دنیای وب

شبکه جهانی اطلاعات بررسی شد

شبکه جهانی اطلاعات یک شرکت جدید است که توسط کوین ترودو و سایر افراد ثروتمند و با نفوذ تأسیس شده است. برخی از افرادی که شبکه جهانی اطلاعات (GIN) را تشکیل می دهند، اعضای انجمن فراماسون، بیلدربرگ ها، انجمن مخفی جمجمه و استخوان دانشگاه ییل، کمیسیون سه جانبه، شورای روابط خارجی و بسیاری دیگر هستند!

هرگز چنین چیزی در تاریخ عمومی اتفاق نیفتاده است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وارد شدن به یک جامعه مخفی و ثروتمند و مشهور شدن چگونه است؟ زندگی شما چگونه تغییر خواهد کرد؟ چه خواهید کرد؟ با روابط قوی و اطلاعات “درونی”، چگونه می توانید زندگی خود و خانواده خود را تغییر دهید؟

این توانایی تکان دادن زمین برای کمک به بستن شکاف بین موفق ترین طبقه بالا و “جو متوسط” ایجاد شد. با افزایش تعداد افراد در ثروت، رفاه و فرصت، GIN امیدوار است که استاندارد زندگی در جهان را افزایش دهد. هدف GIN فراهم کردن مکانی امن برای اعضای خود برای ایجاد روابط بلندمدت است که به آنها کمک می کند به موفقیت ها، آرزوها و رویاهای شخصی خود دست یابند.

اعضا شامل رهبران با استعداد از بخش‌های صنعتی، مالی، اجتماعی و سیاسی هستند. بسیاری از اعضا دارای دستاوردهای حرفه ای قابل توجه، مدارک تحصیلی و شهرت و دستاوردهای بین المللی هستند.

برخی از افرادی که مستقیماً در شبکه جهانی اطلاعات می بینید، افراد قوی و تأثیرگذار از سازمان های زیر هستند:

o اخوان

o بیلدربرگ ها

o شورای روابط خارجی

o میسون آزاد

یا انجمن مخفی جمجمه و استخوان دانشگاه ییل

o ایلومیناتی

o کمیسیون سه جانبه

یا باشگاه بوهمی

o و بسیاری دیگر از سازمان های بین المللی نخبه

بنیانگذاران GIN از طریق تماس با این افراد و دسترسی به پروفایل آنها می‌خواهند صحنه بازی را آرام کنند تا مردان و زنان معمولی بتوانند سطح نتایجی را که به دست می‌آورند افزایش دهند و به سرمایه‌گذاری‌های سودآور بپیوندند و جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند. .

با ارائه این داده‌های محرمانه به جهان، شبکه جهانی اطلاعات می‌تواند به مردان خیابانی قدرت دهد که هر کاری و هر کاری که می‌خواهند داشته باشند، باشند یا انجام دهند. و وقتی این اتفاق بیفتد، شادی افزایش می‌یابد، ترس کاهش می‌یابد و مردم بیشتر از همیشه شروع به کامیابی خواهند کرد! ناگفته نماند که فقر، بردگی و ناامیدی از روی زمین محو خواهد شد و خشونت و جنگ دیگر وجود نخواهد داشت.

هدف شبکه اطلاعات جهانی این است که مرکزی برای انتشار دانش مخفی قبلی، مسئول و پنهان طبقه حاکم باشد. مردم به حاشیه رانده شدند، یونیفرم پوشیدند، مرعوب شدند، فقیر شدند و به بردگی درآمدند، به طوری که بخش فاسد طبقه بالا محبوبیت و کنترل خود را بر دیگران بدست آورد.

اعضای صادق و خیرخواه سازمان ها و جوامع نخبه می خواهند جهان را از سلطه، ظلم و کنترل مرکزی خلاص کنند. بدین ترتیب شبکه جهانی اطلاعات متولد شد. شبکه جهانی اطلاعات فقط درخواست ها را با دعوت می پذیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا