دنیای وب

سیستم رانندگی رایگان برای کمک به گرفتن چشم اندازهای بیشتر برای تبدیل طلا

سیستم سرب رایگان برای هر تجارت آنلاین یا آفلاین

Free Lead System یک سیستم آماده استفاده برای بازاریاب های آنلاین و آفلاین است که به بازاریابان کمک می کند تا تعداد نامحدودی از مشتریان بالقوه را در اتومبیل خود بدست آورند. این سیستم دارای صفحات نامحدود ضبط سرب ، پشتیبانی از منازل با پاسخ دهندگان خودکار ، سرکوب بازاریابی ، و کلیپ های ویدئویی آموزشی در مورد بازاریابی آنلاین و Google Hangouts است.

با به دست آوردن کارآفرینان با سیستم سرب آزاد ، آنها می توانند از داشتن بستر بازاریابی بهره مند شوند که یک کارآفرین آنلاین را قادر می سازد مشتریان بالقوه را بدست آورد و درآمد قابل توجهی از تجارت خود کسب کند. با داشتن یک سیستم بازاریابی پیشرو ، می توان افراد بیشتری را در تجارت خود معرفی کرد. این ابزار بازاریابی پیشگامانه راهی آسان برای کسب درآمد آنلاین فراهم می کند و افرادی که سخت کار می کنند و تلاش می کنند می توانند درآمد بسیار بالایی از این ابزار کسب کنند. این برنامه بازاریابی پیشگام ، قیف آماده بازاریابی را به همراه مواد محرمانه و مواد بازاریابی فراهم می کند.

ارائه یک سیستم بازاریابی مقرون به صرفه

کسانی که از این نرم افزار استفاده می کنند توسط یک گروه خصوصی در فیس بوک پشتیبانی می شوند. این سیستم دارای صفحه پرسش و پاسخ و دکمه پشتیبانی است. Free Lead System این کار را انجام می دهد ، بنابراین می توانید با کاوش در مشتریان بالقوه و ایجاد روابط جدید تجاری ، بر ارتقاء مشاغل خود تمرکز کنید. از مزایای بزرگ سیستم سرب سرب این است که بسیار ساده ، آسان برای استفاده ، بسیار قدرتمند است و یک سیستم بازاریابی عالی و مقرون به صرفه مجهز به ابزارهای پیشرفته را ارائه می دهد. Lead Lead تضمین می کند که کسب و کار آنلاین و آفلاین شما با معرفی موارد جدیدی به مشاغل شما که احتمال بیشتری برای پیوستن به مشاغل یا خرید محصولاتی که ارائه می دهید ، موفق است.

این پلتفرم سه طرح مختلف را ارائه می دهد که یکی از آنها می تواند انتخاب کند.

برنامه 1

عضو اصلی: در این طرح ، یک ژنراتور سرب رایگان ارائه می شود که شما را قادر می سازد تا منجر های بیشتری را جذب کنید. به منظور پر کردن فرم ضبط سرب ، در قالب پاداش های ارزشمند مشوق هایی دریافت خواهید کرد. با ارسال ایمیل های پیگیری به کلیه مشتریان بالقوه ، بازاریابی شبکه ای کارآمد تر می شود و به صورت آنلاین مارک بهتری می گیرید. تجارت آنلاین شما با کمک بنرهای متحرک GIF و همچنین بسیاری از منابع آنلاین و آفلاین به شدت ارتقا خواهد یافت. تجارت آنلاین شما دارای سیستم مدیریت تماس خواهد بود و می توانید برای ارتقاء مشاغل اصلی خود به امکانات آموزش بیشتری دسترسی پیدا کنید. ضبط صدا و فیلم به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از بازاریابی شبکه ای درآمد خوبی کسب کنید. یک آزمایش رایگان 7 روزه نیز موجود است. این طرح 100٪ رایگان است.

برنامه 2

اعضای حق بیمه: این طرح همچنین یک سیستم قیف فروش و همچنین صفحات سرب آماده دارد. صفحه ضبط صفحه سازندگان فقط به کلیک نیاز دارد. سایر ویژگی های کلیدی عبارتند از: کتابخانه ویدئویی متحرک ، سیستم ویدئویی ویروسی ، دستگاه پاسخگو داخلی و سیستم پیگیری. سیستم مدیریت ارتباطات بسیار قدرتمند است. یک سیستم ارجاع و مجموعه ای از ابزارهای تبلیغاتی وجود دارد. این طرح همچنین یک سیستم کارت پستال صوتی و تصویری را ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگیهای جالب این طرح این است که استفاده از سازنده صفحه فروش ، سازنده صفحه تولید سرب و زیر دامنه ها نامحدود است. این طرح شما را قادر می سازد بدون پرداخت هزینه اضافی هر ماه 30،000 ایمیل در ماه ارسال کنید. اعلان های متنی برای پیگیری فوری توسط شما ارائه شده و می توانید یک آزمایش آزمایشی رایگان 7 روزه را دریافت کنید.

طرح. 3

فرصت شغلی

این سیستم به شما امکان می دهد از ابزارهای بازاریابی بسیار قدرتمندی برای ارتقاء مشاغل خود استفاده کنید. این طرح یک پلت فرم بازاریابی آنلاین قوی و مجهز برای شما فراهم می کند. این طرح تمام امکانات را برای شما فراهم می کند تا شغل شما رشد مستمر داشته باشد.

سیستم بازاریابی یکپارچه

سیستم Free Lead توسط سیستم شناخته شده Power Lead ایجاد شده است. این ابزار باورنکردنی به عنوان یک سیستم بازاریابی یکپارچه با چند صفحه ضبط منجر ، یک کارزار پیگیری موثر ایمیل و یک صفحه فروش فیلم حرفه ای برای بستن یک ضبط کار می کند. با تهیه یک سیستم بازاریابی کامل ، برنامه Lead شما را قادر می سازد که لیست ایمیل خود را ایجاد کرده و از کمیسیون بازاریابی درآمد کسب کنید. در عین حال ، می توانید از طریق مسیر بازاریابی نیز اقدام به فروش کنید. شما می توانید از طریق ایمیل و همچنین منابع ترافیک خلبان خودکار از تبلیغات فردی استفاده کنید. ترافیکی که دریافت می کنید علاوه بر صفحه ضبط ، می تواند به مشتریان بالقوه و در نهایت فروش واقعی با استفاده از سیستم ردیابی هدایت شود.

درآمد حاصل از ارتقاء مشتری و شرکت فرعی

این برنامه به شما امکان می دهد تا هر برنامه مورد نظر خود را از طریق اینترنت بفروشید. این سیستم می تواند به عنوان یک صفحه ضبط سرب رایگان برای تبلیغ و فروش هر پیشنهادی تنظیم شود. پیشنهادی که مایل به تبلیغ و فروش آن هستید باید در ایمیل های زیر ، صفحه نمایشی ویدیو و بخش پشتی سیستم وارد شود. با سرب Lead می توانید لیست ایمیل با ارزش خود را ایجاد کرده و به صورت رایگان ارائه دهید و بعداً آنها را به فروش ارتقاء سرب Lightning تبدیل کنید. با این کار شما می توانید برای هر فروش 7 دلاری 6 دلار کمیسیون بدست آورید. در نتیجه ، مشتریان و شرکتهای تابعه شما در یک سطح عضویت نقره یا عضویت طلا ارتقا پیدا می کنند. این امر به شما امکان می دهد تا کمیسیون گردش ماهانه ماهانه را با 15 دلار در ماه / هر مراجعه و 20 دلار USD در ماه مراجعه کنید.

در نتیجه ارتقاء سطح عضویت نقره یا طلا ، دفتر پشتیبان این مشتریان شروع به نشان دادن سطح عضویت الماس و پلاتین خواهد کرد. اگر آنها به الماس یا پلاتین ارتقاء پیدا کنند ، شما واجد شرایط کمیسیون بیش از 100 دلار و 400 دلار هستید. این بالاتر از مبالغ 25 و 50 دلار و همچنین کمیسیون های تسریع در اهرم خواهد بود.

از چندین منبع درآمد اطمینان حاصل کنید

اکنون مشخص است که Free Lead System یک سیستم کاملاً آزاد و کاملاً بازاریابی است که می تواند مشتریان بالقوه را ایجاد کند و راه را برای یک کمپین بازاریابی هوشمندانه فراهم کند که در آن مشتریان بالقوه به خریداران واقعی تبدیل می شوند. این سیستم 100٪ آماده است. برای استفاده از سیستم نیازی به ایجاد ، ایجاد ، طراحی یا برنامه ریزی هر چیزی نیست. می توان بلافاصله شروع به افزودن ترافیک به سیستم و تبدیل مشتریان بالقوه کرد. این سیستم با تبدیل منجر به فروش واقعی شارژ می شود. فقط با داشتن یک سیستم سرب آزاد ، می توانید با جریان های چندگانه درآمد کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا