دنیای وب

شان اسمیت 700 در یک روز درآمد آنلاین از بررسی خانه

بیش از یک ماه از شروع دوره درآمد آنلاین 700 پوندی شان شان اسمیت می گذرد. من قطعاً هنوز روزی 700 پوند درآمد کسب نمی کنم ، اما قطعاً امکان انجام این کار را می بینم. بعد از اینکه چرخه فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتم ، سرانجام در حال یافتن نتایج آینده هستم. باید اعتراف کنم که تردیدهای من در بعضی از مراحل بر من غلبه کرد و این بر اعمال من تأثیر گذاشت – یعنی هرچه نسبت به برنامه اطمینان بیشتری داشتم ، به نظرم کمتر می رسید !!

با این وجود من در مورد مفاهیم دوره استقامت داشتم و اکنون می توانم نتیجه بگیرم. با استفاده از اینترنت ، نتایج به آهستگی کاهش می یابد ، به ویژه هنگامی که رشد اصلی ایده کسب و کار کاملاً طبیعی است ، یعنی شما هزینه تبلیغات را پرداخت نمی کنید و هزینه دیگری در این زمینه وجود ندارد.

شاون اسمیت تعدادی ایده رایگان برای تبلیغ وبلاگ یا کانال وب سایت خود ارائه می دهد و نحوه ایجاد این سایت ها را به صورت رایگان به شما نشان می دهد. من تعداد زیادی از این موارد را ایجاد کرده و رشد درآمد سایت های خود را مشاهده می کنم. در حال حاضر کمی کوچک است – من 12 پوند از Google AdSense درآمد کسب کرده ام اما در حال رشد است. درآمد هفته گذشته از طریق AdSense همان درآمد ماه گذشته بود. شما همچنین از فروش شرکت های وابسته 13.50 پوند درآمد کسب کردید. ممکن است زیاد به نظر نرسد اما برای من الهام بخش است زیرا من به سادگی برخی سایت ها را ایجاد کرده و لینک هایی را ارسال کرده ام.

من مطمئن هستم که نتایج قطعاً به کار بستگی دارد و وقتی سو susp ظن ایجاد می شود ، این رو به وخامت است. با این حال ، پس از بررسی مطالب دوره ، پس از دیدن نتایج مثبت ، قطعاً می توانم بگویم که این دوره به من الهام بخش شد و این ضرورت را به من داد که بدانم چگونه می توانم جلو بروم و اطمینان داشته باشم که در صورت ادامه کار بر روی درآمد ، رشد ادامه خواهد یافت.

من معتقدم که با هر دوره درآمد آنلاین این تمایل وجود دارد که تصور کنید با خرید این دوره ، درآمد کسب خواهید کرد! من پیدا نکردم که این مورد باشد !!! مواردی وجود دارد که می توانید در این دوره انجام دهید و برای افزایش درآمد خود باید ادامه دهید. چیزی که مرا الهام می کند این است که این سیستم می تواند از طریق اینترنت درآمد کسب کند.

من می دانم که طی یک سال درآمد با این سیستم افزایش می یابد. چه کسی می تواند در مورد شغل یا درآمد خود چنین حرفی بزند؟ در نهایت ، درآمد شما به شما بستگی دارد. من این را به اعتماد به کارفرما با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی ترجیح می دهم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا