دنیای وب

سکه های کمیاب آمریکایی و دلار نقره ای آمریکا در سال 1981

کمیسیون امتحان آمریکا براساس قانون ضرابخانه سال 1792 تشکیل شد و تا سال 1971 ، زمانی که دیگر از فلزات گرانبها در سکه های در گردش آمریکایی استفاده نمی شد ، به کار خود ادامه داد.

در سال 1977 ، هیچ عضو کمیته ای منصوب نشد. سپس ، در سال 1980 ، رئیس جمهور جیمی کارتر قانونی را لغو کرد تا کمیته بررسی به طور کلی لغو شود.

نقره استاندارد 1981 دلار آمریکا به سکه های نادر آمریکایی تبدیل شده است و وزارت بازرگانی ایالات متحده آن را تولید نکرده است.

وظیفه کمیته بازرسی نظارت بر آزمایش سالانه طلا و نقره و سکه های فلزی پایه سال گذشته آن بود که توسط نعناع ایالات متحده تولید شده است تا اطمینان حاصل شود که آنها مشخصات را دارند. از سال 1797 ، بیشتر سالها در ضرابخانه فیلادلفیا ملاقات داشتم.

در اواخر دهه 1960 ، آژانس دفاع لجستیک بیش از 165 میلیون اونس نقره در انبار داشت. دولت فدرال در سالهای 1980 و 1981 مقدار زیادی از این نقره را در بازار آزاد فروخت.

پس از آنکه ایالات متحده استفاده از نقره را در گردش سکه متوقف کرد ، دولت ایالات متحده احساس کرد مجبور است بخشی از ذخایر خود را به مردم بفروشد تا بازار نقره ای که تا حدودی توسط برادران هانت که مقادیر زیادی نقره را ذخیره می کردند ، ایجاد کند.

شرکت ملکه کالیفرنیای کالیفرنیا مقدار زیادی از این نقره را از ذخایر خزانه داری آمریکا خریداری کرد. آنها در سال 1981 اقدام به انجام دورهای 1 اونس ، 10 اونس و 100 اونس کردند.

آنها اطمینان حاصل کردند که همه می دانستند این نقره از نقره ساخته شده است که در دفتر بازرسی سانفرانسیسکو با بیان جسورانه ذخیره شده است خیس از سهام نقره ای ایالات متحده و قبلاً در دفتر سنجش ایالات متحده سان فرانسیسکو ذخیره شده بود. بسیاری از افرادی که این محصولات شمش را خریداری می کنند هنوز معتقدند که ضرابخانه سانفرانسیسکو توسط اداره بازرسی ضرب شده است.

نماد CC در پشت به جای کارسون سیتی نشان دهنده سکه قاره است که بر سردرگمی می افزاید. این پوسته ها توسط فروشندگان به عنوان توزیع عمومی توسط دولت ایالات متحده نشان داده می شود.

روی صورت یک عقاب طاس آمریکایی در حال پرواز در مقابل پرچم آمریکا است. افسانه عقاب می گوید: “One Troy Ounce 31.1 Grams” و افسانه زیر می گوید: “.999 Silver Fine Trade Unit” با شاخه های زیتون بین کلمات اطراف لبه. این طرح یادآور سکه های USMint است ، اما نه با جزئیات.

مرکز معکوس “فروشگاه سابق در اداره بازرسی سانفرانسیسکو ایالات متحده” را با نشان CC زیر نشان می دهد. افسانه “Minted From Strategic Stockpile Stockpile Stock” در اطراف مرز است و تاریخ 1981 با 3 ستاره در هر طرف احاطه شده است.

یافتن آنها کمی دشوارتر از Engelhard Prospectors یا سایر آلیاژهای نقره است ، اما سکه های کاملاً کمیابی نیستند. این نمونه ای از تاریخ آلیاژهای فلزات گرانبهای آمریکایی است که یک سال قبل از آن مشاهده می شود.

میله های شمش نقره 10 اونسی و 100 اونسی دارای جزئیات مشابهی هستند که در آنها مهر شده است ، اما به راحتی با محصولات واقعی نعناع آمریکایی اشتباه نمی شوند. آنها مانند میله های آلیاژ استاندارد به نظر می رسند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا