دنیای وب

سوابق حسابداری مورد نیاز IRS برای بازاریابی شبکه ای / MLM و سایر صاحبان مشاغل خانگی

دو سوالی که به طور مکرر توسط بازاریابان شبکه پرسیده می شود این است: “چه نوع سوابق تجاری را باید برای سازمان امور مالیاتی نگه دارم؟” و “چه نوع سیستم ثبت سوابق را باید در تجارت خود استفاده کنم؟”

اداره مشاغل بدون توجه به سوابق دستورالعمل فاجعه است. ممکن است فکر کنید ، “چه کسی اهمیت می دهد – من از حسابداری و جزئیات مالیات متنفرم ، و اگر کسب و کار من به اندازه کافی پول بدست آورد ، به هر حال مهم نبود … من برای تمیز کردن حسابداری بعداً به شخص دیگری پول می دهم!”

نه به این سرعت دوست من! داشتن یک سیستم مناسب برای ثبت سوابق برای تهیه اظهارنامه مالیاتی بسیار مهم است. و اگر اظهارنامه های مالیاتی خود را با دقت تهیه نکنید ، نه تنها مالیات زیادی پرداخت خواهید کرد ، بلکه خطر یک بازرسی مرعوب IRS را نیز افزایش می دهید. اگر حسابرس سوابق ناکافی یا اشتباهات عمده ای در کتابهای شما پیدا کند ، می تواند کسر و همچنین جریمه های سنگین و مجازات هایی را که می تواند منجر به اخراج شما از کار شود و پس انداز زندگی شما را نیز از بین ببرد ، منع کند.

خبر خوب این است که سازمان امور مالیاتی سیستم ثبت سوابق خاصی را تجویز نمی کند که باید مورد استفاده قرار گیرد. هیچ دو مشاغل یکسان نیستند ، بنابراین در مورد ثبت سوابق هیچ روش یکنواختی وجود ندارد. هر سیستمی خوب است ، به شرطی که تصویری واقعی از درآمد و هزینه های شما ارائه دهد.

می توانید سوابق خود را به صورت دستی یا با رایانه نگه دارید.

سیستم دستی برای مشاغل کوچک خانگی به خوبی کار می کند و برای کتاب دفتر و برخی از پوشه های پرونده مانیل تنها 10 تا 20 دلار در سال هزینه دارد. من حسابداری هفتگی خود را توصیه می کنم ، جایی که می توانید درآمد و هزینه های خود را به طور منظم ثبت کنید و سپس در پایان هر هفته جمع بندی های سال به روز را بر اساس طبقه بندی هزینه ها به روز کنید. به این ترتیب شما همیشه یک بیانیه به روز و درآمد یا هزینه سود و ضرر را در نوک انگشتان خود دارید. علاوه بر دفترچه ثبت هفتگی ، برای بسته شدن رسیدها ، دستگاه ، پرونده مسافت پیموده شده و پرونده آکاردئون را اضافه کنید. رسیدهای خود را بر اساس دسته بندی سازمان دهید. تبلیغات ، مسافرت ، سرگرمی ، تلفن های همراه و …

سیستم رایانه ای نگهداری رکوردها با همان اصول یک سیستم دستی کار می کند ، با این حال رایانه این فرآیند را خودکار می کند. می توانید از صفحه گسترده برای ثبت درآمد باقیمانده و چک های پاداش استفاده کنید و از ستون های جداگانه برای طبقه بندی هزینه های خود استفاده کنید.

یک روش سریعتر برای طبقه بندی هزینه های خود استفاده از برنامه ای مانند Quicken یا QuickBooks است. این برنامه ها مانند یک دفترچه چک عمل می کنند ، به موجب آن هر معامله درآمد و هزینه در حال حرکت نوشته می شود. گزارش سود و زیان را می توان در یک لحظه چاپ کرد با این فرض که شما دانش پایه حسابداری دارید. اما مواظب باش این نرم افزار جایگزینی برای درک اساسی بدهی و اعتبار نیست. اغلب بهترین خلاصه گزارش های پایان سال که از نرم افزار حسابداری می بینم “سطل زباله در سطل زباله” است.

اگر با رایانه راحت هستید و تجربه حسابداری اساسی دارید ، این برای شما خوب است! اما برای نگهداری سوابق دقیق به برنامه های رایانه ای نیازی ندارید. حداقل رسیدهای خود را (اتومبیل ، لوازم اداری ، تبلیغات و غیره) در پوشه های مانیل یا پرونده آکاردئون طبقه بندی کنید و در زمان مالیات آنها را بر اساس دسته بندی کنید. نوار دستگاه افزودنی را به هر حجم یا پشته رسید منگنه کنید. هر دو سیستم به شرطی که تصویری درست و دقیق از درآمد و هزینه های شما ترسیم کند ، خوب هستند.

صاحبان مشاغل بازاریابی شبکه ای برای جزئیات بیشتر در مورد الزامات ثبت سوابق IRS ، باید کپی بخشنامه 583 IRS ، شروع تجارت و نگهداری سوابق را تهیه کنند.

جیم فلوس ، رئیس / مدیرعامل Anchor Accounting & Tax ، متخصص در بازاریابی شبکه ای / حق رای دادن و مالیات وام مسکن دریایی است. وی از طریق تلفن ، ایمیل و نمابر با صاحبان مشاغل خانگی و بازاریابان شبکه در سراسر کشور و سراسر جهان تماس می گیرد تا به آنها کمک کند تا اظهارنامه مالیات بر درآمد خود را تنظیم کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا