دنیای وب

سیستم های معاملات خودکار فارکس – چگونه بهترین را انتخاب کنیم

این روزها بازار بزرگی برای سیستم های خودکار معاملات فارکس وجود دارد و تقریبا هر هفته سیستم های جدیدی ظاهر می شوند. متأسفانه ، بیشتر سیستم های تجارت به اصطلاح خودکار چیزی بیش از یک کلاهبرداری دیگر نیستند. آنها توسط گورهای بازاریابی اینترنتی آزاد می شوند ، که به شدت تلاش می کنند جهنم شما را بفروشند و در حالی که سعی می کنند پول نقد خود را به سختی بدزدند. یافتن یک مشاور متخصص فارکس یک کار کاملاً دلهره آور است و اگر مبتدی باشید ، آسان است که با پول خود اشتباه گرفته و فریب بخورید. بنابراین ، اگر برای ساده سازی تصمیمات معاملاتی خود به یک سیستم تجارت خودکار خوب نیاز دارید و نمی خواهید طعمه لیست بی شماری از کلاهبرداران خارج شوید ، پس این مقاله را بخوانید زیرا من نکات و ترفندهای محرمانه ای را در مورد نحوه انتخاب بهترین مشاور متخصص فارکس به شما نشان خواهم داد.

قانون طلایی که هنگام جستجوی یک سیستم تجارت فارکس خودکار و سودآور رعایت می شود این است که از فروشنده ای که داده های آزمون مستقیم رو به جلو را ارائه نمی دهد خودداری کنید. هر فروشنده ای که ادعا می کند سیستم خود سود بالایی کسب می کند و فقط نتایج آزمون برگشت (که معمولاً شبیه سازی شده و جعلی است) را در اختیارتان قرار می دهد 99٪ کلاهبرداری است و باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید. این غیر منطقی است ، اگر فکر می کنید سیستم شما چنین سودهای عظیم را به شما می رساند ، چرا آنها را به صورت زنده معامله نمی کنید و برای خود سود کسب نمی کنید؟ از این رو ، هر مشاور Forex متخصص پزشکی قانونی داده های آزمایش زنده را در وب سایت خود منتشر می کند و به طور منظم به روز می کند ، که دقیقاً نشان می دهد EA در شرایط واقعی بازار عملکرد خوبی دارد. اگر از شبیه سازی اجتناب کنید و به دنبال شبیه سازی هایی باشید که تقریباً نتایج واقعی به همراه دارند ، تقریباً از 90٪ مواردی که به صورت آنلاین فروخته می شوند خلاص می شوید و سپس می توانید روی یافتن چند مورد از آنها تمرکز کنید. ** هرگز مشاور متخصص فارکس که داده های آزمایش آینده را ارائه نمی دهد ، خریداری نکنید **

در مرحله بعد ، مطمئن شوید که منطق و اصول موجود در سیستم را درک کرده اید تا بدانید دقیقاً چگونه کار می کند و چه کاری انجام می دهد. شما نمی توانید یک سیستم تجارت خودکار فارکس را با نظم و انضباط دنبال کنید ، مگر اینکه منطق را درک کرده و به آن اعتماد کنید ، بنابراین مطمئن شوید که آن را می دانید. اگر شما هیچ شناخت قبلی از تجزیه و تحلیل فنی یا نحوه کار بازار فارکس ندارید ، ممکن است مدتی طول بکشد ، بنابراین من پیشنهاد می کنم یک لطف کنید و مشغول کار شوید ، و اگر می خواهید با سیستم تجارت خودکار خود موفق شوید ، شروع به یادگیری تجزیه و تحلیل بنیادی فنی و بنیادی کنید. بسیاری از فروشندگان به شما می گویند که سیستم را به مدت یک ماه در یک حساب آزمایشی معامله کنید تا اعتماد به نفس کسب کنید ، اما این اتلاف وقت است ، شما فقط می توانید در مورد یک سیستم بیش از یک سال یا بیشتر قضاوت کنید. بنابراین ، مگر اینکه بخواهید به این مدت صبر کنید ، فقط یک راه ساده را دنبال کنید و منطق سیستم را بیاموزید.

سرانجام ، من فکر می کنم این بسیار مهم است که فروشنده سیستم خودکار معاملات فارکس سازنده محصول باشد و بتواند به طور منظم به هرگونه سوالات و مشکلات مربوط به سیستم پاسخ دهد ، از این طریق می دانید که در دستان امن هستید. بازار فارکس به طور مداوم در حال تغییر است و برای اینکه مشاوران خبره سودآوری خود را حفظ کنند ، آنها باید قادر به تکامل و سازگاری با شرایط مختلف بازار باشند. به همین دلیل بهترین فروشندگان Expert Advisors به ​​روز رسانی محصولات شما را در طول عمر رایگان انجام می دهند و همچنین پشتیبانی مداوم پس از فروش را برای اطمینان از موفقیت شما در سیستم های معاملاتی ارائه می دهند. در حالت ایده آل ، سایت باید دارای نوعی تالار گفتمان ، پشتیبانی از گفتگوی زنده یا پشتیبانی از طریق ایمیل باشد.

بنابراین هنگامی که به دنبال یک سیستم تجارت فارکس خودکار سودآور هستید ، باید از دستورالعمل های ذکر شده در بالا پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید که منبع قانونی پیدا می کنید که بتوانید در آینده با آن رابطه اعتماد ایجاد کنید. من کاملاً مطمئن هستم که اکنون قادر خواهید بود به هر سیستم معاملاتی ارزیابی کاملی بدهید و بنابراین باید بتوانید بهترین مشاور متخصص فارکس را برای نیازهای معاملات خود در بازار فارکس انتخاب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا