک از مشتریان سابق خود هستید که قبلاً محصول را امتحان کرده اند ، این چیزی است که می توانید به نفع خود استفاده کنید.

فقط اطمینان حاصل کنید که این مشتری ها خوشحال هستند که به شما امکان می دهند از نام آنها و در صورت امکان از عکس آنها استفاده کنید.

3. با هدف ایجاد ترافیک هدفمند زیادی به وب سایت خود اقدام کنید. هیچ مشکلی در متقاعد کردن مردم برای بازدید از سایت شما که هیچ علاقه ای به محصولاتی که تبلیغ می کنید وجود ندارد. مقالاتی را بنویسید ، آنها را به آدرسهای الکترونیکی و دایرکتوری مقاله ارسال کنید و به مکانهایی که محصولات شما تبلیغ می شوند توجه کنید. هیچ دلیلی برای گذراندن وقت خود برای تبلیغ شرکت خود به صورت آنلاین ندارید زیرا هیچ کس به آنچه شما می فروشید اهمیتی نمی دهد ، اما نوشتن مقاله و انتشار آنها در فهرست های مقاله راهی عالی برای معروف شدن و برندسازی خود و تجارت شما است و بهترین چیز این است که این نوع تبلیغات هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

اگر می خواهید با بازاریابی مقاله ، از بازاریابی مشاغل خود به صورت آنلاین بهره ببرید ، باید هر هفته حداقل دو مقاله بنویسید. اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید ، خواهید دید که با گذشت زمان ترافیک شما افزایش می یابد و مردم به محصولات شما و آنچه شما می گویند علاقه مند هستند.

پیروی از هر یک از این نکات و اقدام در مورد آنها واقعاً کار دشواری نیست ، فقط مدتی طول می کشد و فکر شما را می کند. این نکات را برای چند مورد از برنامه های تجاری اینترنتی خود امتحان کنید و ببینید که چگونه فرصت شما به شما کمک می کند تا به عنوان یک بازاریاب اینترنتی وابسته آنلاین زنده بمانید. نکته مهم دیگر در این زمینه افزایش چک های پرداختی است که دریافت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا