بازرگانی

سوپر جاذب کشاورزی استاکوزورب – هیدروژل کشاورزی – کاهش مصرف 50 درصدی آب در کشاورزی

برای خرید سوپرجاذب کشاورزی Stacozorb یا راهنمایی در مورد نحوه استفاده و میزان استفاده با تلفن های شرکت تماس بگیرید. 0218420878

با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران متأسفانه در آستانه کمبود آب است و مصرف آب در کشاورزی مطلوب نیست و توسط کشاورزان زحمتکش ایده آل نیست ، باید تمام تلاش خود را بکنیم تا حتی یک قطره آب کمتری مصرف کنیم ، اگر مصرف کنیم به این ترتیب می توانیم از اتلاف بیش از حد آب جلوگیری کنیم

ابر جاذب کشاورزی استاکوزورب: ما این کار را با استفاده از یک محصول درجه یک خوب به نام ابرجاذب انجام می دهیم که باعث کاهش مصرف آب در کشاورزی و افزایش تولید محصولات کشاورزی می شود.

ابر جاذب استاکوزورب کشاورزی چیست: Su Stubsorb نوعی از پلیمر آب دوست است که ظاهر قند دارد ، با این تفاوت که می تواند حدود 400 برابر حجم آب خود را ذخیره کند و این آب ذخیره شده به مرور به ریشه گیاهان داده می شود . قرار خواهد داد به محض اینکه ریشه درخت به رطوبت ذخیره شده در ابرجاذب کشاورزی Stakozorb رسید ، به آن می چسبد و رطوبت آن را آبیاری می کند. امکان پذیر خواهد بود

جاذب فوق العاده جاذب کشاورزی Stacosorb در مکانهای مختلف کاربردهای مختلفی دارد که ما به دو نوع در کشاورزی و کاشت درخت اشاره خواهیم کرد.

نحوه استفاده از ابر جاذب کشاورزی Stacosorb در کشاورزی:

در هر هکتار زمین که داریم ، 7 کیلوگرم از این جاذب فوق العاده را کاملاً با بذرهای خود مخلوط کرده و ابرجاذب کشاورزی acacosorb را به صورت دستی یا با دستگاه خطی ، که اغلب مورد استفاده کشاورزان است ، روی سطح زمین می ریزیم. آنها کار قایقرانی را انجام می دهند. این عمل به این معنی است که چون آب مستقیماً در کنار بذر قرار می گیرد ، قدرت جوانه زنی بذر افزایش یافته و تعداد دانه های جوانه زده را افزایش می دهد و از ریزش آب در خاک جلوگیری می کند ، بنابراین ، افزایش بهره وری توسط هکتار . امید است سایر کشاورزان نیز این محصول را بشناسند تا کشاورزی کشورمان به علم پیشرفت کند و همچنین فوق جاذب کشاورزی Stakozorb به صرفه جویی در مصرف آب کمک کند.

باید در نظر گرفته شود که مصرف عمده آب در کشور به سمت کشاورزی است ، بنابراین اگر کاری در این زمینه انجام شود به اقتصاد کشاورزی کمک می کند. مصرف هیدروژل های کشاورزی با توجه به نوع زمین در آب و هوای زمین متفاوت است .

به عنوان مثال: در شهر گلستان كشاورزی عزیز را پیدا كردیم كه از هیدروژلهای كشاورزی استفاده می كرد ، پس از یك سال و برداشت محصول ، شاهد افزایش دو برابری تولید این كشاورز عزیز بودیم و بسیار خوشحال بودیم كه توانستیم به این كشاورز كمك كنیم ما حتی رضایت کتبی وی را نیز دریافت خواهیم کرد.

در درختکاری ، ابتدا گودالی حفر می کنیم و 100 گرم ابرجاذب acacosorb را با خاک مخلوط می کنیم و سپس نهال می کاریم ، که باعث می شود درخت با محصولات با کیفیت تولید بیشتری داشته باشد.

استاکوزورب یک ابر جاذب کشاورزی آلمان است

لازم به ذکر است که انواع این محصول فرومایه نیز در بازار یافت می شود ، اما باید بگویم که پس از چند ماه به زمین رهاسازی می شود ، اما محصول آلمانی 3 تا 5 سال در زمین باقی می ماند. و در پایان خدمت به عزیزانم می خواهم بگویم که کشاورزی نوعی علم است و هر عزیزی که با این علم پیشرفت کند مطمئناً در کار خود موفق تر خواهد بود.

یکی دیگر از کاربردهای Stacosorb ، جاذب فوق جاذب کشاورزی است و این ماده در آبهای بسیار شور است زیرا مکانهایی داریم که به دلیل شوری زیاد هزینه استفاده از نمک زدایی کشاورزی زیاد است و هزینه اقتصادی ندارد.

بنابراین بهتر است برای کاهش مصرف آب از ابر جاذب کشاورزی Stakozorb استفاده شود و در آخر دستگاه تصفیه آب صنعتی با دبی کمتر ساخته شود که این امر هزینه خرید را برای مشتری تسهیل می کند.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%88%D8%B2%D9%88%D8%B1%D8%A8-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%DA%98/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 23:09:36

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا