دنیای وب

سیستم بازاریابی ایمیلی بسازید که بتوانید به آن افتخار کنید

می دانم بسیاری از شما به ایمیل مارکتینگ علاقه مند هستید. چه چیزی است ، چگونه می توان آن را انجام داد ، آیا هنوز در سال 2019 کار می کند. من فهمیدم که به جای مقالات کوچک خود ، من منبع کامل تری را برای پاسخگویی به تمام سوالات شما تهیه کرده ام.

این مقاله به آنچه در آن است و اینکه چرا می خواهید این کار را انجام دهید متمرکز خواهد شد.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی ایمیلی از ایمیل های ساده و منسوخ شده برای فروش محصولات و خدمات شما استفاده می کند. این کار می تواند به سادگی ارسال ایمیل برای افراد در مورد پیشنهاد شما یا یک سیستم پیچیده ، چند لایه و تنظیم دقیق باشد. در حال حاضر ، بیایید آن را ساده نگه داریم.

بگذارید بگوییم شما پیشنهادی دارید. چگونه از ایمیل استفاده می کنید تا آن را به افرادی که می خواهند برساند؟

می توانید ایمیل های ناخواسته ای را برای افراد ارسال کنید. این سخت است – مردم هرزنامه را دوست ندارند – اما می تواند م workثر باشد.

یا می توانید مردم را وادار کنید که به شما مراجعه کنند. در وب سایت خود ، از افراد بخواهید تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. سپس می توانید ایمیل های پیشنهادی خود را برای آنها ارسال کنید.

هر دو نکات مثبت و منفی خود را دارند.

و هر دو باید به خوبی انجام شوند – در غیر این صورت چرخ های خود را می چرخانید و به جایی نمی رسید.

ولی اشکالی ندارد. از این گذشته ، به همین دلیل شما اینجا هستید.

آیا بازاریابی ایمیل هنوز در سال 2019 کار می کند؟

پاسخ کوتاه: بله

پاسخ طولانی تر:

افراد زیادی به شما می گویند که ایمیل از بین رفته است. آنها می گویند فیس بوک او را کشته یا هر چیز دیگری. آنها ده ها سال است که چنین حرف هایی می زنند و آمارها از آنها پشتیبانی نمی کند. با وجود همه این سیستم عامل های جدید ، ایمیل نه تنها پابرجاست ، بلکه رونق دارد.

امروزه بیش از 3.8 میلیارد کاربر ایمیل وجود دارد. پیش بینی می شود تا سال 2022 این رقم به 4.3 میلیارد افزایش یابد. این یک بازار خوشمزه است – بزرگتر از هر بستر رسانه اجتماعی.

میزان ایمیل نیز در حال افزایش است. در سال 2017 ، روزانه 269 میلیارد ایمیل ارسال می شود. پیش بینی می شود تا سال 2022 به 333 میلیارد برسد. بنابراین ، بله ، مردم هنوز هم ایمیل یکدیگر را ارسال می کنند.

اما مهمتر از همه:

بازگشت سرمایه از طریق ایمیل مارکتینگ نیز در حال افزایش است. در سال 2018 ، هر دلار خرج شده در بازاریابی از طریق ایمیل 32.28 دلار درآمد کسب کرد که نسبت به سال گذشته 2.25 دلار افزایش داشت. نه تنها نتیجه دارد ، بلکه بازدهی آن نیز در حال افزایش است.

اما چرا؟

اسرار افزایش ایمیل

ایمیل مزایای زیادی نسبت به شبکه های اجتماعی دارد

شخصی است در فیس بوک و توییتر ، شما با تبلیغاتی که نمی خواهید بمباران می شوید. با ایمیل ، هر تبلیغی که نمی خواهید مستقیماً وارد جعبه هرزنامه شما می شود. شما کنترل صندوق ورودی خود را دارید و چه کسی می تواند به آن پیام ارسال کند ، چیزی که رسانه های اجتماعی فاقد آن هستند.

لیست ایمیل شماست. شبکه های اجتماعی می توانند شما را بدون اخطار خاموش کنند. من حدس می زنم این فقط برای نژادپرستان اتفاق می افتد؟ دوباره فکر کنید – عصبانیت کافی (واقعی یا ساختگی) علیه شما ، این سیستم عامل ها را نادیده گرفته و رها می کند. اگر این اتفاق بیفتد ، شما باید از ابتدا شروع کنید. اما با ایمیل ، حتی اگر ممنوع شوید (که بعید به نظر می رسد) می توانید لیست خود را به ارائه دهنده دیگری منتقل کنید.

مفید است مطمئناً ، این روزها احتمالاً ایمیل های زیادی دریافت می کنیم. این یکی از بهترین راه ها برای آگاهی یافتن و ارتباط با شماست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا