دنیای وب

سیستم تسلط در بازاریابی شبکه ای – بررسی هدف

چرا برخی افراد می توانند در فرصت های بازاریابی شبکه ای خود ، برای هزاران شرکت تابعه ایجاد کنند ، در حالی که دیگران برای مراقبت از یک نفر تلاش می کنند؟ راز موفقیت آنها در “موقعیت یابی” نهفته است.

وقتی او به عنوان رهبر به شما نگاه کند ، مردم به سمت شما سوق می دهند. از شکارچی شدن شما به شکار تبدیل خواهید شد. سپس مردم شروع به تعقیب شما برای پیوستن به سازمان خود می کنند به جای اینکه پس از آنها فعالیت کنید.

اکثر شرکت های بازاریابی شبکه ای یک وب سایت تبلیغاتی ارائه می دهند. مشکل وب سایت های وابسته این است که صدها هزار شرکت وابسته دیگر نیز در حال تبلیغ همین وب سایت هستند ، بنابراین چگونه می توانید به عنوان یک رهبر در جای خود ایستادگی کنید؟ برای اینکه رهبر در نظر گرفته شوید ، باید یک فاکتور “X” داشته باشید.

Google وب سایتهای وابسته را معادل هرزنامه نمایش می دهد و در نتایج جستجو ظاهر نمی شود. این دلیل اصلی عدم همکاری شرکت های وابسته به وب سایت خود است.

نقطه شروع طرح ریزی خود به عنوان یک رهبر ، داشتن یک وب سایت توانمند است. امروز ، همه قبل از ورود به یک شرکت بازاریابی شبکه ای ، در گوگل تحقیق می کنند. در جستجوی سایتهای رهبر ، آنها در صفحه اول ظاهر می شوند. این افراد برای پیوستن به سازمان خود ، هدایای رایگان ارزنده ای را ارائه می دهند. این به همین دلیل است که افراد عادی استخدام یک نفر در اینترنت را دشوار می دانند.

داشتن یک سایت حرفه ای به تنهایی کافی نیست. برای موفقیت ، به یک قیف فروش نیاز دارید که با وب سایت خود یکپارچه شده و با ایمیل و ویدئوهای پیگیری به صورت حرفه ای نوشته شده باشید. سرانجام و از همه مهمتر ، شما باید یک سیستم آموزشی مارک دار برای ارائه داشته باشید. بازاریابی شبکه ای یک تجارت هدایت کننده است و بدون آموزش مارک برای تیم خود ، به سادگی نمی توانید موفق شوید.

بیشتر مبتدیان یا دانش و منابعی برای ایجاد سیستمی برای تجارت خود ندارند. برای ساخت یک سیستم آموزشی مارک تجاری ، جیب های عمیق لازم است.

بسیاری از سیستم ها در بازار وجود دارند که می توانند منجر به ایجاد تجارت در بازاریابی شبکه شوند. اکثر سیستمهای ارائه شده شما را به عنوان رهبر نمی سازند. آنها معمولاً خالق سیستم را به عنوان یک رهبر معرفی می کنند. آنها از تلاش شرکت های وابسته برای تبلیغ خود به عنوان رهبر استفاده می کنند.

مشکل دوم این است که اکثر فرصت های شغلی در بازاریابی شبکه ای برای تبلیغ آنلاین مناسب نیستند. بیشتر شرکت ها از نظر زمان ، تلاش و پول از نگهداری بالا رنج می برند. آنها گردش مالی بسیار ضعیفی و درآمد پسماند را تأمین می کنند. در نتیجه به جای قرار دادن پول در جیب ، پول را از جیب می گیرند. هیچ کس نمی تواند بدون داشتن پول نقد از یک تجارت برای مدت طولانی پشتیبانی و پشتیبانی کند.

جریان نقدی آن چیزی است که صورتحساب را پرداخت می کند و به ما درآمد زندگی می دهد. این یک سیستم جامع است که برای قرار دادن شما به عنوان رهبر در بازاریابی شبکه ای طراحی شده است. این یک پروژه یکپارچه و یکپارچه است که ارائه دهنده راه حل های جامع برای بازاریابان شبکه است. این شرکت به یک قیف فروش دائمی و یک سیستم آموزشی مارک دار برای شرکت های تابعه خود را در اختیار شرکت های وابسته قرار می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا