دنیای وب

شبکه بین المللی سلامتی (WIN) بررسی مشاغل خانگی

در اکتبر سال 1992 ، شرکت بین المللی سلامتی ، آموزشی ویبولیتین شد (WIN) واقعیت. بنیانگذاران WIN ، Ralph و Cathy Oats پتانسیل صنعت بهداشت و سلامتی را می دیدند و می دانستند که با فراهم کردن راهی برای دستیابی به بهزیستی کامل: از نظر روحی ، جسمی و مالی می توانند یک مارک مثبت را از آن خود کنند.

WIN با دفتر مستقر در پردیس معتبر Business Park در شمال دالاس ، در حالی که شرکت تابعه اروپایی آن ، WIN Worldwide BV ، در هوفدورپ ، هلند واقع شده است و شرکت تابعه آن در آفریقای جنوبی ، Wellness International Network SA (Pty) Limited ، در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی واقع شده است. . با ورود شانزدهمین سال این شرکت ، دیدگاه رالف و کتی دائماً در حال گسترش است زیرا آنها وین را به یک تجارت چند میلیارد دلاری تبدیل می کنند.

خط تولید شامل یک لکه پروتئین جدید و مکمل امگا 3 و مجموعه جدیدی از مراقبت از مو است. در جدیدترین روش ضد پیری ، WIN از یک خط مراقبت از پوست با استفاده از فناوری پرده برداری کرد تا به رفع علائم پیری کمک کند.

شما می توانید با اطمینان از محصولات شبکه بین المللی Wellness استفاده کنید و خط تولید از محصولاتی در نظر گرفته شده است که به شما در افزایش انرژی ، استقامت ، کاهش وزن و بهبود عملکرد و روحیه ذهنی تا طیف کاملی از محصولات غذایی سلولی و همچنین محصولات مراقبت از پوست و مو کمک می کند.

خط کامل خوراک WIN در PDR® برای داروهای بدون نسخه ، مکمل های غذایی و گیاهان گنجانده شده است. PDR در بیش از 300،000 پزشک و متخصص مراقبت های بهداشتی در سراسر ایالات متحده توزیع می شود و یک مرور کلی درباره محصولات غذایی WIN به آنها می دهد.

به نظر می رسد WIN دارای محصولات بسیار قدرتمندی است و استراتژی بازاریابی آن مبتنی بر نمونه گیری از برنامه Five Step است. این رویکرد بر استفاده و اشتراک محصولات و فرصت ها تمرکز دارد. با استفاده از این نوع بازاریابی ، قبل از اینکه بتوانید تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، باید محصولات مختلف زیادی را به تنهایی مصرف کنید. به همین دلیل است که مردم قبل از دیدن برخی از نتایج ، سرمایه های زیادی را سرمایه گذاری می کنند. برنامه جبران WIN تا حدودی گیج کننده و درک آن دشوار است.

در مجموع ، به نظر می رسد WIN یک فرصت تجاری مشروع است. تیم اجرایی در زمینه کاری خود تخصص دارد و با آنچه که به نظر می رسد محصولات تجدید نظر گروهی است ، سازگار شده است. مانند هر مشاغلی ، موفقیت و فداکاری برای موفقیت لازم است. اگر عاشق بازاریابی محصولات مختلف هستید ، این ممکن است چیزی برای شما باشد. سرمایه گذاری های بالقوه همه محصولات مختلف را در نظر بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا