دنیای وب

س Quesالاتی که قبل از گرفتن لوگوی طراحی شده برای برند خود از خود بپرسید

برای برخاستن از هرج و مرج ، نماد یا شعار سریعترین وسیله ارتباطی است که برای انسان شناخته شده است. یک آرم جالب حتی در یک چشم به هم زدن قابل تشخیص است و تمایل به ایجاد یک تأثیر ماندگار دارد.

این آرم به شما کمک می کند:

  • مارک را قابل شناسایی کنید

  • آن را برجسته کنید

  • جلب علاقه و فروش مشتری.

ما یک آژانس خلاق در Gurgaon هستیم و با تجربه خود در تجارت ، دانش کافی در مورد آرم ها بدست آورده ایم ، از این رو 7 سوال اساسی را برای بررسی قبل از طراحی آرم گنجانده ایم.

1. به چه “نوع” شعاری فکر کنید؟

به طور کلی چهار نوع وجود دارد:

متون- این مخفف چند حرفی یا یک کلمه مستقل است.

پیام- این شامل یک حرف است و معمولاً مخفف نیست.

عکاساین توسط یک نماد یا طرح نشان داده شده است

خلاصه- در آرم انتزاعی از نمادی استفاده نشده است که می تواند مستقیماً با نام تجاری و نام شرکت همراه باشد.

2. نکات اصلی که آرم باید منتقل کند چیست؟

آرم باید تصویر و پیام برند را منتقل کند. باید ارتباط فوری برقرار باشد و باید نشان دهنده شخصیت برند باشد. طراحی باید در یک چشم به هم زدن قابل تشخیص باشد و با رقبای شما متفاوت باشد.

یک نمونه عالی از طراحی بسیار آگاهانه آرم AMAZON است ، و آرم شامل نام تجاری و نقاط پیکان از زمین است ، که نشانگر نحوه نگه داشتن شرکت همه چیز در زیر آفتاب است.

3. مناسب ترین رنگ کدام است؟

انتخاب رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. مهمترین نکته این است که رنگهایی را انتخاب نکنید که رقبا قبلاً تجسم کرده اند. سکته های روانشناختی رنگ را نیز در نظر بگیرید.

4- از چه فونتی استفاده کنم؟

خطوط ، دقیقاً مانند رنگ ها احساسات مختلفی را منتقل می کنند. فونت های مختلف کاملا متفاوت عمل می کنند.

هیچ دو صنفی وجود ندارد که بتواند همان خطوط را داشته باشد ، فقط مخاطب مورد نظر خود را بخاطر بسپارید و متناسب با آن فونت را انتخاب کنید.

5- آیا خودم باید آرم را طراحی کنم یا برای انجام کار حرفه ای استخدام کنم؟

حتی با بودجه اندک ، پیشنهاد می کنیم کار طراحی را به شخصی بسپارید که در صنعت بوده و از آن بخوبی آگاه است.

طراح گرافیک آموزش دیده از یک شرکت کاملاً تاسیس شده خدمات طراحی لوگو در Delhi NCR یا هرجای هند که بتواند نتیجه بهتر ، هزینه بیشتری را برای شما فراهم کند ، این یک سرمایه گذاری است.

6. پس از اتمام طراحی ، آرم خود را در کجا قرار دهید؟

در همه جا ، در همه کمپین های آنلاین ، پست های رسانه های اجتماعی و وب سایت. کارت ورودی به درب ورودی متصل نیست. فقط لوگوی خود را برجسته کنید.

7. آیا در آینده به اصلاحاتی نیاز دارد؟

هر آرم ، حتی آرم های دیوانه وار محبوب ، بدون تغییر زیبایی در آرم ، هر دهه چند بار اثر نهایی می گذارد.

به عنوان یک رهبر آژانس خلاقیت در Gurgaonما دانش ، استعداد و تجربه مناسبی برای طراحی بی نظیرترین آرم های تجاری برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا